@San: wat balen zeg! ik geloof dat ik wel even een beetje boos was geworden ook al kon hij er niks aan doen @Jooze: we gaan er gewoon voor dat je voor die tijd al bevallen bent, en niet hoeft worden ingeleid!
@San79 Pffff lekker op zo'n moment balen zeg .... Hoop dat je nog ergens eentje kan vandaan toveren voor dadelijk bij de bevalling en erna
Hi, @San, ja dan gaan ze die week een data prikken, wat betreft de camera, dat is echt Kut, voor nu snel een weggooi camera kopen misschien. Kan me voorstellen dat je er boos om wordt. Had geloof ik goed staan schelden. @Inie en miniee, klinkt wel heel actief, wordt de rest van de middag bank hangen of in jou geval lekker buiten zitten. Jooze
Malawicichliden zijn vissen die uit het Malawimeer komen (voor degene die het niet weten - Malawi ligt in noordafrika vlakbij Mozambique en Tanzania) maar nu genoeg over vissen gesproken!
Baylee weet je wat het grappige nog is met die oude kat? Mijn man wilde eigenlijk helemaal geen kat, en ik vind een huis zonder dieren geen thuis. Dus ik als compromis: dan nemen we een oudere kat van minimaal 12+. Meestal blijven die nog een jaar of 5-6 leven als ze uit het asiel komen, dus dat is voor hem fijn omdat hij er niet gelijk 20 jaar aan vast zit, voor de kat fijn om ergens z'n oude dag te slijten, en ik blij omdat ik toch een kat mag. Het asiel was ook erg blij toen we naar de bejaarde katten vroegen. Maar ja... dat was 8 jaar terug! Haha, hij moppert wel eens "ja jij zei dat ze maar 5-6 jaar meeging, ze is er nu al 8 jaar en nog steeds springlevend". Hahaha, ik hoop dat ze nog jaaaaren zo blijft
@jootje 24 Hihi genoeg over vissen idd want manlief is onderweg naar huis dus dadelijk begint het weer de hele avend over vissen en ik zal dan natuurlijk mijn onderwerp vakantie ook eens in gesprek brengen Ik ga zo effe boodschapjes doen want anders hebben we geen eten voor vanavend ! Dus kzal vanavend weer even komen kijken hier kben benieuwd welk onderwerp het zal zijn
Ik ga ook maar eens wat nuttigs doen. Zit echt de hele dag te internetten verdorie. Ik ga de was opvouwen. En een filmpje halen.
Jullie typen veeeeeeeeeeeeel hihi Ik had eventjes bezoek en kijk hier weer en weer 10 pagina's ofzo erbij hihihi
inderdaad JsztD: teveel! ik zou van alles doen en heb nog niks gedaan! ik ga nu echt even aan de slag. doei doei
Nee, sorry, ik bied me niet vrijwillig aan om een filmpje te posten op youtube...dat zou idd een soort hoppende walvis worden dan...neuh, lijkt me niet bevorderlijk, voor niemand @visverhalen/dierenverhalen: ik ben blij dat ik ff weg was, want ik heb daar dus helemaal niets mee... Geen idee waarom niet eigenlijk... @jooze: fijn dat er iig al iets van schot in de zaak zit! Je kunt je via een inschrijfformulier opgeven voor een weeëndans hè! Ik denk dat jij wel als prio 1 aangegeven wordt hoor. Gaan Chebu, Jootje en ik voor je dansen en ben jij mss zomaar dit weekend aan de beurt, hihi! @JsztD: heb je dan niet gehoord dat je momenteel geen bezoek meer mag ontvangen? We zijn (bijna) allemaal met verlof, dus het kan hier zomaar heel hard gaan ja...totdat we allemaal liggen te puffen en persen, dan wordt het hier opeens heel stil Mijn APK keuring bij de VK was weer prima. 110/75 en nog een mooie echo kunnen zien van ons meisje! De gemaakte foto is wat onduidelijk, maar ik heb hem toch maar op het prikbord boven de pc gehangen Verder maar even gewoon bijgekletst over dat een avond/nachtbevalling wel fijn is omdat het dan zo lekker rustig en donker is...nou, dan ga ik daar maar voor!
Hahahhaa shit helemaal vergeten vergeef me Zal voortaan proberen 24/7 aanwezig te zijn Ik BARST van de koppijn pff
Hi! Ben weer terug van de kapper. Mooi kleurtje erin en de puntjes weer bijgewerkt. Heeft ze gelijk nog even een mooi make-upje op gedaan en ik kon piccobello boodschapjes doen. Makkelijk als je kapster tegelijk een vriendin van je is. Ze had mijn trouwkapsel 3 jaar geleden ook gedaan. Daardoor kon ik 's avonds mijn haar ook nog laten opsteken. Wilde eigenlijk vanavond gaan zwemmen, maar doordat ik de hele dag al op pad ben, laat ik het er maar bij. Heb alleen nog maar zin om op de bank te hangen. Ben best al wel weer moe eigenlijk. Enneh... vakanties naar warme landen... Dream, dream... heb er ook zin in gekregen, maar dat zal voorlopig nog wel niet gaan... Magdalena, gefeliciteerd met je dochter! Jaki, sorry, had nog niet op je stukje gereageerd. Fijn dat je weer thuis bent en dat alles goed gaat!
Oke gaat het nu al velen pagina's over vissen? Ik vind vissen heerlijk! Op mijn bord hihi. Ben meer een honden mens... Maar ik vind het wel altijd mooi om te zien als er allemaal tropische vissen in een aquarium zitten. Ennuh Ik wil ook op vakantie! Eigenlijk wil ik graag nog op wintersport maar dat zit er denk ik niet in dit jaar.
Aaaargh ik heb hier een bus Pringles. Open maken of niet openmaken? Wat een dilemma (en ik eet al zoveel de laatste tijd).
lief dat je het vraagt het leven was minder dus had maandag al gebeld en vandaag weer. ben extra op controle geweest en het klonk en voelde allemaal goed. Nu goed bijhouden en bij twijfel moet ik gewoon bellen, wel lief, je voelt je zo snel zeuren als je belt. ben wel weer wat gerustgesteld.
hey meiden .... ben ik weer even ...sorry dat het iedere keer zo lang duurt maar het is echt druk met zo'n kleintje ...en ik ben niet echt topfit ...zelfs na een week nog niet ...erg he .... ik ben eergisteren s'avonds gestopt met de bv .....nu ik dit tik zit ik weer te huilen ...heb het er echt moeilijk mee maar het was niet anders .....de situatie liep zo uit de hand s'avonds en dat was de druppel die de emmer deed overlopen ...zonder die druppel was ik waarschijnlijk niet gestopt....was het echt nodig . het leek wel of dat jelmer een aversie tegen mijn borsten had .... als hij ze al zag begin hij te huilen en duwde zich an me af ....draaide zijn gezichtje was ....kortom helemaal niks dus ... en het bleef bij mij pijn doen niet alleen het aanzuigen maar iedere slok .......... heb niet een keer het gevoel gehad van goh lekker bv geven ,...iedere keer had ik zoiets van ooh jee ik moet weer .... maar goed sinds jelmer de fles krijgt is het zo'n lief mannetje zo tevreden ...en ik voel me ook beter ... voor de rest is het enorm druk hoor met zo'n kleintje ....maar wel leuk ....vind het zo spannend wanneer jullie je kleintjes kunnen vast houden !
Sybje goede beslissing hoor om te stoppen! Ik had precies hetzelfde gedaan. Tegenwoordig zijn flesjes hartstikke goed dus Jelmer komt echt niets te kort. Ik hoop dat je nu lekker kunt gaan genieten van je mannetje! @Chebu Ik maak tegenwoordig alles open...