Wendy, Slecht slaen valt mee, ga vanavond op het logeerbed slaen (bevalbed ook) zodat ik vriend lief niet wakker hou en als ik wil lezen niemand last van me heeft. Denk dat ik zelf ook beter slaap dan. Jij succes bij de vk. Jooze
Inderdaad! Bij jullie is het zelfs nog erger dan bij ons. Mijn vriend is ook dagelijks weg van 07.00 tot 21.30 maar gelukkig kan hij wel binnen anderhalf uur thuis zijn. Een oplossing is inderdaad de laatste week korte ritten/ritten bij huis vragen zodat hij dan in ieder geval iets dichterbij is. Maar 3 weken thuis wachten dat is helemaal niets, tenminste dan zou ik zelf ook helemaal gek worden hihi. Hoe doen andere vrachtwagenchauffeurs dat dan, is daar iets over bekend?
In periodes regelmatig dan weer niet, ben nu gestopt met bijhouden wordt er gek van namelijk. Gaa weer bijhouden als het naar mijn idee vaker komt of weer heftiger wordt (de pijn is nu ook weer wat minder). En bij jou?
Das ook een idee idd. ik slaap wel redelijk slecht veel uit bed om te plassen en heel veel wakker en niet weten hoe ik moet gaan liggen. Maar als ik opsta is het gelukkig overe mijn dagen zijn wel goed gelukkig. Slaap lekker voor dadelijk.
Mijn ouders wonen tegenover ons. Dus die kan ik wel bellen. Maar ja, zoals ik gisteren schreef, is die band niet helemaal optimaal. Maar ze zullen me wel naar het zh willen brengen midden in de nacht hoor. Maar ik heb liever Eric... haha.
Janny, in iedergeval iemand bij de hand, 1 voordeel meestal duurt een bevalling mega lang dus heb je tijd genoeg om te bellen... Jooze
Heb geen idee hoe andere chauffeurs dat doen eigenlijk. Volgens mij rijden ze allemaal door. Ik moet er de laatste tijd alleen om denken dat ik mijn mobieltje meeneem naar bed. Die vergeet ik altijd. Als ik 's nachts alleen slaap, en het begint, is het wel fijn dat ik een telefoon bij de hand heb. Aangezien Eric voor zichzelf rijdt (eigen bedrijf) kan het financieel ook niet uit dat de vrachtwagen een paar weken stil staat. Oh meiden, ik hoop voor jullie dat er vannacht wat gaat gebeuren!
Ja, precies Jooze, ik moet hopen op een lange bevalling, zodat Eric op tijd is... hihi. Nee, doe toch maar een snelle...
Nee Jooze niet met regelmaat... gewoon zeurende kramp dan weer na 5 min. dan weer na een halfuur... wel veel harde buiken maar die ben ik onderhand wel gewend
Dames ik hoop dat het nog doorzet bij jullie! Ik heb weer alleen voorweeen... Ik hoop niet dat dit standaard gaat worden iedere avond. Kleinwonder ik denk dat je inderdaad een taxicentrale moet bellen maar ik zou als ik jou was alleen zeggen dat je met spoed naar het ziekenhuis moet maar niet dat je gaat bevallen. Hoe lullig ook, ze zijn er niet zo blij mee als een vrouw gaat bevallen. Zijn bang voor het vruchtwater denk ik. Mijn man zit overdag ook zeker een uur van me vandaan maar dat is alleen met de bevalling even lastig. Helemaal omdat hij vanuit Den Haag naar Dordt moet, dit is de drukste weg in NL geloof ik. Maar ik ga gewoon om 9 uur 's ochtends beginnen met de bevalling zodat ik om 5 uur weer thuis ben positief blijven denken!
Hahahaha ik had het vandaag in de boekhandel... stond een schattig oud mannetje en die vroeg hoelang nog? Dus ik zeg 10 dagen... Zegt die "ooooh jeetje dan ga maar snel naar huis" Alsof die wilde zeggen, wat je ook doet NIET HIER! hahaha
@JsztD en Jooze, spannend hoor voor jullie. Hopelijk weten we morgen meer hoe het er mee is. Gewoon afwachten zou ik zeggen. Ja, een bevalling kan uren duren. Ik had het geluk dat het met Rick binnen 6 1/2 uur geklaart was. Daarom moet ik nu als ik echte weeën heb gelijk bellen en vermelden dat de eerste best snel kwam. Dit omdat de vk het gevoel heeft dat deze nog iets sneller kan komen. Als ik van mijn moeder en oma uit moet gaan, niet dat ik dat doe, dan zou het bij de tweede heel snel gaan. Oma en mijn eigen moeder waren alle twee met de 2e binnen 1 uur bevallen. Lijkt mij wel heftig als dat zo zou zijn. @Janny, hopelijk komt het bij jouw opgang als Eric thuis is. Dan hoef jij je geen zorgen te maken dat hij er niet is.
Hi, @Jstdz, whaha, zulke lieve mannetjes eigenlijk (behalve dat ze zich tegen je aan bemoeien). Balen van die weeen zo he, hoop voor je dat het lukt wat te slapen, of dat het doorzet natuurlijk!. @Beatrice, mmm niet echt lekker als dat standaard wordt. Is het snachts dan wel weer over en helpt douchen?! @Mijn schoonbroer is vrachtwagen schauffeur en reed inderdaad alleen binnenland. vanaf week 37 tot en met 42. Maar dat ligt natuurlijk ook aan de grote van het bedrijf. Ik ga mijn man even aandacht geven, en dan mijn bedje op zeken, ben doodop na zo'n dag. Jooze
Hee meiden ik ben weer terug Alles was weer goed. Mooie bloeddruk, beebje licht heerlijk met zijn hoofdje naar beneden en kontje omhoog. Volgende week donderdag weer.