November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

haha, ik krijg meestal alleen overdags visite, bijna nooit 's avonds of het moet een verjaardag zijn, dan wel natuurlijk, het scheelt dat wij 3 ( ja heel erg ik weet het :oops: ) tv's hebben, 1 op de kids hun kamer, 1 op onze kamer en 1 de wkamer, dus iedereen kan kijken wat ie wilt, wel zo makkelijk

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Dankjewel sybje.

Ik denk ook wel dat het nu wel goed moet gaan hoor Drie keer is scheepsrecht toch?

Mijn beste vriendinnetje heet vorig jaar 2 miskramen gehad en nu is ze zwanger en heeft eindelijk een kloppend hartje op de echo gezien en het gaat goed.

Het is hier een babyboom in onze familie en buurt. hahaha ik maak me niet al te druk hoor. Ik word er alleen een beetje nerveus van rond die datum. Maar anders gaan we weer opnieuw hoe hard het ook klinkt.

3. Niet meer actief

nou mimi: hoop echt dat het nu goed mag blijven hoor meid! ik duim ook voor je!

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0

Hahaha wij hebben er nu nog 2 (eerst ook 3). beneden in de woonkamer en 1 in de slaapkamer. Die van de slaapkamer heeft nu even geen kabel dus staat er stof te happen meer niet. Wij hebben het probleem dat al onze splitters binnen de kortste keren het niet meer doen vandaar.

5. Niet meer actief

mmmmm, das raar van die splitters?! das wel jammer zeg!

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Het is meestal ook vrienden van mijn ventje of zijn broers die langskomen s'avonds hoor. doordeweeks wil het ook nog weleens voorkomen. Gelukkig niet meer elke avond zoals voorheen :)

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    komen ze dan gewoon zomaar zonder te bellen ?

8. Niet meer actief

ik vind t ook niet erg hoor als ze 's avonds zouden komen, maar de meeste hebben toch ook kids of werken, dus die komen dan in de avond niet, vaak wel 's middags visitte en vind ik ook hartstikke gezellig hoor.

9. Niet meer actief

bij ons meestal wel, maar vind dat geen probleem, als ik thuis ben is iedereen welkom...

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    soms bellen ze wel. en soms niet. Dan hebben ze wel de kans dat ze soms voor een gesloten deur staan en dan bellen ze om te vragen waar we zijn.

AmyRose, bij ons werken ze overdag waardoor ze vaak juist s'avonds komen omdat hun weekenden meestal zo vol zitten.

Gisteravond is mijn njongste zwagertje geweest en die bleef slapen. Vanmiddag zou mijn andere zwager hem thuisbrenegn omdat ze voetbal zouden gaan kijken. Alleen wilden zoe om half 3 thuis zijn en het werd dus dat ze geen voetbal gingen kijken maar uur of 4 weg gingen hahaha. Gezellig zijn wij he

11. Niet meer actief

ik vind t ook altijd gezellig hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugde! veel van mn vriendinnen die werken werken in de horeca, dus das vaak 's avonds wel, en die met kids komen gewoon overdags gezellig.

12. Niet meer actief

maarre mimi en alle andere ladies:
    ik wnes je/jullie nog een fijne avond, ik ga lekker warme chocomelk maken en voor de buis zitten,
    misschien tot morgen!

liefs,

13. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik zit meestal ook bij een vriendin door deweeks. Ze heeft een hond dus wil zelf niet graag weg. Zou ze wel gaan wil ze graag de hond meenemen maar omdat we een kat hebben doet ze dat niet. Ik zit dus voornamenlijk bij haar :) tegenwoordig wat vaker thuis maardat is opm te leren. Dat doe ik lekker doordeweeks zodat ik het weekend voor mezelf heb.

14. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Is goed meis. Ik ga er dan ook vandoor want onze serie begint zo :)

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    veel plezier op de bank meiden ! ik ga nog effe met mijn ipod stoeien en dan ook op de bank !

16. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Goedenavond meiden!

Zo, het is hier tamelijk rustig geweest vandaag! Heb niet zolang nodig gehad om bij te lezen :D

Saartje, gefeliciteerd met je super positieve test! Duidelijker kan niet he!

Trouwens wat ons lijstje betreft is voor mij alles ok! Hou mijn juiste woonplaats ook liever geheim, provincie is wel ok en voor de rest mogen jullie alles weten. Dus als jullie het eens geraken over de inhoud...

Ben vanaaf met mijn petekindje naar Disney on ice geweest! Geweldig was het! Mss kan ik er over enkele jaren met mijn eigen zoontje of dochtertje naar toe! :D Alleen ben ik nu super moe... weer tijd voor mijn bedje :rolleyes:

17. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    goedemorgen deze morgen! pfff ik ben vroeg, maar dat wist ik wel omdat ik gisteren al voor 22.00 in bed lag.. ik was 6 uur al klaarwakker.. wel aardig geslapen weer!

Mo gaat zich zo klaarmaken om weer eens op reis te gaan. weer tot wo/do, is nog niet zeker. jammer :( maar ook wel lekker rustig :) hoef niet te koken etc etc hahaha.

jullie hebben we aardig doorgeschreven, ga zo even bijlezen! en de knoop doorhakken voor het lijstje, als er dan nog opmerkingen zijn dan hoor ik die wel!

18. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    en ik heb nog een testfoto in mijn album gezet! erg leuk om te zien hoe het oploopt..

19. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    @Sybje
    tja het is natuurlijk niet leuk om zo misselijk en moe te mijn.. maar het is wel een soort van bevestiging!

20. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    @Mimi
    dat jij zo braaf naar de gyn luistert zeg :p nee hoor, ze heeft helemaal gelijk, al dat paranoide gedoe met die testen :confused: heb er al 5 gedaan, maar dit was wel de laatste hoor!

Deel Deze Pagina