November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    @ Uk, wat een poppetje zeg!

Vanmiddag weer bij de verloskundige geweest. Bloeddruk was goed...kleintje doet het goed. Volgend week voor het laatst bij de VK zelf terug komen. Mocht ons kindje dan nog niet geboren zijn, moet ik in het ziekenhuis op controle. Dan gaan ze kijken of er nog wel voldoende vruchtwater is en de kleine nog wel genoeg ruimte heeft om eventueel tot 42 weken te blijven zitten. Net als vorig week stilletjes hopend dat ik mijn volgende VK afspraak niet meer haal, omdat de kleine er al is.

2. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Babylicious, ik vermoed dat ik iets gemist heb, maar waarom word je na volgende week al "overgedragen" aan de gyn? Normaal is dat toch pas bij 42 weken? Fijn trouwens dat alles weer goed was nu!

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik wacht nog steeds op een telefoontje van mijn werkgever.
    GRRRRRRR

@Ukkepuk, jeetje wat een verhaal! Plaatje hoor! En zoveel haar!

@Kleinwonder, getver. Dat gaat ook zo lekker plakken.

@Margreet, super dat je bloeddruk stabiel blijft! Het ovenschaalprobleem is opgelost. We gaan morgen een nieuwe halen.

@Babylicious, mooi zo!

4. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Dat vroeg ik ook aan de VK, omdat tot nu toe alles helemaal goed gaat, maar volgens mij is dat normaal bij hun ofzo. Ze zei dat het echt was om te kijken of het kindje het nog wel 2 weken zou kunnen uit houden. Misschien ook omdat ik niet zo heel groot ben en de kleine ook niet denderend veel ruimte heeft. De precieze reden snapte ik ook niet helemaal goed...maar ik vind alles prima, zolang mijn kindje het maar goed doet.

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @Ukk: wat een skeetje! en wat een bos haar.
    wat een bevallingsverhaal zeg. nu lekker van je kraamtijd en meisje genieten :)

6. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Thanks meiden, Ja het is echt een plaatje..... :D zijn er heel trots op

@ margreet78, nee idd dat zijn dingen die je vooraf beter niet kan weten. Daarom heb ik ook niet alles opgeschreven.. wil jullie niet onnodig bang maken.

Ik ga Maud even de fles geven. doei doei

7. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Beatrice, grr vervelend he dat soort andwoorden, heb je niks aan. Wat betreft het kijken, 1 voordeel je doet het niet voor de lol, bij mee deed het wroeten van binnen behoorlijk pijn.
    @Jootje, ik hoop dat jullie je zus wat kunnen opfleuren, vind het zo erg als mensen het niet hebebn zien aankomen, dan is er gewoon niet over gesproken kut vind ik dat.
    @Inie en Minie, Geniet ervan (van die appelkruimel dan ;)). En daarna heerlijk genieten van je verlof!
    @Jstdz, laat je niet te onzeker maken hoor, al die vk denken zo verschillend en het veranderd ook steeds. Misschien moet je vragen om een echo, of vragen waarom hun er niet over beginnen.
    @Chebu, financien echt vreselijk, meeste hier doet man lief en eens in de 2 maanden wordt ik erbij betrokken en krijg ik een overzicht (ik moet wel weten wat er gebeurd;))
    @Wendy, jij bent er klaar voor! Wachten maar (zou ik niet doen, bedenk wat nieuws (lol)
    @Ukkepuk, wat een schat, echt een heel mooi kindje dat zie je niet vaak, komt denk ik ook door de hoeveelheid haar. Zo lief! Wel een verhaal zeg.
    @Whabbit, fijn hoor kaartjes af en alles in huis, klinkt wel als een zware dag.
    @Kleinwonder, dacht je even relaxed te gaan zitten maak je er een ooitje van, heb je geen kinderen voor nodig (lol)
    @Babylicious, fijn dat de controle goed was enne ik hoop met je mee.

Hier alles tot rust gekomen hoop stilte voor de storm.
    Jooze

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja Jooze ik ben er idd klaar voor. De dagen vliegen voor ik het weet ben ik 40 weken :confused:

9. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    He ukkepuk !

Daar hadden we het al over gehad he over die sms-en en die telefoon :D
    Al je sorry's zijn aanvaard hoor :p en zelf daar hoef je eigenlijk geen sorry voor te zeggen hoor !
    En zoals ik ook al zei op hyves het is een droppie om te zien echt een poppetje !Wees er maar trots op !
    En vooral geniet van haar !

Hopelijk mogen de rest van de november mama's binnekort ook allemaal hun wondertje in hun armen houden en natuurlijk ook ik kan niet wachten !

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Geen idee waarom maar ik vind het maar een poepdag vandaag! Ik heb eindelijk een keertje geen voorweeen maar toch is alles klote. Dat kan je wel eens hebben.

Baylee is het rommelen nog bezig of is het helemaal weg?

Jooze deed het echt zo'n pijn joh? Dat verwacht je niet helemaal... Jammer dat je niet zelf even kan checken hoe het ervoor staat.

11. Niet meer actief

Die dagen ken ik! Wat bij mij wel een beetje helpt op zo'n dag is lekker egoistisch aan jezelf denken en jezelf verwennen. Verwen jezelf met iets lekkers, iets moois, iets liefs..

Meestal sluit ik mij op zo'n dag op in huis, onder de dekens met Ben&Jerry icecream, een goede film en een heerlijk drankje (Geen alcohol hoor ;) ) .

Gewoon even heel erg lief voor jezelf zijn, heb je wel verdiend!

12. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb me ook al heel de dag opgesloten! Ik wilde nu alleen even met mijn man naar een babyzaak om een lamp te bestellen. Hij zou vandaag om half 3 klaar zijn en dan rond half 4 thuis zijn. Nu neemt hij ineens niet op waar ik wel uit op kan maken dat hij gewoon nog steeds aan het werk is grrrrr. Het is hem geraden dat hij een bak ijs meeneemt!

Nou morgen dan maar weer een betere dag...

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik heb bij sommige bewegingen steken heel laag in mijn buik net boven mijn schaambot zeg maar. Zou dit de druk van het hoofdje kunnen zijn op mijn blaas?

14. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Die "nergens zin in dagen" ken ik maar al te goed. Heb er zelf ook enorm last van de laatste tijd. Vind het de laatste dagen zo irritant als mensen me bellen om eigenlijk niks *zucht* fijn al die hormonen.
    Zijn jullie ook want sneller geirriteerd de laatste tijd? Probeer me wel in te houden, maar soms lukt me dat gewoon niet :(

Oooeee Ben&Jerry mijn 2 grootste vrienden!

15. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Zo, weer wakker geworden van een anderhalf-uurs-dutje waar ik echt aan toe was.

Ukke; wat een plaatje van een meisje! Oh, echt een heel mooi kindje is dat! En tjonge, als je nog wat dingetjes bij je verhaal hebt weggelaten, zal het vast wel een zwaar weekend zijn geweest! Petje af hoor!

Kleinwonder; haha, sorry, moest ook wel een beetje lachen om jouw appel-cola verhaal. Heb ook wel eens zoiets gehad, zo stom!

En ik loop ook al de hele dag in pyama. Het wil vandaag niet erg vlotten met me.

16. 078mama

078mama Niet meer actief

@Wendy die steken heb ik ook vaak. Ik weet alleen niet precies wat het is. Sorryy

@Babylicious Ik kan er ook helemaal gek van worden als mensen me om niet bellen. Ik heb sowieso weinig zin in mensen. Klinkt stom maar ik wil gewoon lekker thuis zijn zonder mensen die allemaal onzin uitkramen. Het is allemaal nu gewoon niet interessant genoeg... Lekker ego maar oke dat mag best nu.

17. Niet meer actief

Ik vroeg dit aan mijn vk vanochtend :D en die vertelde dat dit inderdaad het hoofdje is dat drukt op het bekken/blaas etc etc..

Ik had afgelopen week van deze giga steken toen ik net midden in de AH stond. Ik moest echt even naar lucht happen zoveel pijn deed het haha. Mensen keken me allemaal vol schrik aan dachten natuurlijk dat ik daar ter plaatse ging bevallen ofzo haha :)

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha kleinwonder... Je moet die arme mensen ook niet zo laten schrikken ;)

19. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik zit ook nog in pyjama/joggingpak combinatie. Maar ik moet nu naar de aldi anders hebben we niks te eten (en gelijk een luchtje scheppen)

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik zit ook al de hele dag in mijn joggingpak pfff er komt al dagen niks uit mijn handen ;)

Deel Deze Pagina