November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Oeeeeehh spannend!
    Ik duim voor je dat het doorzet! [-o< :thumup:

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @meiden die terug zijn van de gyn/vk : fijn dat alles weer goed was !

@inwendig onderzoek :bij mij waren ze er ook niet zo happig op ......dit omdat het de bevalling op kan wekken .....
    ik was met 37 weken bij mijn eigen oude vertrouwde gyn en die had wel effe zin om te strippen .....feest ging alleen niet door omdat jelmer nog ergens boven in zijn huisje zat

@kleinwonder : je kan ook effe in een spa blauw flesje plassen .....succes met mikken he ....(deed het meestal in de douche )

@all zorgen jullie wel voor een maatkannnetje in het huis ? na de bevalling en evt knippen of scheurtjes moet je je muts afspoelen na het plassen ......kun je ook onder de douche doen !

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @jsztd": ongi kramp ...kijk daar kunnen we wat mee ? flinke ongikramp of lichte ?

@pyama : bij mij zat er geen druppel bloed op ...heb m lekker gewassen en bewaard ...

4. BenMarieke

6 jun 2008
    88
    0
    0
    Interieur Adviseur
    Omstreeks Drachten
    Bedankt iedereen voor het reageren op mijn vraag of jullie tegen de bevalling opkijken (Dit was op forumpagina 1360, jullie reageren zo snel, ik kan het haast niet bijhouden :) ). Het is fijn om te lezen hoe jullie dit ervaren en jullie verhalen zorgen er ook voor dat ik het weer wat meer kan relativeren...dus bedankt!

5. Niet meer actief

Brrr nou het is te doen maar fijn is t niet
    Zit te twijfelen om even in bad te gaan

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @jsztd : in bad is lekker maar dan gaan ze waarschijnlijk wel weg ..hihi

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Kleinwonder, ja iedere controle in het potje piesen hier.

@JsztD, spannend!

@Beatrice, geen idee. Ik heb ook dikkere benen/enkels, maar ik vrees dat dat gewoon komt doordat ik de laatste tijd teveel gegeten heb. Ik kan er nl geen putjes in drukken. Kun je er putjes in maken?

8. Niet meer actief

Iek ja echt? ook als het serieuze weeen zijn? want dan gaan ze in bad niet weg tohc?

9. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @ Urine controle: dit is bij mij met 32 weken begonnen, moet nu elke week urine menemen, zo kwamen ze er dus ook deze keer achter dat ik suiker in de urine heb, en moet ik mezelf een dagcurve prikken... Morgen... ook lekker want ik ga morgen naar de beurs :)

Ik vind het nu heerlijk om in bad te gaan met kneipp badolie... en had van de wek weltrustenolie zien staan; speciaal voor 's avonds! Ikke deze vanmorgen gehaald, niet goedkoop 8,- Ga ik vanmiddag naar de action, staat dezelfde olie er voor 4,- staan.... Nu die bij de action gekocht... en ecualyptus, en breng die van de kruidvat lekker terug... nu dus dubbel plezier voor hetzelfde geld....

Ook zwitsal badolie voor 4,- en zwistalvernix zalf voor 2,50 dus lekker geshopt...

Mijn verkoudheid zet lekker door & ook hier menstruatie pijntjes... dat kwam toch door indalen?

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nee, dan worden ze juist sterker!
    Ik zou er voor de zekerheid wel voor zorgen dat er nog iemand in huis is.
    Gewoon voor de zekerheid.

11. Niet meer actief

Mama is thuis :D

12. Niet meer actief

Ik ga badderen toedeloee dames jullie horen t wel ;)

13. 078mama

078mama Niet meer actief

@Kleinwonder het is inderdaad heel vervelend en pijnlijk als je altijd maagproblemen hebt maar gek genoeg went het ook wel een beetje. Ik vond altijd het ergste die bloedsmaak in mijn mond. Altijd maar weer... Maar gelukkig is de laatste keer nu al een jaar geleden dus niet gedurende mijn zwangerschap. Dat was echt een drama geweest omdat de medicatie zo zwaar is. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet altijd alles aan heb gedaan om het te voorkomen. Ik rookte, dronk en at niet altijd even goed (dus niet te pittig enzo). Maar ik hoop echt dat het nu allemaal weg blijft! Succes in ieder geval voor nu. En pepermunt kan wonderen doen!

14. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Badderse!

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    als het serieus is niet. De baby scheidt namelijk een hormoon af waardoor de bevalling op gang komt, een bad houdt dat niet tegen ;)

16. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik kan er een beetje putjes in drukken. Maar het blijft niet heel lang staan ofzo. Maar het is echt vocht, als ik wakker word is het namelijk weg...voor een uurtje

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja klopt maar er zit wel een verschil tussen de ongi krampen en de echte weeen ....althans bij mij wel ,.....
    de ongi krampen gingne bij mij in zh weg na het douchen en kwamen dan na een uurtje terug de echte weeen kreeg ik niet weg gedouched

18. 078mama

078mama Niet meer actief

Trouwens ik hoorde dat je niet alle badolie mag gebruiken als je zwanger bent. Weet iemand daar iets van?

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    daarom zeg ik, als het serieus is ;)

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    heb het volop gebruikt ....heb wel geen bad dan ...maar de laatste weken ging ik regelmating in bad bij mijn schoonouders ....ben benieuwd

Deel Deze Pagina