Sybje: jammer dat je bv niet goed verliep, maar als het een strijd gaat worden is het natuurlijk ook niet goed. flesvoeding is dan misschien wel niet wat je had gewilt, maar wel beter voor je kereltje. @pringles: ik denk pas na die tijd erover na of ik al dat lekkers wel had moeten eten heb ik het op en dan denk ik..och dat had ik niet moeten doen zal weer even verder met eten koken
Syb sorry lees nu je verhaal pas... erg jammer dat de bv niet gelukt is, maar nu heb je tenminste je rust en kan je lekker genieten
jij blijft gewoon lekker bij ons hoor. Ik kan je ook niet missen Ik heb ook een goede zwangerschap net als jij. Heb eindelijk vannacht heerlijk geslapen en ben vandaag met mijn zusje de stad in geweest. Was erg gezellig wel maar 3 uurtjes want dan zijn kijn bekken het beu haha..... Knuffel voor jou!
Irritant he ik word er gek van... ik zeg tegen mn moeder net "ik heb pijn" Ze springt op en zegt "EEEEEECHT?" want zoiets roep ik echt niet snel en zij dacht natuurlijk buikpijn ik zeg jaa.. vreselijke pijn! Zij zegt huh wat dan?!? Ja hoofdpijn
Whahaha jouw moeder dacht natuurlijk dat het begon! Mijn moeder heeft nu een tik om iedere dag te bellen (we bellen normaal gesproken 1 keer in de week ofzo als we elkaar niet gezien hebben), maar nu belt ze iedere dag om iets "door te geven"...spanning van de oma's hihi. Wel super schattig!
Ja, mijn moeder belt ook elke dag tegenwoordig. Met allerlei onzinnige verhalen. Ik noem het maar Omaspanning
Blegghhh heb steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Precies hetzelfde gevoel wat ik had als ik normaal ongesteld werd...heb echt de neiging om steeds naar de toilet te gaan om te kijken of ik het inmiddels al geworden ben....zwaar irritant!
Mijn moeder belt gelukkig niet iedere dag. Ze is al zo angstig voor de bevalling. Dat heeft ze altijd! Ook bij mijn zus... Maar neem allemaal even 2 dagen niet op hihi
Ik was erg benieuwd; Zijn er ook zwangeren hier die enorm tegen de bevalling opkijken? Ik begin, nu de bevalling toch wel heel snel in zicht komt, wel een beetje tegen op te kijken. En heb met name dan zoiets van 'Voel ik het van tevoren aankomen dat de vliezen gaan breken?' en daarbij ben ik erg bang om in het ziekenhuis te bevallen en dat inknippen/uitscheuren maakt me ook wel een klein beetje angstig Over het algemeen kan ik gelukkig deze angsten wat onderdrukken maar soms komen ze toch om het hoekje loeren
Ik heb het nou juist steeds minder... ik had in het begin van mijn zwangerschap echt DOODSANSTEN voor de bevalling en nu eigenlijk nauwelijks... zijn natuurlijk wel tijden dat ik het nog ff benauwd krijg als ik eraan denk, maar eigenlijk neemt de nieuwsgierigheid nu toch wel de overhand
@JsztD; Dat is grappig, jij bent er echt naar toe geleefd Na negen maanden ben je ook wel nieuwsgierig wat er in die buik heeft gezeten he
Ik ben ook niet bang meer eigenlijk. Meer gelaten. En nieuwsgierig net als JsztD! Ga film kijken. One night in the Museum. Geen idee of ie leuk is. Tot morgen!
Die film heb ik laatst ook gezien, tenminste als je die film met Ben Stiller bedoeld. Ik vond het een leuke film, ben benieuwd wat jij ervan vindt
One night in the museum is wel leuk heb ik een tijd geleden gekeken! En jaaa ben blij dat een zwangerschap 9 maanden duurt, ben er echt naartoe geleefd godzijdank haha