November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @egypte zou ik ook nog wel eens heen willen puur voor het duiken.
    ik was afgelopen jaar bezig met een cursus, heb het theorie gedeelte gehaald, alleen afduiken ging niet omdat ik toen zwanger was.
    ik mag nu volgend jaar afduiken (wanneer het weer het toelaat)
    mijn vriend heeft zijn brevet alwel gehaald, dus kunnen we dan mooi samen de onderwaterwereld onveilig gaan maken.

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Over dromen: hier ook super vaak en idd al 3/4 keer gedroomd dat ik vergat de voeding te geven! schandalig hé :p *gelukkig is het maar een droom ;)*

3. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ jootje24

Ooooo jootje je moet echt naar Egypte zooooo mooi onder water !
    Echt prachtig het is veel mooier onder water dan boven water :p
    Normaal gaan we altijd in november maar nu staat er dus wat anders gepland in November :p
    Maar eigenlijk moet je dan gewoon met z'n 2en gaan als het puur voor het duiken is maar ja met snorkelen aan het strand als je een huisrif heb voor het hotel kan je ook al heel veel zien !
    Manlief is zelf zo verliefd op de onderwaterwereld van Egypte dat we nu een zee aquarium hebben :confused: Dus al de visjes die je daar ziet zwemmen in open zee zie ik hier in mijn aquarium ;) echt mooi

4. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @chebu: zullen we dan alvast wat pasjes gaan oefenen...?
    Hier een mooi liedje om wat rustige pasjes op te zoeken:
    http://nl.youtube.com/watch?v=-VX8vTE9T8M
    En het is bovendien erg raadzaam om de dag mee te beginnen! :)

@magdalena: GEFELICITEERD MET JE DOCHTER!

@jootje: vergeet je niet je kind onder te brengen dan? Die kan voorlopig nog niet zwemmen/duiken he ;)

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @baylee: die onderwaterwereld lijkt me super! heb al vele filmpjes op internet gezien.
    we hebben in turkije ook gedoken en daar ons begin brevet gehaald. alleen viel het me daar wat tegen kwa hoeveelheid vissen.
    wel vind ik het heel relaxt omdaar onder water te zweven, nergens aan denken puur genieten van die mooie wereld.
    wij hebben zelf ook aquaria (2 stuks )thuis, helaas nog geen zee aquarium. maar denk wel dat dat ooit nog in de planning zit.
    mijn mannetje is dus al net zo gek als de jouwe!;)

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Kersje, whahhaha. Ik doe mee! Gewoon heel simpele pasjes, van voor naar achter, rondje draaien, van links naar rechts.

7. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    opa en oma gaan mee op vakantie volgend jaar :)

8. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ jootje24

Ik heb ook leren duiken in Turkije maar ja als je niet beter weet vind je dat al heel mooi ! Maar ja dan ga je naar Egypte en dan wil je noooit meer naar Turkije gaan om te duiken want vergeleken bij Egypte is turkije helemaal niets...
    Egypte sharm el sheik was mooi maar Hurghada vind ik nog beter en mooier om te duiken dan sharm !

Wij hebben hier ook nog een grote zoetaquarium staan ;)
    en een nog grotere bak zeewater ;) dadelijk wel leuk kan de kleine al de visjes leren :D
    Al de kinderen die hier komen hangen gelijk voor die zeebak en zeggen dit is Nemo en dit is die en dat is die ...
    Echt geweldig hoe kinderen dat leren van die films he

9. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    @Baylee, voor mij is het echt bijna 15 jaar geleden dat ik in Tunesië ben geweest. Mijn schoonouders zijn daar toen op hun huwelijksreis geweest, vandaar dat ze eraan zaten te denken om weer te gaan. Denk zelf dat het Turkije gaat worden hoor. Maar ben niet van plan veel te ondernemen met een kleine van nog geen 1 straks. Als we naar Egypte gaan wil ik sowieso wat piramides bezichtigen en met een kleintje gaat dat niet, vandaar dat Egypte voor ons geen optie is. Wat hygiene betreft zou ik het niet weten want ben zelf nooit in Egypte geweest.

10. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @chebu: ja klinkt als de ideale weeëndans voor hoogzwangeren :)

Nou, voor iedereen die graag de weeën opgestart wil hebben...doe je best! En als iemand het heel graag wil, maar zelf om wat voor reden dan ook niet meer kan dansen, wil ik hem met alle liefde nu voor iemand anders doen! Nou, als dat geen forum-liefde is :)

@jootje: dat regel je goed! Hmmm...moeten wij mss ook maar over nadenken om de opa's en oma's in ieder geval in de buurt te hebben, hihi!

11. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ja inderdaad, onze duikorganisatie vertelde al dat die 2 plaatsen erg mooi zijn onderwater! lijkt me echt top.

hoe groot zijn jullie aquaria als ik mag vragen? (nu maar hopen dat ik niet jaloers ga worden);)

12. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @kersje ik meld me aan om het samen met je te dansen ;)
    ben nog wel aardig flexibel geloof ik ;)

13. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @Babylicious08

Nee pyramides bezichtigen met een kleine is niets nee !
    Turkije of Tunesie dan zou ik Turkije nemen :p
    Tunesie heb ik nogal slechte ervaringen mee... vanaf je daar buiten je hotel komt ooo vreselijk je wordt gewoon de winkels ingetrokken maakt niet uit of je een man bij je heb of niet o verschrikkelijk daar is het nog erger dan Turkije en Egypte... althans waar ik geweest ben toen he in Monastir...

Ja ik ga es effe verder met envelopjes schrijven want we zijn hier weer aardig aan het kletsen... dat ik het weer zou uitstellen...

14. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Willen de dansende dames dit eeeeven filmen en op youtube zetten? Ik krijg namelijk een beetje zo'n beeld erbij van allemaal dikbuikige ronddraaiende zwangeren, en dat lijkt me best een leuk gezicht hahaha :)

15. BenMarieke

6 jun 2008
    88
    0
    0
    Interieur Adviseur
    Omstreeks Drachten
    Ik krijg zin om op vakantie te gaan door al die vakantieverhalen...ik denk alleen dat ik het vliegtuig niet meer in kom hihi :D

16. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @jootje24

Haha euhh de zoetwaterbak is een juwel vision 260 liter zo met gebogen glas !
    En onze zeebak is 400 liter :confused: maar wel helemaal mooi

En ik heb een aqua 40 bakje als nano bakje hihi alleen voor 2 nemo's ;) Nu is me vriend ook helemaal gek geworden dat hij in de schuur stekkebakken aan het bouwen is voor koralen enzo :( :oops:

17. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @San, ben je gek. Ik ben gekke gerritje niet haha

18. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    @Baylee, Thanks voor de tip...zal het er thuis eens over hebben ;)

Envelopjes schrijven heb ik gelukkig al gedaan. Wij zijn 2 maanden geleden verhuisd en mijn adresboekje ligt nog ergens in een doos verstopt, dus het was nog een hele klus alle adressen weer bij elkaar te verzamelen.

19. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb ook alle enveloppen al geschreven, in gedeeltes. Was nog een verrassing toen we ze binnenkregen: het figuurtje van onze kaart staat ook op de envelop. Dat wist ik helemaal niet, dus dat was een leuke meevaller :D.

Jammer Chebu ;)

20. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb trouwens een "klein" rechthoekig aquariumpje, zo'n standaard beginnersset met lampje en pompje, met 2 goudvisjes. Heel rustgevend zo naast de pc, maar wat wordt dat snel vies :(
    (en ernaast staan 2 kooien met ratten, en door 't huis heen banjeren 2 katten, ik hou nogal van dieren, haha)

Deel Deze Pagina