slijmprop kan je hele draden van trekken, tot wel een meter lang, s net van dat lijm wat je op de basisschool had en doorzichtig. Afscheiding is iets dunner en kan je niet van die vieze gigantische draden van trekken. Dat slijm van die prop is net zon drilpudding van Mona 8)
Ieeeeeeek heerlijkheid die slijm Heb ook al paar keer zulke snotslierten gehad, lovin it Ennee naja wat t ook was amber, ze waren supermooi Die mm's vind ik ook heel gaaf!
had ik gisterochtend ook en vanmorgen bij het opstaan weer. dik slijm! voelde me heel vies toen ik die smurrie zeg!
Hi, @Jstdz, jammer dat ht niet heeft doorgezet, maar wel lekker dat het is ingedaald! @Beschuit met muisjes, wil ik dus ook niet vorige keer handen we lange vingers met muisjes (beschuit vind ik vies, muisjes willen we wel zit anijs in is goed om de borstvoeding op gang te helpen). Wij gaan inderdaad brownies maen met galzuur en muisjes erop. We dachten eerst aan boinbons met muisjes maar dat lijkt me te veel werk. @Jootje, succes met de peptalk, zal ze inderdaad nodig hebben! @Connie, welkom thuis, geniet van je kraamtijd! Hier begint alles weg te trekken, hoop stilte voor de storm en een echte nov baby, maar ik ga ervan uit dat ik maandag gewoon bij de gyn zit ;-( Jooze
Hey Jooze.. jammer dat het ook daar niet heeft doorgezet maar weet niet of mn uk is ingedaald? Hoop het.. maar 4 dagen terug nog niet
ja inderdaad, ze zit er helemaal doorheen! logidch, want een relatie van 5 jaar is niet niks. en ze zag het ook totaal niet aankomen! ze is zo verdrietig! ik word er zelf ook helemaal down van. dus wij vangen haar op voor het weekend, en proberen haar weer enigsinds een beetje vrolijker te krijgen.
@Wendy volgens mij heb jij echt te veel kleren! Je moeder is al dagen aan het strijken haha Ik denk dat ik gewoon beschuit met muisjes ga doen. Ik ben niet zo'n keuken prinses als ik eerlijk ben... Ik kom net van de vk vandaan en de baby is nog steeds niet ingedaald! Echt balen... Daarnaast ben ik ook nog eens dik 3 kilo aangekomen in 2 weken tijd en toen ik mijn klaagzang over alle kwaaltjes begon werd er alleen maar geknikt en gezegd "nou het is niet te hopen dat je overtijd gaat lopen" grrrrrrr Ik moet volgende week weer terug.
@beatrice Jeetje zeg balen ! Is dat normaal dat ze zo laat indalen dan ? Ja ik vreesde er ook al voor dat je zo'n antwoordt zou krijgen... Is bij mij ook als ik klaag dan hoor je alleen maar je dat hoort bij de laatste loodjes en die kunnen zwaar zijn Maar ze hebben dus niet inwendig gekeken ? heb je dat wel gevraagd ?
Toen ik zag welke vk ik had heb ik maar niet gevraagd of ze even wilde kijken. Ik heb aardig wat hints gegeven maar helaas. En tja ze kunnen tot aan de bevalling indalen maar ze is wel een beetje laat. Als het volgende week nog niet is ingedaald moet ik even voor een echo naar het ziekenhuis. pffff
Hoi Meiden, even een ego bericht: VANDAAG LAATSTE WERKDAG! EN DAN VERLOF! FEEST!! Kon vannacht er niet van slapen, gek he, alsof ik weer 8 jaar ben en mijn verjaardag was vandaag haha! Ik ben zo blij dat ik klaar ben met werken, wauw ongeloofelijk! Ik heb pijn in mn keel (shit alweer) en mn rug breekt bijna maar dat kan de pret niet drukken! Vandaag voel ik me 'topfit' en ik ga even fluitend mn laatste werkdag afmaken. En daarna koop ik een grote appelkruimel voor mezelf mmm!
Beatrice krijg je dan een echo ja? Ik vind t zo raar.. hier is t kindje ook niet ingedaald maar er wordt niet echt over een echo ofzo gepraat
Heb een nieuwe buikfoto gemaakt.. pfff hij groeit gigantisch & heb zoooveel last ervan omdat die hoog blijft zitten
@Beatrice, balen joh! @Ienie en mini, YAYYYYYY nog ff deze dag door komen en dan verlof! Succes! @JsztD, balen joh!
*zucht* volgens mij heeft m'n werkgever me niet genoeg geld gegeven over oktober. Nu moet ik daar weer achteraan. Ik word redelijk gek van al die financiele dingen