saartje: ik denk iid dat je woonplaats +geslacht weten bijv. weg kan laten en kalender ook? anders wordt t als er nog meer mama's bijkomen wel erg vol en onoverzichtelijk, dat denk ik iig. je kan altijd als je weet wat het wordt, het denk zelf stukje veranderen in een het wordt stukje? beroep= gastouder, bevalling als het weer mag lukken= thuis, bv of fv= fv.
mimi: geen idee hoe t heet, haha, zal t eens vragen aan mn man, die is er op t moment niet, en ik doe de drumsticks er gewoon heel in, hoop dat het je smaakt als je t uitprobeert.
ik ga het zeker eens uitproberen! dit kan natuurlijk ook gewoon met een hele kip bijvoorbeeld, in vieren gedeeld.. toch?
met mij gaat het super! ben zoooo blij met die test.. want ik begon bijna te geloven dat er iets niet goed zat doordat ik gewoon GEEN kwaaltjes heb!
ja ik weet het met mijn verstand wel hoor! maar mijn hart is een bezorgde wiebelkont haha. had bij Hamza alle kwaaltjes op de wereld.. nou ja gelukkig maar, daardoor vind ik het ook absoluut niet een zwaardere zws zoals iedereen zegt als je er al 1 hebt rondlopen.. tot nu toe iig!
maarre ik ben even eten, ik kom vanavond zeker nog online, jij ook saartje? en ik hoop nog meer dames, is wel zo gezellig toch? tot vanavond.
Jootje24 - Friesland - 25 jaar - 1e kindje dit is ook een idee? lekker overzichtelijk en dan daaronder de afspraken
@saartje : ja had wel al misselijkheidsklachten maar meer overdag en s'nachts ...nu voor het eerst s''morgens ...was heel vroeg op gegaan om sinsaasappelsap te drinken en ben toen weer terug gegaan naar bed ...foute boel dus ....... maar goed vind het niks niet erg .... heb daarnet nog maar even een tukkie gedaan ...ben zo moe .....zo ongelofelijk moe ...pffff
Mooie test hoor Saar. Hahaha ik ben me ook aan het bedwingen om het te doen. Maar mijn gyn zei dat het niet meer mocht. Hmmz ik wacht wel tot de goede echo volgende week hahaha.
is goed meis, als je pas in de ochtend komt, ik kom in de ochtend ook meestal wel online maar dan pas om 9 uur ofzo
je bent niet de enige hoor meid, maar is wel een beetje lastig he? maar goed, als je zo nu en dan even lekker een tukkie kan doen, dan moet je het ook gewoon doen! meestal knap je er toch een beetje van op dan.
o enne saartje: dat programma heet echt: Waar is de Mol, een reis door afrika met bnrs. op madag avond te zien op veronica om 22.30 uur. wie is de Mol, is weer heel wat anders, daar strijden ze om een groot bedrag met geld. was net de reclame van op tv, vandaar dat ik er op kom, haha