November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    WOW alweer zoveel november mama's GEFELICITEERD allemaal!

2. Niet meer actief

Sasgirl en Edithdeb: zag dat jullie morgen afspraak hebben met vk, succes en hou ons op de hoogte he?!

JsztD: je 1e echo morgen, spannend!
    we horen t wel van je!

3. Niet meer actief

:({|= t is hier zo stilletjes, :)

4. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Dag allemaal!

Heb vanmorgen positief getest... 't Is nog heel erg onwerkelijk, maareh... als het goed is word ik dus ook een novembermama!

Het enige wat ik tot nu gevoeld heb had net zo goed bij een aanstaande ongesteldheid kunnen horen: wat hele kleine krampjes en een wat drukkend gevoel in de onderbuik.

Ben benieuwd wat er nog komen gaat. Eerst maar hard hopen dat het allemaal goed blijft gaan, dat is het belangrijkst!

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    gefeliciteerd whabbit!

ik heb dat ook die krapjes en drukkend gevoel.

6. Niet meer actief

whabbit: gefeliciteerd en welkom!

7. Niet meer actief

helemaal niemand? :( nou moe......

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    welkom whabbit ! gefliciteerd !

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    whabit gefeliciteerd meis met je zwangerschap en welkom hier bij de november mama's.

Alle meiden die morgen een een afspraak bij de vk hebben of echo heel veel succes morgen. Ik kan ook niet wachten voordat ik mag :)

AmyRose ik ben er hahahaha. Was even mijn meissie naar bed brengen. Zondag weer he dan ligt ze er om half a8 en de rest van de week 8uur weer.

10. Niet meer actief

o Whabbit: zou je je gegevens even door willen geven voor de lijst? leeftijd, hoeveelste kindje, wat je denkt wat t wordt en wat t wordt volgens de kalender, misschien nog meer dingen, maar dat hoor je dan wel van saartje, iig alvast bedankt!

11. Niet meer actief

hey mimi: gezellig dat je er bent, hoe is t met je?

12. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ooooo morgen alweer 6 weken. Ben zo zenuwachtig ik weet niet hoe ik deze week door moet komen hoor.

Vorige keer begon ik te vloeien op 6 weken en 3 dagen. En met precies 7 weken was het weg. Zit hier nu al te stressen. Heb last van mijn buik en omdat ik bang ben word het natuurlijk erger.

ik ga zo om half 9 lekker ghost whisper kijken en dan medium. Als ik het red danhoor haha vorige keer lag ik om kwart voor tien al op de bank te slapen haha

13. Niet meer actief

snap goed dat je zenuwachtig bent meis!
    maar probeer je rustig te houden lieverd!
    leuk ik kijk ook naar die programma's!

14. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik probeer me ook rustig te houden. Ik ga dan gewoon lekker met mijn broek open op de bank zitten en houd mijn buik vast met mijn handen. Ik ga dan zachtjes wrijven. Dat helpt bij mij. Ikhoorde ook weerdat een warme kruik kan helpen dus misschien dat het daarom helpt omdat mijn handen warm zijn :)

Leuk he die programma's ik heb het jammer genoeg 2 weken gemist omdat we visitie hadden en ik daarna te moe om medium af te kijken

15. Niet meer actief

ja vind t idd erg leuk, vind ze allebei erg spannend altijd, had je wel die afl. gezien van medium dat haar dochter die dromen had dat zij de vriendin van haar moeder was toen die jong was en dat zij door die agent werd misbruikt toen en dat ze via die dromen daar pas achter kwamen omdat de geest van die vriendin haar stuurde in die droom?

zoooooo spannend!

16. Niet meer actief

ik ga trouwens dan lekker onder de douche staan als ik last van mn buik heb en dan de douchekop op mn buik gericht, dat helpt idd dan ook ivm de warmte.

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Nee die had ik gemist. Ik heb de laatste tijd van medium niet gezien. Ik zag 3 weken terug weer voor het eerst. Het gig toen over dat iedereen wist dat ze een medium was toen en niemand haar wilde geloven meer.

18. Niet meer actief

jammer dat je die gemist hebt, die was echt super die aflevering, maar ja vanavond weer een nieuwe aflevering!

19. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ja echt raar zeg. Ik volgde het altijd en was zo blij dat het seizoen weer begonnen was. Ik netjes zondagavond de tv ingepikt :) mag ik ook kijken hoor. Krijg ik daarna 2 zondagen s'avonds visite. Ik heb al gezegd dat als er onverwachts weer iemand komt ik gewoon gaat kijken

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @mimi : ik ga heel hard voor je duimen ! het moet gewoon goed blijven gaan !

Deel Deze Pagina