November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Janny have fun ;) speciaal kapsel?

En ik denk dat ieder gewoon voor zich haar bevalling/zwangerschap moet hebben... de een heeft t nou eenmaal zwaarder dan de ander maar we moeten gewoon met zn allen een beetje uitkijken met wat je zegt i.v.m. hoop voor een eerdere zwangerschap etc.
    Ik vind het niet meer dan logisch dat je hoop hebt op een gezond kindje voor 40 weken, en dan VOORAL als je het al heel zwaar hebt... IK heb het absoluut niet zwaar in mn zwangerschap (lichamelijk dan) maar ik wil hem nu toch echt in mn armen hebben en zien dat hij gezond is!

2. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Ach jongens, niet zo overgevoelig allemaal! We weten nu hoe mensen de dingen ervaren en we weten ook dat iedereen mekaar juist het beste gunt! Dat lijkt me genoeg toch? En zolang de intenties van wat opgeschreven wordt goed zijn -en daar kunnen we toch vanuit gaan?- kan verder iedereen zelf beslissen al dan niet ergens wat sneller overheen te lezen!

Goed, nu naar de VK, daarna gewoon weer gezellig geouwehoer graag en veel daarvan! Is nogal therapeutisch... :p

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Viel Spass bij de kapper!

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Het is allemaal de schuld van de Hormonsters :evil:

5. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Hee chebu die hou ik er in... ik zeg altijd Mormonen maar die vind mijn vriend niet leuk :)

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik luister nu via internet naar Q-music
    Wat een boutige reclames zeg.....
    Blegh

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Goedemorgen allemaal

Ik ben iemand die niet echt een makkelijke zwangerschap heeft zoals ik gisteren al aangaf en heb er totaal geen problemen mee als ik hier alleen maar positieve dingen lees. Ik vind dan ook eerlijk gezegd de reacties een beetje kleinzerig... Ik denk dat de mensen die het moeilijker hebben niet zitten te wachten op berichten in de trent van "ik snap niet dat je eerder wilt bevallen". Maar berichten dat alles helemaal goed gaat zijn alleen maar goed om ook te lezen. Althans dat vind ik! En ach klagen hoort nu eenmaal bij het einde. De een heeft dat meer dan de ander. Maar om nu direct aan te geven dat je niet meer weet wat je wel of niet kan posten dan denk ik dat het allemaal een beetje overtrokken is. Zo is het denk ik niet bedoelt, zeker niet van mijn kant.

8. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Ha meiden, ik heb alle lange epistels van de afgelopen 16 uur ook eens even doorgelezen en ik vind eigenlijk juist dat we hier met z'n allen hartstikke trots op onszelf mogen zijn hoe we er gezamenlijk mee omgaan. Volgens mij is er juist behoorlijk veel begrip over en weer, ik vind jullie/ons erg lief en begripvol voor elkaar. Ik lees af en toe ook wel eens wat bij andere maanden, nou, daarbij vergeleken zijn wij echt ultraschattig hoor. Dus pleasssssssssssssssse, allemaal blijven, het is nou juist zo fijn om zowel pijn en tegenslag als vreugde en happinez met elkaar te kunnen delen!!!!

Hihi, iemand schreef over het keukentrapje om in bed te komen, was dat beeldspraak of doe je het echt zo? Ik zie het al helemaal voor me. :) Ik heb zelf nogal lange stelten dus heb al aan m'n mannetje voorgesteld dat we die klossen maar achterover gaan drukken na de bevalling, want ik vind zo'n hoog bed heerlijk. Vond 'ie geen goed plan, wij jatten niet zegt 'ie. O ja, da's waar ook. ;)

Noatje, wat een ontzettende baal hooi is die kinderarts zeg! (sprak ze lekker genuanceerd...) Sjongejonge, lekker zeg als je zo serieus genomen wordt! Maar wel fijn dat je VK er zo goed mee omgaat en dat je wellicht ergens anders naar toe kunt. Kom op voor jezelf en je beebje meid!

Hé Lot, dartel jij hier ook nog rond? Ik vroeg me nl. af hoe het nu met het voelen van leven gaat, jij had dat vorige week toch een dag een stuk minder? Ben je toen nog extra gecontroleerd of werd je beebje vanzelf weer actief?

Spotlight, hoera, vandaag komt Noah thuis! Spannend! Maar je kunt 't meid, vertrouw op je moederinstinct. En je mag vast zo vaak als je wilt nog even naar de afdeling bellen als je twijfels/vragen hebt, maar daar dan ook gebruik van hè...

Jaki, fijn dat het zo goed gaat met jou en je meisje. Sterkte met je hechtingen... (brrrrrrrr...)

Hihihi Chebu, wat lach ik me toch naar om jou met je kerstpyjama's, reclames, ovenschalen en andere smakelijke verhalen. Sorry meid, lach je echt niet uit, maar je kan het zo grappig brengen! :)

Jooze gefeli met je 39 weken, echt stoer dat je al zover gekomen bent en dat je zo je best doet om optimistisch te blijven. Petje af!

Zo en nu is m'n berichtje wel weer lang genoeg hè... Sorry als ik meiden vergeten ben! (Oh wat een heerlijk excuus is die zwangerschapsdementie toch ;) )

9. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Margreet, ik vind jou ook lief! ;)

Wou vandaag enveloppen schrijven, zie ik net dat er bij de kaartjes enveloppen zitten. Dat wordt dan een kraamtijdklusje..

10. Niet meer actief

Nou deze zin bevestigd voor mij mijn gevoel eigenlijk des te meer. Sorry.
    En de zin "ik snap niet dat je eerder wilt bevallen" heb ik hier nog nooit zo verwoord zien worden? Het enige wat ik een tijdje geleden aangaf was dat ik niet snap dat je INGELEID wilt worden vóór je uitgerekende datum als er lichamelijk niets met jou of de baby is. Daarmee zeg ik toch niets kwalijks? En gisteren zei ik alleen maar dat ík denk dat het niet goed voor jezelf is als je iedere dag erop gaat hopen dat je gaat bevallen. Niet omdat ik jullie niet gun dat jullie eerder bevallen maar meer uit bescherming voor teleurstellingen.

Noatje: Ik ga niet weg hoor, maar houd me gewoon iets meer op de achtergrond. Puur omdat ik niet zo goed weet wat ik hier nu moet/kan posten en wat niet.

11. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Hè Chebu, heb je eens een keer een aanval van "ik ga iets nuttigs doen", kán het niet eens... Tsja, dat wordt dus weer verplicht lummelen vandaag? ;)

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ja, nu heb ik niks te doen :(

(kan wel een nieuwe ovenschaal aanschaffen maar ik verwacht toch een beetje dat manlief die koopt :evil: )

13. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    :) :) :)

14. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    pfff ik zit nog in me pyama achter de computer... ik wil wel wat doen, maar weet niet wat... en alleen is ook weer zo alleen! dus als iemand nog een idee heeft :p

15. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Ehm... ga voor Chebu's man eens even googelen waar 'ie het voordeligst een ovenschaal kan scoren om z'n huwelijk goed te houden?

(Sorry ik wéét dat ik echt ULTRAflauw ben nu...)

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hihi, bij de lokale 'hypermarche' hier! Ik ga trouwens niet voor de voordeligste he!
    Ik moet tevens nog een box voor het speelgoed hebben, hij krijgt gewoon een waslijst mee.
    Hij moet ook nog de kabels wegwerken.
    En onder het bed zuigen
    Moehahahahahaha

17. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Hahahahahahahahaha Chebu neemt WRAAK :evil: :evil: :evil: en projecteert al haar verborgen nesteldrang op haar arme echtgenoot

18. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    hahaha je man zal wel blij zijn... :p
    bedenk me net dat er een bak kaneelijs in de vriezer heb liggen... best wel zin in eigenlijk...

19. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Oh Noatje, dát is nog eens een geweldige invulling van een pyjamaochtendje... kwijl...

20. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Sybje, heb de vraag ook al even bij de mama's neergezet maar die is nog niet zo actief geloof ik: hoe gaat het nu met de BV en met jou en je mannetje?

Deel Deze Pagina