@jootje: ik had het nog nooit gezien, maar google levert dit resultaat op: http://store.vipam.nl/comersus_listCate ... tegory=119 Ik ga het dus met roze prinsessen spul van dr Oetker versieren, maar als je nog niet weet wat het wordt, is dat lastig. En ik ga dus muffins en brownies bakken van tevoren en invriezen. Als we dan alsnog tekort hebben, kan mijn vent altijd nog een cake erbij halen en die nog ff decoreren
@jootje24 Doopsuiker is Belgische chocolade met een heel klein laagje glazuur ( suiker erond ! Je blijf eten van die dingen mmmm
@kersje, klinkt goed. Dat prinsessenspul hebben ze hier ook. Beetje moeilijk als je een jongetje krijgt... Bakse! Ik ga zo ook eens aan de slag. Moet ook nog strijken. Blegh.
Goede morgen! @ Jooze en JsztD Balen meiden dat het niet heeft doorgezet. Ik ga duimen voor jullie vandaag hoor @ Chebu ik heb weer geluk mijn moeder is aan het strijken hier @ Keinwonder. Hier ligt de kleine ook vast in mijn bekken. Weer een zorg minder he haha Ik heb vannacht Heerlijk geslapen ben echt een heel ander mens. Wat is dat fijn zeg
Babylicious zat ook nog even te kijken maar zie rechts staan, bestel vandaag dan uiterlijk 14 nov. in huis weet niet of dat ook geld voor geboorte m&ms anders word het misschien te laat voor jou.....maar ik vind ze ook wel erg leuk.
Wendy: Lekker he zo goed slapen! Ik slaap ook heerlijk alhoewel ik er wel gemiddeld 3/4x per nacht uit moet om te plassen. Maar daarna val ik weer als een blok in slaap. enne inderdaad een zorg minder dat ze vast liggen!
Ik moet er idd ook ook veel uit om te plassen, maar val dan ook weer meteen in slaap. Onze vent is erg druk vertelde de VK haha heeft hij van mama....
@ lot23, ja zag het net ook al staan...dat schiet niet echt op...wel als de kleine besluit om nog 3 weken op zich te laten wachten. Misschien bestel ik er alleen een paar voor manlief (die is super dol op m&m's) dus dit zal ie geweldig vinden. Moet er nog maar ff goed over nadenken :s Over een uurtje weer een bezoekje brengen naar de VK, daarna ga ik gelijk ff door naar de drukker, heb gisteren opeens bedacht dat ik toch een kleine aanpassing op de geboortekaart wil.
@Kleinwonder en Wendy, niet al te blij worden hoor.. mijn ventje lag bij 34 weken ook ingedaald & vast in bekken, maar vanaf 36 weken niet meer
goede morgen Hier ook iemand die heerlijk geslapen heeft. Kan ook komen doordat ik gisteravond gezwommen heb. Na het zwemmen was de kleine weer super actief. Vonden mijn ribben niet leuk. Zelfs manlief kreeg de kleine niet stil. Meestal als hij zijn hand op mijn buik legt is de kleine rustig, nu dus niet. En gisteravond eindelijk de knoop door gehakt met de jongens naam. We hadden er namelijk 2. Weer een zorg minder Hebben jullie ook zo'n honger. Niet normaal. Gisteravond nog 2 boterhamen op, een ijsje en koekjes en chips En nog met honger naar bed gaan. Gelukkig blijft de weegschaal lief. Nog maar 9 kg aangekomen totaal. Ga even boodschappen doen. Moet nog voor suprese kadotjes kopen en nu kan het nog. Kom nog wel een keertje kijken. tot straks marielleB
Buddy nieuws van Conny! Lisa en ik zijn vanmorgen thuis gekomen. Alles gaat goed. Lisa blijft wel onder behandeling van de kinderarts, maar gelukkig mocht ze mee naar huis
@babylicious: 14 nov is over 2 weken al joh, moet lukken Maar wel heel leuk om je man kado te doen als ie zo gek is op M&M's! Huishoudmiepie Kersje is goed bezig! Was opgevouwen, slaapkamer leeggehaald, nu tijd om te stofzuigen
nou zo klein waren ze niet hahahaha het moesten mini tompoucen worden maar het werd gewoon een normale tompouce! Ik had blauwe tompoucen lten maken met zijn naam in marsepein erop.
Ik verlies hier heel veel dik slijm. Gatverdarrie. Ik stond net in de keuken en nu stroomt het eruit! *snel een schone onderbroek waaaaaah*