Hi meiden! @Jooze, gefeliciteerd met je mijlpaal meisje! Nog even! @Vakantie, mmm lekker! Mijn man heeft de eerste week van mn verlof vakantie, ik noem het, onze laatste week echt lekker samen. En dan gaat hij allemaal dingetjes doen die hij voor me moet doen hihi, dat weet tie nog niet! Zoals de tuin en andere dingetjes die ik niet meer kan! Vandaag weer werken, eerst een cake bakken (ja erg he, vandaag ook maar niet 'niet eten' dan hihi!). Ik had mijn collega's beloofd, ze vinden dat geweldig een Nederlandse cake haha! En ik ook
@chebu, volgens mij heb ik ook soms buikpijn van het getrappel hoor, en toespreken ach, volgens mij zijn ze nu eigenwijzer dan ooit!
Ik zie net een aanbieding op Mallorca in een appartement. Dus zelf je eten en drinken verzorgen. Dat is op zich ook nog wel iets. En het is nog geen 300 euro
Baylee, de Canarische eilanden zijn onderdeel van Spanje! Dus als je man alleen maar naar de "normale landen" als Frankrijk en Spanje wil dan zou Tenerife, Fuerteventura etc juist wel een optie moeten zijn Mijn man wil ook niet naar Egypte of Turkijke. Egypte zie ik zelf met een baby trouwens ook niet zitten hoor!
@ San79 Heee das een goeie ja De canarische eilanden is ook Spanje !zover had ik nog niet nagedacht ! Eerlijk gezegt ik wil niet naar Spanje (vasteland) daar ben ik nu al een beetje op uitgekeken en wil eens wat anders Ik zal het hem zeggen vanavend als hij thuiskomt dan zal hij wel weer 1 of ander smoesje hebben over het vliegtuig ofzo Maar bedankt voor de tip
Owja ik heb weer iets hoor! Dromen jullie ook zoveel de laatste tijd? Ik droom de hele tijd zulke dingen: Mijn zusje was bij mij op vakantie en de baby huilde en huilde maar en ik was helemaal in paniek de hele tijd. Heel gestressed allemaal. En toen zei mn zusje na een week: Weet je wat ik nou zo gek vind? Dat ik je nog helemaal geen voeding heb zien geven............. SHIT VERGETEN! Hahahaha erg he! Zo stom! Of dat ik lekker op het strand zit met mn vriend en dat we zo relaxed zijn en opeens **DOING** shit de baby ligt nog thuis het bedje! Volgende dag moet ik er om lachen maar het zijn altijd hele paniekerige dromen, word ik helemaal zwetend wakker!
Wij wilden eigenlijk volgend jaar ook naar Egypte, maar toen bleek ik zwanger en om nou met een kleintje naar Egypte te gaan vind ik ook niet zo'n fijn idee. Ik was ook nooit zo'n voorstander van all in, maar wij kregen 2,5 jaar geleden ons huwelijksreis naar Mexico kado van mijn schoonouders en toen hadden we alles all in...echt heerlijk was dat, de hele dag door cocktails zuipen (normaal ben ik helemaal geen drinker, maar de pinacolada ging er wel in hoor) en fruit eten...vond het echt super! Volgend jaar gaan we met mijn schoonouders op vakantie. Zij betalen de reis, dus heb gezegt dat hun maar moeten kiezen waar we heen gaan, zal waarschijnlijk Tunesië of Turkije worden en waarschijnlijk ook all in, want dat doen ze eigenlijk altijd...verheug me er nu al op
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S Onze spruitjes spotlight,28 jr, 1e kindje, bevallen 4 sept met 28w+6 van zoon Noah Levi, 1055 gr en ?cm magdalena, 22 jr, 1e kindje, bevallen 18 okt met 37w+1 van dochter Esmee, 3210 gr en 51 cm Corien,36 jr, 1e kindje, bevallen 20 okt met 37w+6 van dochter Laura Willemijn, 3400 gram en ??cm edithdeb,34 jr, 2e kindje, bevallen 20 okt van zoon Kyano, 4135 gram en ??cm Sybje, 23 jr, 1e kindje, bevallen 22 okt met 38w+1d van zoon Jelmer, ? gr en ? cm Jaki, 31 jr, 1e kindje, bevallen 25 okt met 38w+2d van dochter Esmay Faye Rose, 3080 gr en 48 cm Ukkepuk, 29 jr, 1e kindje, bevallen 26 okt met 38w+4d van dochter Maud 3140 gr en 51 cm Conny75 , 32 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 38w+ 6d van dochter Lisa 2460 gr en ? cm Maxje, 26 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 39w+4d van zoon Tygo Ryan, 3500 gram 51 cm tipp42hgg , 27 jr, 1e kindje, bevallen 27 okt met 35w+1d van dochter Louise Christine Civile, 2505 gram Totaal: 4 jongens, 6 meisjes Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES: http://november2008mamas.hyves.nl Bevallingslijst veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje ManonF - 4 november - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Hummel - 4 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - 5 november - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : Tatlim - 6 november - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Chebu - 7 november - Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Babylicious08 - 8 november -almere - 24 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Domino85 - 10 november - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-# Jootje - 13 november - Friesland - 26 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje 16 november-Udenhout-27 jaar-1e kindje- : margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X Wendy1983 - 24 november - Son - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje lot23 - 25 november 25 Jr Gelderland - 1ste kindje :-# Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- : Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 50 november mama's! Totaal: 13 jongens, 11 meisjes, 0 tweelingen, 7 : (weet het niet) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 14 [-X (wil het niet weten) Agenda 30 oktober Jootje- afspraak vk Chebu- afspraak gyn schildje- afspraak vk 14:45 uur 1 november Ienie en mini met verlof 3 november Schildje- afspraak gyn 09:00 uur Janny-afspraak gyn 15.45 uur Buddylijst ukkepuk <---> Baylee Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD<--->San79 Noatje<---->Schildje Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
@ ienie en mini, Super herkenbaar! Ik droomde laatst ook dat ik mijn kindje helemaal vergat te voeden...werd echt wakker met het gevoel van "ahhh zo'n slechte moeder ben ik", besefte me kort daarna gelukkig wel dat ik het allemaal gedroomd had. Van de week droomde ik dat ik was bevallen van een zoontje met hele blauwe ogen! Beetje vreemd aangezien we een meisje verwachten (of zou het toch stiekem een jongetje zijn?), maar die blauwe ogen waren helemaal apart aangezien ik super donker bruine (bijna tegen zwart aan) ogen heb en manlief beetje groenig/gelig/bruinig (weet nog steeds niet wat voor kleur het eigenlijk is). Liever dat we het in ons dromen fout doen! Dan letten we daar straks extra goed op hihi
@all in: heeerlijk! wij zijn nu 2 keer naar turkije geweest en willen volgend jaar weer gaan. wij zijn 2 keer begin mei geweest. 1 keer snikheet weer en 1 keer wat frisser. volgend jaar gaan we in sept.
@babylicious! Haha ja precies, dat wakker worden met dat 'slechte mama' gevoel heb ik ook. Maar kan me niet voorstellen dat je dat vergeet 'in real life'! Stel je voor haha dat je een jongetje met blauwe oogjes krijgt haha, zal je man toch even twijfelen bij je hihihi!
zooo herkenbaar, gewoon erg! ik word dan altijd heel naar wakker, en kan er dan nog een tijdje mee omlopen. ik weet het zijn maar dromen, maar word er wel een tikkie onzeker door. zal het wel goed komen, doe ik het straks wel goed, etc...
Ja precies Jootje, ik denk ook vaak dat het komt door beetje onzekerheid hier en daar. In je dromen verwerk je toch veel van overdag, zeggen ze dan he! Is denk ik ook logisch bij een eerste kindje. Maar het geeft volgens mij helemaal niks, we gaan het gewoon hartstikke goed doen! De meeste dromen zijn bedrog!
ik heb trouwens @magdalena toegevoegd bij de bevallen dames! ze meldde een tijdje terug dat ze weeen had, en daarna hoorden we maar niks van haar. Heb een pb'tje gestuurd. Ze is bevallen van een meisje met de naam Esmee.
Sjow dan, hier worden gewoon al vakanties gepland! Heerlijk zeg! Even een tip voor de NL-ers onder ons: www.elizawashere.nl Superappartementen, heerlijk je eigen huurauto vanaf het vliegveld (ipv zo'n bus die 3 uur langs alle appartementen rijdt) en heel mooie locaties van de appartementen/hotels! Wij zijn afgelopen zomer naar Griekenland geweest en dat is UITSTEKEND bevallen! @Ienie: het was San79 die een kwartje uit 2008 zocht Mijn man is een gewone Zeeuwse kaaskop @baylee: je eigen voeding voor die kleine meenemen op vakantie is heel normaal hoor, dus daar zou je vriend het niet op af kunnen laten ketsen eigenlijk... Succes met je overtuigingskrachten @chebu: hebbie nog nieuws vandaag over je zwangerschap? Ik mis je update @whabbit: dat was dan ook niet een erg stevig stukje glas, best gevaarlijk...maar ook wel grappig eigenlijk, hihi. @dromen: yep, ik word er ook helemaal gek van! Je wordt steeds met zo'n raar gevoel wakker...tis nooit eens een hele leuke droom ook! En ja, ik ben degene die met een keukentrapje mijn bed in en uit gaat. Het is gewoon net ietsje te hoog om mijn korte beentjes op de vloer te kunnen zetten en met die bekkenpijnen is dat noodzakelijk. T ziet er wel erg grappig uit ja, haha! Alhoewel ik het ook wel erg grappig vond hoe mijn vriend de eerste nacht uit zijn bed viel...ik had het al voorspeld en opeens hoorde ik een harde plof...t was iets hoger dan verwacht met zijn slaaphoofd Goed, ik ga zo ook weer op de wekelijkse APK-keuring bij de VK. Hopelijk alles gewoon weer goed en mss deze week een mooie foto van ons meisje op de echo. Vorige week kreeg ze d'r koppie er niet zo goed op...ik hoop dat ukkie buiten de buik rustiger is dan erbinnen straks, hihi!
@ Ienie en mini, denk idd dat ie me heel vertwijfeld aan gaat kijken, vooral omdat ik eigenlijk mijn hele zwangerschap al tegen hem zeg, dat ik de enige ben die zeker weet of hij wel echt de vader is, puur om hem te treiteren hihi. @jootje24, die dromen kunnen je zeker onzeker maken...stom he, terwijl we eigenlijk allemaal weten dat we dromen niet in de hand hebben. Had van het weekend ook gedroomd dat ik vreemd was gegaan, werd echt met een enorme schuldgevoel wakker, heeft de hele dag aan me lopen knagen...ging weer nergens over!
haha, tja dromen! naja zoals @ieni al zegt: wij gaan het gewoon helemaal goed doen straks! wij worden/zijn gewoon allemaal top mama's
@KersjeB Thx ik zal er vanavend al mee beginnen met het overtuigen van Ja wij vrouwen weten dat het normaal is potjes mee te nemen maar blijkbaar komen mannen nog steeds van mars @Babylicious08 Ik vind Tunesie even erg of niet erg als Egypte hoor qua Hygiene alleen Turkije is verbeterd in de laatste jaren... en dan nog je moet toch overal uitkijken ! Ik ben nu 8 keer in Turkije geweest , 2 keer Egypte en 2 keer Tunesie Maar mijn favoriet is nu toch echt Egypte zeker als je van Duiken en snorkelen houdt heeerlijk en lekker in November als het hier koud is Turkije begint voor mij nu weer gewoon te worden