Goedemorgen allemaal! Hier weinig nieuws onder de zon. Ja, ook veel voorweeën, dat ze maar mogen helpen straks idd! En vanmorgen nog ff een huilbui: ik had me net afgedroogd, ging de kraan afdrogen en stootte per ongeluk de kraan weer aan, kon ik me wéér helemaal afdrogen...en dat kost al zoveel moeite...ik was zoooo verdrietig...ontroostbaar etc etc. Maar 3 minuten later was ik gelukkig weer happy...erg fijn, die hormonen...hahaha! @jooze: ik ben aan het duimen voor je dat het doorzet hoor! @bea: errug irritant dat je zoveel last hebt van je voorweeën. En jammer dat ze wegtrekken onder de douche...dan zijn het net weer niet de weeën die je wilt... Goed, ik ga vandaag nog wat babykleren shoppen en vanavond gaan we waarschijnlijk uit eten! Jammie
@jootje: dan kunnen het wel voorweeën zijn, die blijven ook nog wel eens hangen bij mij...zo'n superirritant ongesteldheidsgevoel zeg maar... En het klinkt eigenlijk wel als de slijmprop trouwens...gewoon een klodder is dat toch? Moeten jullie je VK bellen als je die verliest?
Goede morgen dames! had vandaag echt geen zin om mijn bed uit te rollen...toch maar wel gedaan, anders voel ik me de hele dag weer zo belabberd en kan ik vanavond weer niet slapen. Straks ff met mijn schoonmoeder de stad in...ben ik toch nog ff buiten geweest vandaag. @JsztD Ik had dat van de week ook...mijn kleintje lag met haar billen helemaal bovenin, terwijl ze normaal mooi met haar ruggetje in mijn linkerzij ligt en met haar voeten in mijn rechterzij...maar kennelijk wilde ze ff anders liggen ofzo...nu ligt ze weer zoals ze altijd ligt...tjah veel ruimte hebben die kleintjes nu natuurlijk niet meer...
@benmarieke : nu heb je nog de tijd om je druk te maken over de bevalling ......maar als het feest eenmaal begonnen is maakt het je geen fluit uit hoe het er uit komt ....en een knip vertellen ze niet ... ik kreeg een prikje en daar dacht ik niet echt over na .....toen zag ik ze opeens staan fluisteren toen ging er wel een lampje branden maar aan een knip heb ik niet gedacht .....dat was een surprise ....maar je merkt er echt niks van ... ' @janny : dat is ook niet fijn als je ouders zo doen tegen je doen , gelukkig heb je wel wat aan je schoonfamilie , dikke knuff hoor meis @jooze : oef spannend zeg ! @all : het is hier echt genieten nu met de kleine man , tis zo''n lieverd sinds de fles . ik zal jullie maar niet belasten met mijn zere kont en tiet verhalen ......daar worden jullie ook niet blij van
Jammer dat harde buiken geen fucntie hebben! Dan zou die kleine er bij mij al bijna uit zijn geloof ik. hihi Ik heb ook heel de tijd mijn twijfels over hoe ze ligt. Ik voel overal bulten. Rechts links boven onder het maakt hier niet uit. Zal wel goed zijn... Sybje fijn dat het zo'n schatje is nu met FV.
@Kersje; kan me goed voorstellen dat je even in huilen uitbarste hoor! Alles kost je al zoveel moeite en dan gaat dat je ook nog tegenzitten! Shopse vanmiddag! Daar word je vast wel weer vrolijk van! @Chebu, succes bij de gyn! @Sybje, ja, dat liedje is mooi he? Maar nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik fan ben van Jan Smit en Nick en Simon, dus automatisch vind je de 3J's dan ook wel leuk. En het is zo'n schattig jochie in die clip. Zaterdagavond zie ik de 3J's trouwens in het voorprogramma van Jan Smit in Ahoy. Hopelijk zingen ze dit liedje dan ook, want Eric is helemaal weg van dit liedje. Hier is ons kereltje trouwens al een half uur aan het dansen. Normaal gesproken vind ik al dat getrappel wel gezellig, maar nu trapt hij flink tegen mijn ribben aan, en ademhalen e.d. gaat wel lastig nu. Hij mag van mij wel even in slaap vallen. Ondanks dat hij dus al vast ligt en helemaal is ingedaald, kan hij nog wel tegen je ribben aan trappen... helaas...
Goeiemorgen euuh al middag dames ! @ Jooze Ik hoop dat het doorzet vandaag @beatrice pfff vervelend zeg die voorweeen bij mij is het gelukkig minder geworden... En wat betreft weeen opwekken met de mannelijke zaadjes... voor en in het begin van de zwangerschap zo'n grote mond en nu de laatste weken rent manlief heeeel hard weg Hoezo kunnen mannen toch een heel klein hartje hebben
Goede middag Sybje: fijn dat het nu goed gaat met jullie beide. Jooze: hopelijk zet het door en heb je snel de kleine in je armen. Hier alles nog rustig op een dansende buik na . De kleine is super actief de laatste dagen. Heerlijk, kan ik zo van genieten. Gisteravond naar de bios geweest, gelukkig was het een vrij korte film. Mijn rug deed zo'n pijn van die stoelen Ga mezelf zo maar eens nuttig maken. Zit ook te veel achter de computer. Even boodschappen doen en de eerste babykleertjes strijken. groetjes MarielleB
ff een update, Zet helaas niet echt door het is ook niet over, maar ik ga er vanuit dat het oefenen is. Wie weet gebeurd er vannacht wat. Jooze
Goedemorgen! Ik moest zo lachen om Janny's advies (vergeet nooit de kleine lettertjes te lezen!) het zou inderdaad kunnen helpen! Alles wat helpt is meegenomen! SUCCES JOOZE, heb met spanning alle pagina's gelezen tot het eind. Hoe gaat het nu? Gisteren Yoga, veel harde buiken, was helemaal kapot daarna maar wel goed geslapen (goed = maar 2 x eruit voor te plassen whoehoe!) VANDAAG de op 1 na laatste werkdag! Yeaaahhh! morgen nog een ochtendje en dan VERLOF! WHOEHOE ik geef morgen een feestje voor mezelf denk ik!
Goedemorgen/middag. Hier heeft de buikgriep toegeslagen óf ik ben vergiftigd door de Chinees. Voel me verschrikkelijk en door het vele maagzuur is het overgeven echt niet leuk meer. Toch niet begonnen Jooze? Wat balen! Hopelijk heb je het mis en gaat er wel degelijk wat gebeuren. Moeten jullie ook wel eens zelf urine meenemen naar de verloskundige? Ik moet namelijk morgen urine meebrengen maar in wat voor potje moet ik dat doen dan? Echt stom maar ik kan niets bedenken waar ik het in kan doen haha.. Beatrice: Hebben harde buiken echt geen functie? Maar het kán wel iets betekenen toch als je ze hebt want als je ze vroeg in je zwangerschap hebt dan moet je de VK bellen. Dus dan zou je toch denken dat ze wel iets met je lichaam doen? Zou wel jammer zijn als ze totaal geen functie hebben..
Jooze zet het toch niet door, jammer wie weet wat er nog komt.... Kleinwonder ik heb nog nooit urine mee hoeven nemen, je kan het in een urine potje doen heeft de apotheek en anders een ander leeg potje, waar groente in heeft gezeten of een leeg pillenpotje ofzo.
Hi, @Inie & Minie, bijna verlof, echt aftellen heerlijk! @kleinwonder, als je vroeg in je zwangerschap veel harde buiken hebt, moet je contact opnemen met de vk omdat je dan gewoon veel te veel doet. Ze doen niks, maar het is wel een waarschuwingssignaal. Tegen het eind van de zwangerschap zijn harde buiken weer normaal. Wel balen dat je ziek bent. Wat betreft urine, het enige wat ik kan bedenken is het hoesje van een fotorolletje, maar ja heb je die nog Net even vk gebeld (maakte mezelf toch alleen maar gek) en ja die zei het zelfde kan door zetten kan niet. Daar heb je wat haha. Dus ga maar even uit van niet (voor de veiligheid). En ik hoop dat het vannacht doorzet. Probeer het nu een beetje van me af te zetten. Jooze
Jooze, ja even je gedachten verzetten, misschien komt het later weer terug! Waarschijnlijk heeft het wel geholpen je baarmoedermond nog meer te verweken joehoe!
Bij de gyn alles in orde. Maar..nog helemaal NIX NIX NIX aan de hand. Alles zit nog potdicht. De bmm is zelfs niet eens week. Hmm, ik ga maar weer duimen draaien. Volgende afspraak is gelijk volgende week op 6-11. Dat is 1 dag voor de uitgerekende datum.