November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Net bij de VK geweest: alles gelukkig weer goed! Bloeddruk 90/60, dus ook nog steeds niets om me zorgen over te maken (gezien dat ik afgelopen week ineens wat vocht lijk vast te houden!).

Dan eentje uit de categorie zwanger en dus nog onhandiger dan anders:

Ging meteen even door naar de supermarkt om boodschapjes te doen. Kreeg daar ineens met een lichtelijk 3-dimensionaal probleem te maken:

Liep blijkbaar net tegen het glazen zijpaneel van zo'n koelsysteem aan.... Hele ding aan diggels, duizenden ienieminie glas-fragmentjes over de vloer, tussen de kant-en klaar maaltijden en de groenten.... Denk dat ze nu de halve groente-afdeling aan het weggooien zijn. Onverkoopbaar wegens glasgevaar... :oops:

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Whabbit, moehahahahahhahahahahahaha
    Da's trouwens wel gevaarlijk. Hadden ze wel eens beter mogen vastmaken zeg.

3. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Whabbit, fijn dat het goed was bij de VK!
    Maar oeioeioeioeioei wat een actie van jou daar in die supermarkt.... pff nog een geluk dat je zelf niet onder de scherven en splinters zat zeg! Durf je je daar voorlopig nog te vertonen?

4. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Tja, ikzelf ben onbeschadigd, dus dat was al lang fijn! Hoop dat zij het verder ook gooien op: ach, zwangere vrouw... laten we er maar verder niets van zeggen...
    Heb hier niet heel veel keuze uit supermarkten, dus zal er sowieso wel terug moeten... :)

5. Niet meer actief

WHAAAAAAAHAHAHAHA dat is ZOOOOOO herkenbaar! :)
    Weet je wat ik vaak heb? Dat ik mn buik verkeerd inschat :oops: gister ook op verjaardag... ik wilde naar t toilet lopen, loop achter iemand die zit door en dacht loop ik ff langs.. BOTS ik KEI hard tegen die stoel aan, puur omdat ik er normaal wel langs zou kunnen maar nu met mn buik dus niet :oops: :oops:

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Iemand wel eens in mei op Mallorca geweest? Of Rhodos, Turkije etc?
    Hoe is het weer daar? Kun je al in zee zwemmen? Manlief wil een keer all inclusive (daar moet ik eerst mijn gevoel overwinnen. Ben niet zo van de all inclusive).
    (ik geef toe: ik ben nog nooit zuidelijker geweest dan Rome).

7. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @margreet78

Haha ja dat ben ik die een opstapje nodig heb ( nog net geen keukentrapje )
    Nee het is echt waar ik zal eens me bed opmeten want volgens mij kom ik ruim boven die 70 cm uit :p

8. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @Chebu

Ik ben eens in mei in Turkije geweest rond 20 mei en net toen we aankwamen begon het mooi weer te worden met als resultaat de van begin van de week 26 graden oplopend naar eind van de week 35 graden.
    Maar dat hadden ze nog nooit meegemaakt zo vroeg zo warm daar.
    denk dat je eind mei moet rekenen in Turkije op een 26-27 graden

Rhodos en Mallorca zijn dan kouder in mei omdat het een eiland is en je heb veel meer wind :p

9. Niet meer actief

Chebu ik ben afgelopen Mei in Turkije geweest en het was echt bloedheet! Wel een hittegolf, maar met temperaturen tot 40 graden!
    Normaal is het hier dan rond 30/35 geloof ik!
    Wel heerlijk trouwens hoor.. windje erbij, 's avonds koelt het in Mei nog lekkerder af (in juli augustus blijft het superwarm in turkije) en je kan heerlijk in zee afkoelen

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik denk dat het toch Mallorca wordt. Ziet er wel goed uit.

11. Niet meer actief

Mallorca ben ik nooit geweest, maar ziet er idd wel mooi uit :D

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hmm, ik ben eigenlijk 'tegen' allinclusive, maar manlief wil het zo graag.
    En met een klein kind is het daar mss wel makkelijk.

13. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    goedemorgennnn

hier heeerlijk geslapen :)
    zit nu lekker aan mijn ontbijtje/middageten!
    heb gisteren allemaal leuke lieve kleertjes gekregen van mijn schoonzusje. Ze had haar zolder maar eens even opgeruimd.
    heb ze gelijk in de wasmachine gedaan zodat ze straks weer lekker aan de lijn kunnen wapperen.

14. Niet meer actief

Ik herken je gevoel maar sinds een paar jaar doen we niks anders Chebu... het is ZO handig, al is het alleen maar voor het drinken!

15. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @JsztD en chebu

Wij doen het meestal ook in Turkije of Egypte all in !
    Zeker als het zo warm is dan drink je het er idd zo uit ! :p
    En ook met kinderen is het ideaal die hoeven dan niet te zeuren mag ik voor dit geld of mag ik dat nee ze kunnen het gewoon lekker halen...

Maar wij zijn niet zo van we hebben all in dan kunnen we niet meer eens in de stad eten want dat hoor je ook vaak van mensen van ja maar we hebben betaald voor all in dus gaan we er gebruik van maken ook... mmm als ik ergens anders trek in heb dan ga ik gewoon buiten het hotel eten kost toch niet zoveel daar :D

Ik wil volgend jaar ook naar Turkije maar manlief is er tegen om dan al met die kleine te gaan... :cry:

16. Niet meer actief

Precies zo denk ik er dus ook over Baylee... wij eten ook regelmatig gewoon buiten de deur.. allin is heerlijk... weet je wat ook IDEAAL is daaraan? De badhandoeken service die ze vaak hebben :D

Ik wil in mei eigenlijk ook naar Turkije, maar twijfel nog een beetje... die kleine is dan rond de 7 maanden, maar als het weer zo heet is als afgelopen jaar..

Ik wil in februari (carnaval) ook graag weg... tenerife ofzo

17. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik wilde eerst naar mijn schoonouders (centraal Azie) maar daar zie ik toch maar van af. Mijn schoondouders hebben twee joekels van honden die zelf deuren kunnen open maken en de gezondheidszorg is ook niet optimaal daar.
    Dus komen ze hier heen.

Ik heb trouwens al mijn vakanties al bijna gepland.

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb BUIKPIJN
    Kan dat veroorzaakt woorden door de bewegingen van kind?

Ik moet ' m maar eens streng toespreken.

19. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Whabbit: geweldige actie! Ik heb hier hardop zitten lachen, sorry hoor :) (heb je trouwens zelf niets? want dan is het uiteraard niet grappig meer)
    Kleinwonder: lekker alles opschrijven/posten wat je wilt. Al die positieve verhalen zijn soms jaloersmakend , maar wel heel fijn om te lezen. Bovendien gunt iedereen het je van harte hoor!
    Mallorca is eind mei wel heerlijk qua temperatuur! Het zeewater is nog wel wat fris, maar ideaal met kinderen: een hittegolf is ook niets met zo'n heel kleindje.
    Tenerife of Rhodos is trouwens iets verder vliegen maar wel mooi weer garantie. En all-inclusive hebben wij afgelopen jaar voor het eerst gedaan, best handig. Zeker qua drankjes etc scheelt het veel geld. We zijn nog wel een paar keer in Rhodos gaan eten, gewoon omdat het leuk is om ergens anders te eten.

20. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @JsztD

Oooo Tenerife lijkt mij heerlijk in februari !
    En idd elke dag schone handdoeken en als je de mannen aan de service een fooi geeft leggen ze het sochtends nog voor je klaar op de eerste rang voor het water... :p dan hoef je er s ochtends niet om 6 uur uit om je handdoekje te leggen of een plekje te veroveren... :p
    Maar ik moet manlief nog overtuigen hij wil alleen naar Spanje of Frankrijk omdat dat "normale" landen zijn volgens hem :(
    Pfff en dat overtuigen zal lastig zijn :cry:

Ik wil naar Turkije of Egypte maar hij zegt ja en dan gaat die kleine ziek worden en met al die hepatitis en volwassen mensen krijgen het al aan hun darmen ( nou ik niet maar goed) laat staan zo'n kind denk dan scheep ik hem af van dan neem ik wel potjes mee :p maar neuuhhh

Ik zou ook niet weten vanaf hoeveel jaar ze aanraden om een prik voor hepatitis te geven ? Maar dat zal denk ik niet zo zijn voor baby's ?

Dus chebu
    Wees blij dat jou manlief all in wil ... ik zou niets liever willen...

Deel Deze Pagina