November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Beatrice, dat is een slecht advies.
    Nu zit ik aan de Pringles.

@Sybje, dat klinkt druk idd. Jammer van bv maar met fv worden kindjes ook groot en sterk (kijk maar naar mij moehahaha)
    Sterkte met al deze drukte. We komen je vast snel aflossen.

2. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Sybje toch! Ik kan me voorstellen dat je het heel jammer vind maar je wilt toch het beste voor je kindje? En het beste is in dit geval blijkbaar de fles, dan is het toch alleen maar goed van je dat je overgestapt bent?
    Het is de bedoeling dat jullie van elkaar kunnen genieten, niet dat je elke dag spanningen hebt.
    Pff, waarom hebben ze hier nou geen knuffelsmileys? Nou eh, bedenk hem er zelf maar even bij dan ;)
    Lot, fijn dat alles goed klinkt. Wat kan je onzeker worden hè? En voor zoiets bellen is heel normaal hoor!
    Chebu bij mij is de bus al leeg voor ik me zoiets af kan vragen :)

3. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Sybje, jammer dat de bv niet lukte. Als het zo'n toestand wordt, kan je inderdaad beter overstappen op de fv. Heerlijk dat Jelmer dat wel wil en nu tevreden is. Kan me voorstellen dat het druk is, zo'n nieuw, klein ventje in huis. Het lijkt me een spannende tijd.

4. 078mama

078mama Niet meer actief

@Chebu Ik ben nooit een goede raadgever met eten. Sorryyyy Maar het was vast erg lekker!

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Jaaaa lekker was het!

(maak me wel zorgen om mijn figuur he. Met de kerst moet ik toch weer m'n oude kleren aan kunnen....)

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    bedankt voor jullie lieve reacties !

@chebu je bent al een hoop kilo's kwijt als je kindje er uit is hoor !
    ik ben nu al dunner dan dat ik ooit ben (gelukkig)

7. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Haha, dat zou ik even uit m'n hoofd zetten, kleine kans dat dat gaat passen Chebu!
    (of ben je weinig aangekomen?)

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    San daar kan je echt onzeker van worden, erg vervelend maar het gaat ook om iets kostbaars.

9. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik weet het, ik heb een tijdje geleden ook aan de ctg gehangen omdat ik de hele dag niets voelde. Verschrikkelijk vond ik dat!

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @San, 12 kg tot nu toe

@Sybje, dat is opbeurend!

11. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ooh, 12 kilo wat keurig :D

12. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Kersje, doe mij maar een inschrijfformulier! Wat betreft dieren snap ik je wel ik had nooit wat met dieren (ben ook voor alles allergisch. Tot ik dus vissen ondekten. Fijn dat de APK goed was.
    @Janny,lekker je haar weer in model gedaan voor die kleine er is (goed voor de foto's ;)) en vanavond rustig aan.
    @MAGDALENA, GEFELICITEERD!
    @Lot,Fijn dat je gerustgesteld bent!
    @Syje, voel je vooral niet schiuldig over die bv, tuurlijk is het jammer, maar soms is het niet anders. Kijk en geniet van die tevreden man!

Hier weer eens last van voorweeen en ik geloof dat ik de slijmprop heb verloren. Nog een goed teken wat betreft het week maken. Maar het mag vanavond ook gewoon doorzetten natuurlijk ;)

Jooze

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @jooze : oh spannend zeg .....

tis voor mij al weer een week geleden ...ooh wat gaat dat snel ....

ook wel gek eigenlijk jelmer is om 23.50 geboren ...en die dag tellen ze volledig mee .....hij heeft amper 10 min die dag het licht gezien

14. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Dan is ie maar 10 minuten jarig! :confused:

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    haha ja idd ....daar had ik ook nog niet aan gedacht ....nou ja zeg ...irritant

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Da's wel een beetje zielig ;)

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja zeker ....en ik moet hem ophouden tot 23.50 op zijn verjaardag ;) :) wedde dat hij dan geen taart meer moet met een suf koppie

18. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Hahaha 10 min. verjaardag!
    Moeten ze invoeren ook bij de 'grote mensen' Ik hou helemaal niet van verjaardagen. Alleen van die van mezelf ofcorse haha nee hoor!

@chebu over de pringles, ik denk pas te laat na over die dingen, eigenlijk moet ik net als jou van te voren twijfelen maar ik pak de bus, trek lipje eraf, ga eten en dan denk ik, zou ik dit nou wel doen? haha!

@jooze; geen uitrusten voor mij vanmiddag, moet werken zo, dus dat is wel k*t. Ik hoop op een beetje rustige dag, maar het is druk, want is mn laatste week en ik heb nog een heleboel vaste klantjes die nog 1 keertje bij mij willen, pff!

Na mn werk lekker wel naar de yoga, heb ik zin in, zo gezellie, lekker even tussen allemaal zwangeren en natuurlijk lekker ontspannen. Dan slaap ik vannacht weer als een roosje!

Wie doet er die oefeningen trouwens ook thuis? Ik ben een beetje te lui daarvoor, maar misschien in mn verlof..

19. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Sybje,

Nu nog een ver van mijn weg verhaal, maar later wel leuk in de kroeg proosten op je verjaardag! Overdag is er nooit iemand om echt op je verjaardag te proosten.

Jooze

20. Niet meer actief

Deel Deze Pagina