Hahaha ik lees even na van afgelopen uurtje vakantie's en dansen door elkaar...ja we zijn weer goed op dreef! Ik dans ook graag haha ik hoef het alleen niet te zien in de spiegel LAAT STAAN op een filmpje (op you tube!) vooral nu is het erg grappig volgens mij vriend. Dancing hippo!
oww jeetje...wij hebben juwelvision 180 liter als gezelschapsbak en nog een 300 liter bak met cichliden.. ow ja en dan ons 60 cm kweekbakkie voor de cichliden, want die kunnen er aardig wat van
hier nog een dierenliefhebber... aquaria, 1 perskat, 1 turke angora kat, 1 gewone kat, en een goldenretriever
heb alle enveloppen ook al geschreven en voorzien van een postzegel! is dat maar weer klaar zal nu even met de hond wandelen, vaatwasser uitpakken en was op de lijn hangen! eigenlijk moet ik ook nog even stofzuigen....
@San79 en @ jootje 24 Haha dieren ik vind het prachtig en ik denk dat ik aan mijn zoetwaterbak veeel minder werk heb dan jij aan je goudvissen bakje ! Katjes en ratjes gaat dat samen ? Ik zal maar niet zeggen hoeveel katten ik hier heb gehad van maart tot en met juli want iedereen verklaart me gek denk ik ... En als je het echt wil weten moet je maar in mijn album even kijken en dat is nog maar de helft... Maar nu is het gelukkig weer rustig in huis... Jootje nemo staat in me album En wij hebben in de zoetwaterbak malawi's zitten nu
oww jeetje...wij hebben juwelvision 180 liter als gezelschapsbak en nog een 300 liter bak met cichliden.. ow ja en dan ons 60 cm kweekbakkie voor de cichliden, want die kunnen er aardig wat van _________________ Voor de leken onder ons zonder aquarium... Wat zijn cichliden?
Ik moet eigenlijk ook maar eens wat gaan doen vandaag...heb alleen neit zo veel zin, maar uitstellen tot morgen werkt ook niet, want weet nu al dat ik het dan weer ga uitstellen *zucht*. Nou dames tot later!
Baylee ik heb even gespiekt in je album. Ooooooh, wat cute! Heb je een cattery ofzo? Geweldig al die pluizenbolletjes De ratten zitten in een kooi, en toen ze nog in een grote voiliere zaten waren ze heel snel gewend aan af en toe een kattenneus bij de tralies. In mijn oude huis liepen ze ook gewoon los op de bank terwijl de katten in de kamer waren, dat ging prima, de katten durven er alleen bij te komen als ze niet los zijn Hoezo heb jij aan je zoetwaterbak minder werk? Dat lijkt me juist helemaal een monsterklus!
@San79 Ja heb idd een cattery van Brits Korthaar bolletjes Echte bolletjes heb er zelf eentje van 10 kg Ik had 7 volwassene en das nog netjes in dit wereledje heb er 2 moeten herplaatsen vanwege ruzie en stress onderling! Dus nu nog 5 volwassene had dit jaar 15 kittens dus dan weet je wel hoeveel werk ik had met de kattebakken Nou die zoetwaterbak hoef ik 1 keer in de 3-4 maanden de helft van het water te verversen en de filters schoon te maken ! Denk dat jij het wel 1 of 2 keer per week moet doen met je bakje ?! Dus hoop niet dat mijn baby allergisch is want dan heb ik een probleem ...
oehhh... wat cute! die katjes helemaal super. en nemo is helemaal geweldig met de cichliden bedoel ik ook malawichicliden hoe groter het aquarium, hoe minder het onderhoud!
@jootje hihi hoezo dezelfde smaak ? aquariums, vissen, duiken, vakantieland .... Deed ook tentoonstellingen met de katten maar heb ik effe op een laag pitje gezet
Ja ik moet het eigenlijk 1x per week doen, doe het momenteel veel te weinig omdat mijn man moet helpen. Hij is niet zo'n dierengek, dus ik "mocht" alleen dieren als ik ze zelf zou verzorgen. Helaas, dat gaat even niet dus beheers ik mijn nesteldrang en zitten de beestjes er tijdelijk allemaal wat viezer bij dan normaal. Ik heb een zwarte Noorse Boskat van bijna 9 (herplaatser) en een zwart vuilnisbakje van 20-22 (asielkat) en zelfs m'n ratjes komen uit de opvang: allemaal 2ehandsjes dus Oooooit wil ik nog wel een keer een Ragdoll, maar dat is pas als deze katten er niet meer zijn... en dat gaat me heel veel gezeur kosten voor het mag, haha.
Goedenmiddag, Er is weer heel veel gesproken/ geschreven, reageer even per onderwerp want ik ben de namen zo langzamerhand een beetje kwijt. -Pijn in je buik kan zeker door het schoppen etc van de baby komen. - Die glas deur, jemig dat kan toch niet goed zijn! Wel gelachen, maar een deur hoort niet zomaar stuk te gaan. - Vakantie, heerlijk in mei naar de zon, ik zou met turkije en egypte opletten met de ziektes ed. Voor de rest vind ik all in altijd erg relaxed met kinderen. Als je je maar niet laat belemmeren (als gierige nederlander) om ook eens ergens anders te gaan eten. - Duiken, wij hebben ook gedoken, helaas gaan we alleen met de kinderen op vakantie en die kan ik niet meenemen onder water. - Aquaria, in mijn oude woning heb ik altijd zoetwater gehad. ik wil ooit heel graag zout, helaas heb ik er nu geen plek voor (ik gaa voor groot) echt fantastisch! Tot slot sorry dat ik zo'n discussie heb opgeroepen, laten we vooral blijven schrijven wat we al schreven positief en negatief. Soms gewoon goed om de andere verhalen te lezen. Ik trap meteen positief af, net bij de vk geweest en de baarmoedermond is al wat week. Dus als ik maandag bij de gyn kom kan ik volgens de vk zeker een afspraak maken om ingeleid te worden (hoop natuurlijk dat ik eerder op een natuurlijke manier beval). Jooze
http://fotos.cquad.nl/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11423&g2_serialNumber=3 is ons gezelschapbakje
@jootje24 Dat zijn toch maanvissen of wordt ik nou gek ? Ja idd een juwel vision 180 wij precies dezelfde alleen wat groter ! En ik zie dat de kat een pers er ook op lig hier is die bolle er eens dooheen gezakt hihi maar ze willen er steeds op voor de warmte he ! Hoe zet jij hier zomaar je link met de foto eraan ?
ja dat zijn maanvissen hebben nog een ander aquarium met alleen malawi's. euhm wij hebben op een forum (aquariumforum) een fotoboek aangemaakt, daar heb ik de foto even weg gehaald
Jooze wat fijn! Gaan ze dan maandag een datum plannen? Ik ga toch even een zeurmomentje pakken... Mijn nieuwe mooie roze fotocamera is stuk! We hebben 2 maanden terug ofzo een nieuwe gekocht omdat de oude definitief overleden was. Maakt mijn man een buikfoto bij de wieg in de babykamer, laat hij hem uit z'n handen vallen! Het lensje (dat uitschuift) wil niet meer inschuiven, en de camera doet dus niets meer. En eigenlijk hebben we niet echt geld voor een nieuwe Bleuhh! Nou doet hij het natuurlijk niet expres, maar ik moest me echt inhouden om niet boos te doen, hihi. Nou ja, hij baalt er zelf ook flink van.
Ohwja, (?) en wat zijn malawchicliden dan? of behoor je dat te weten hahaha! oh god! Heb net een cake gebakken, en avondeten gemaakt voor vanavond, en het is hier nu nog maar 10 uur 's ochtends WAUW! Nu krijg ik het in mn rug, dus het is wel weer genoeg geweest. En ik moet nog werken vandaag dusja, nu ga ik lekker even chillen, samen met mn aircotje(my best friend) en de tv! Ik kom zo nog wel ff kijken!
@San79 Zoo oud al voor een kat jeetje zeg die vuilnisbakjes zijn toch sterker dan een raskat hoor ja met uitzonderingen natuurlijk ! Noorse boskat van die langharige lange katten die zijn ook groot ! Maar niets mis mee hoor met herplaatskatjes juist beter dat mensen herplaatsers willlen onderdak geven !