Loesjuh bij jou ook spannend zeg, Ik zal duimen dat alles goed is morgen. wij gaan dadelijk om 20:30 weer naar de VK
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S Onze spruitjes spotlight,28 jr, 1e kindje, bevallen 4 sept met 28w+6 van zoon Noah Levi, 1055 gr en ?cm magdalena, 22 jr, 1e kindje, bevallen 18 okt met 37w+1 van dochter Esmee, 3210 gr en 51 cm Corien,36 jr, 1e kindje, bevallen 20 okt met 37w+6 van dochter Laura Willemijn, 3400 gram en ??cm edithdeb,34 jr, 2e kindje, bevallen 20 okt van zoon Kyano, 4135 gram en ??cm Sybje, 23 jr, 1e kindje, bevallen 22 okt met 38w+1d van zoon Jelmer, 4038 gram gr en ? cm Jaki, 31 jr, 1e kindje, bevallen 25 okt met 38w+2d van dochter Esmay Faye Rose, 3080 gr en 48 cm Ukkepuk, 29 jr, 1e kindje, bevallen 26 okt met 38w+4d van dochter Maud 3140 gr en 51 cm Conny75 , 32 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 38w+ 6d van dochter Lisa 2460 gr en ? cm Maxje, 26 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 39w+4d van zoon Tygo Ryan, 3500 gram 51 cm tipp42hgg , 27 jr, 1e kindje, bevallen 27 okt met 35w+1d van dochter Louise Christine Civile, 2505 gram Totaal: 4 jongens, 6 meisjes Als je bevallen bent kun je hier ook gezellig mee kletsen http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=117587 Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES: http://november2008mamas.hyves.nl Bevallingslijst veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje ManonF - 4 november - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Hummel - 4 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - 5 november - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : Tatlim - 6 november - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Chebu - 7 november - Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Babylicious08 - 8 november -almere - 24 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Domino85 - 10 november - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-# Jootje - 13 november - Friesland - 26 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje 16 november-Udenhout-27 jaar-1e kindje- : margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X Wendy1983 - 24 november - Son - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje lot23 - 25 november 25 Jr Gelderland - 1ste kindje :-# Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- : Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 50 november mama's! Totaal: 13 jongens, 11 meisjes, 0 tweelingen, 7 : (weet het niet) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 14 [-X (wil het niet weten) Agenda 1 november Ienie en mini met verlof 3 november Schildje- afspraak gyn 09:00 uur Janny-afspraak gyn 15.45 uur 6 november jootje-afspraak vk chebu- afspraak gyn schildje- afspraak vk 14:30 uur Buddylijst ukkepuk <---> Baylee Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD<--->San79 Noatje<---->Schildje Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
Nou JsztD, het blijft dus een beetje spannend bij jou! En nu wordt het ook spannend bij Loesjuh. Wendy, veel succes bij de vk! Heb geen idee of ze hier ook 's avonds werken. Ben nog nooit bij de vk geweest.
Er was hier iemand die een zelfde soort kapstokje zocht als ik. Weet niet meer wie het was. Als diegene dit leest; heb je hem al gevonden? Wij hebben er nog steeds geen een. Het kapstokje was voor op de babykamer voor de badcape e.d.
Bij mijn vkpraktijk hebben ze 2 avonden in de week tot 21:00. Opzich wel fijn, alleen niet voor mij! Mijn vriend is meestal pas rond 21:30 thuis, dus helaas. Trouwens, ik ga nu nog iedere keer alleen naar de verloskundige (op fiets omdat we nu nog maar 1 auto hebben) maar wat nou als er een keer iets niet goed is en naar het ziekenhuis moet? Het lijkt mij toch dat ik dan gewoon mijn vriend moet bellen en dat we er samen heen kunnen, of moet ik dan op stel en sprong in mijn eentje naar het ziekenhuis?
Hi, @Loesjuh, Mega spannend, ik hoop dat morgen alles goed is. Anders wordt het snel een kindje in je handen houden (klinkt ook niet slecht). @Jstdz, we zitten zo te lezen in hetzelfde schuitje (hier is het ook niet verdwenen maar ook niet erger zal zoo wel gewoon gaan slapen). Hoop voor jou dat heet niet zo lang duurt, snel doorzetten maar! @Kleinwonder, zou niet weten wat er moet gebeuren dat je werkelijk op stel en sprong naar het ziekenhuis moet. Je vriend eerst bellen eerst moet lukken! Jooze
Ja, ik heb dat probleem ook een beetje kleinwonder, alleen dan op een andere manier. Eric is dus vrachtwagenchauffeur en komt gemiddeld zo'n 3 avonden p/w niet thuis. Wat nou als er 's avonds of 's nachts (of overdag geldt eigenlijk hetzelfde) iets aan de hand is, als het begint ofzo... en hij zit net aan de andere kant van het land? Dan kan het uren duren voordat hij een keer bij mij is. En dan moet ik ook nog iemand anders bellen die me naar het zh wil brengen ofzo. We vinden dit beide erg spannend en hopen maar dat het allemaal net goed gaat, dat hij dus thuis is op het moment supreme. Eric wil voor de laatste week wel vragen of hij wat ritten dichterbij huis mag krijgen, maar daar kunnen de planners vaak geen rekening mee houden. En ik wil ook niet dat hij een week van tevoren al thuis zit te wachten tot het begint. Stel je voor dat ik wel 2 weken overtijd ga lopen, dan zit hij gewoon 3 weken thuis te wachten. Zo zijn wij nou ook weer niet.
Ow jooze bij jou ook nog een beetje spannend dan. Idd lekker naar bed gaan en proberen te rusten lijkt me een goed plan. Jij slaapt ook slecht toch?
Hi Janny, Niet een relaxte situatie nee. Ik zou als ik jou was in iedergeval contant geld in hui hebben en een nummer van de taxi! Niet heel relaxed maar beter als niks. Jooze
Pff Janny dat is wel mega spannend zeg... heb je nog wel iemand in je omgeving die je dan kan bellen als het begint? En ja ik hoop ook wel dat t gaat doorzetten vannacht, maar denk t niet