November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Beatrice, in sperma zit een hormoon dat weeen opwekt in de laatste week(en) van de zwangerschap.

2. 078mama

078mama Niet meer actief

@Chebu dat weet ik, mijn man doet net alsof dat niet kan werken en rent hard weg maar oke. Janny heeft het over een solo vlucht...

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Oh, nee dat was mij ook onbekend.
    Die kleine letters kan 'k nie lezen...

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Dat is ook lastig... Maar ik had er dus ook nog nooit van gehoord maar misschien wekt het wel weeen op omdat het ook een samentrekking van de baarmoeder is. Ik moet er trouwens niet aan denken hoor maar toch goed om te weten. Als we nu echt desperado's zijn ;)

5. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ja, inderdaad. Ik heb gehoord dat het samentrekken van de baarmoeder ervoor zorgt dat die gaat 'oefenen' ofzoiets. Weet er het fijne niet van hoor, maar het zal de boel daar beneden wakker kunnen maken ofzo...

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Bah.....het plenst... :|
    Zo, nog ff theetje, douchen en dan naar de gyn

7. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @San, ik heb nog het voordeel dat Rick nog tussen de middag slaapt. Dus dan kan ik gelukkig ook nog naar bed.
    Mijn moeder komt hem wel eens ophalen en mijn man gaat ook wel eens met hem naar mijn schoonmoeder toe. Dan heb ik een beetje tijd voor mijzelf zegt hij dan.
    Voor de rest is het gewoon rustig aan doen. Het vervelende is wel daty Rick het weet dat ik niet meer zo goed kan. Dus daar maakt hij af en toe ook gebruik van.

8. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Whabbit, klikt als een leuke maar drukke dag!
    @San, kan je moeder?! Zou inderdaad lekker zijn, in iedergeval wat afleiding. En als dan ook je fototoestel gemaakt kan worden?!

Hier blijft het wisselen in bad echt 3 kwartier elke 6 min een wee en daarna een half uur niks meer. Verlies wel steeds slijm met wat bloed (zou weer een goed teken zijn enne sorry voor de details) Heb vriendlief maar naar zijn werk gestuurd. Dat is toch heel dichtbij en hier kan hij niks.

Jooze

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Schildje dat is wel goed geregeld! Ook lief van je schoonmoeder dat ze dat doet. Ik lees hier soms verhalen over schoonmoeders... Kinderen weten wel altijd goed gebruik te maken van situaties zoals deze. Lijkt me best lastig.

Ik ga maar even douchen in de hoop dat de voorweeen wegtrekken. Hebben die eigenlijk nog een functie?

10. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Sorry dat ik zo abrupt weg was. Rick moest heel nodig poepen en dus moesten wij snel naar de w.c. Maar het was net te laat. Hij had al per ongeluk in zijn broek gepoept. Hij begon gelijk te huilen omdat hij dat gedaan had.
    Ik moest hem gelijk vertellen dat het echt niet erg is dat dat gebeurt is. Hij is nu al bijna een half jaar zindelijk dus dit kan een keer gebeuren.

Zo nu ga ik wel want de onderbroek moet in de was. Bhhllleeeewwww het ruikt een beetje vies. Dus snel wassen dan maar.

Gegroet allen.

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Jooze, spannend joh!

@Beatrice, die hebben als functie de aanstaande moeder lastig te vallen ;)

12. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    MAG IK HOPEN VAN WEL! ;)

Ik heb ze ook regelmatig. :)

13. Niet meer actief

Ik hoop ook dat ze een functie hebben want ik heb ze ook!

GOEDEMORGEN trouwens ;) haha

Jooze hoop voor je dat het doorzet, spannend!

Verder niet veel nieuws hier?
    San shop ze

14. 078mama

078mama Niet meer actief

Mijn vk had tegen een kennis gezegd dat ze er vaak voor zorgen dat de bevalling sneller verloopt omdat ze het voorwerk doen. Dus de bmm verweken en dat soort dingen meer. Maar misschien was dat wel meer om haar gerust te stellen. Ik twijfel er een beetje aan...

15. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    De "functie"van voorweeen is het verweken van de bm mond. Dit kan dus weken van te voren zijn, maar ook net voor de ontsluitings weeen beginnen. Dus gelukkig is het niet voor niets ;)

16. Niet meer actief

En harde buiken?

17. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Daar heb je dan weer niks aan geloof ik :(

18. Niet meer actief

Hmm :(

Ik heb soms het gevoel alsof mn kindje nog dwars gaat liggen ofzo :( kan dit?
    Heb echt rechts een dikke bult (billen? terwijl daar normaal zn voeten zitten) en links een dikke bult (hoofd? voel daar soms ook wat kietelen)

Ik snap er NIKS van!

19. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    morgen...
    ook hier iemand die belabberd heeft geslapen.
    ik had gisteren de hele dag weer harde buiken wat doorging vannacht.
    vanmorgen ben ik slijm met wat bloed erin verloren...(slijmprop? al was het geen prop...)
    ook de hele tijd een zeurend gevoel in mijn onderbuik.
    zijn geen weeen, want het gevoel is constant aanwezig. komt en gaat niet!

moet straks gelukkig voor controle naar de vk, dus gelijk maar even vragen wat die pijn is.

JsztD: Ik heb dat ook hoor, bulten in mijn zij.
    aan de ene kant van mijn zij ligt het rugje, dan boven bij het middenrif de heupen/billen en dan de andere kant van mijn zij de voeten.

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @Jooze: mijn duimpjes draaien voor jou! ik hoop dat het doorzet :)

Deel Deze Pagina