November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ beatrice

Ik heb ook een opsluitdag pffff ben de deur nog nie uit geweest !
    Maar nu ga ik toch echt effe de deur uit om naar de snackbar te gaan :D

Het rommelen is weer over nu is de kleine heeeeel erg druk hij wringt zich in alle mogelijke bochten en soms voelt dat niet zo prettig aan :D :oops:

Bea dan maar morgen naar de babywinkel ? Of als je naar sliedrecht gaat is ie vanavend ook open tot 21 uur :p

2. Niet meer actief

Tip als je je eigen dag niet wilt verpesten: Kijk in de laatste periode van je zwangerschap niet naar vakantiefoto's van 2007 op het strand in bikini.

Word je NIET vrolijker van.. :cry:

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    :) Heb jij dus wel gedaan zo te lezen ;)

4. Niet meer actief

#-o Ja, tot mijn grote spijt.. ](*,)

Nou nu zo maar snel naar de snackbar om frietjes te halen :)

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    mmmmm lekker ik ga straks macaroni maken ook lekker

6. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Haha, bikinifoto's 2007.... Ik moet zeggen dat ik nog steeds trots ben op mijn buik (net iets minder op meegroeiende kont en dijen) maar ben toch blij dat ook dat alles op de foto staat! En over een paar maanden zijn we allemaal weer helemaal strak he? ;)

Heerlijk luierdagje hebben sommigen gehad als ik het zo lees! Ik dus niet. zoals eerder geschreven al uitgebreid boodschappen gedaan, geboortkaartjes geregeld, nog een expeditie naar de IKEA gemaakt. Vervolgens een auto verkocht (had nogal wat voeten in aarde: zat ik hier hoogzwanger met 2 louche types die in eerste instantie het papierwerk op een wat duistere wijze wilden regelen...). Nu even flink aan het opruimen en daarna koken:
    We hebben hier vanavond een Halloween-etentje (moeten toch ook wat van mijn Liefjes tradities in ere houden!) dus zijn we vanavond met zijn achten. Eerst lekker eten en daarna allemaal een pompoen snijden zodat er een lichtje in kan! Ach ja, je verzint wat 10 dagen voor de bevalling...

Maar misschien dat ik dan morgen echt op mijn gat ga zitten en er niet meer afkom, we zullen zien!

7. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @uk, wat een schatttjjeeeee. Lekker veel haar en zo donker ook nog.

8. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Beatrice, is inderdaad best pijnlijk, en ik denk dat ik het dus wel voel (hoe het er mee staat). Ik voel mijn bmm en denk dat ik het verschil voel.. Maar dat is een gok. En wat de muk dag sluit ik me bij kleinwonder aan ik ga alleen voor de bonmbons en op bed een leuke film kijken.
    @Wendy, het zou kunnen denk ik maar ik ben geen vk..
    @babylisious, ben niet een beetje snel geirriteerd, gekukkig kan mijn mannetje er wel tegen.
    @kleinwonder, kijk juist graag naar die foto's en doe of het toekomst foto's zijn, alles komt goed en dan kan ik weer heerlijk met een wijntje in bikini zzitten!

Jooze

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Whabbit wat een drukke dag zeg. Ik zou dat niet meer kunnen nu. respect voor jou hoor :D

10. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Uk: wat een scheetje, Ikke wil ook...

Hier net lekker in bad gelegen. Was bekaf van 1 1/2 uur winkelen.
    Verder hebben we een afspraak voor volgende week vrijdag gemaakt bij een fotograaf voor buikfoto's. Heb er nu al zin in.
    Vanavond lekker uiteten met 2 vrienden. Zij is ook zwanger (van de 2e)
    En we zien elkaar helaas niet zo vaak, dus heb er veel zin in.

groetjes MarielleB

11. Niet meer actief

@Kleinwonder.. ik herken je frustraties :( ik kwam wat fotootjes tegen van vorig jaar vakantie en idd.. ben benieuwd of ik mn figuur nog ooit terug krijg.. mijn buik KNALT zowat voor mijn gevoel!

Ukk: supermooi meisje je dochter Maud.. mag je met recht heeeeeeeeeeeeeel trots op zijn :D

Jooze: ik ga a.s. maandag ook verder uitvragen hoe het nu zit met dat koppie en indalen enzo.. of ik evt. een echo kan krijgen anders ofzo

Wendy: denk wel dat het kan komen doordat je kindjes koppie op je blaas drukt.. klinkt best logisch in ieder geval :)

Verder is die kans idd heel klein dat een koppie terugschiet.. gebeurt nauwelijks en ik BAAL dat mijn eigenwijsje besloten heeft om t wel te doen hahaha.. al heb ik t idee dat mn buik toch iets lager aan t zitten is?

12. Niet meer actief

En nog steeds krampen hier trouwens :(

13. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    hey meiden!

Hier gaat alles zijn gangetje, wel last van de knip, maar mijn spierpijn is al een stuk beter!
    Tygo doet het goed, alleen het aanleggen is af en toe nog een probleem, de ene keer hapt hij in een keer goed, de andere keer ben je een kwartier aan het klooien. maar de bv is iig goed op gang :)
    Wel veel wakker 's nachts, de eerste dagen weinig geslapen, 3 uurtjes per nacht, vannacht gelukkig van 12 tot 7, alleen met voeden wakker natuurlijk.

hier verder nog spannende dingen gebeurd?
    moet geloof ik 40 blz teruglezen... maar daar heb ik echt geen tijd voor.

hier een foto van Tygo
    is nog van zijn geboorte, zal morgen een foto van vandaag plaatsen.
    ga nu snel voeden! doei :)

14. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Kom effe snel spieken:

@ Uk: wat een prachtig mooi meisje!

EDIT: @ maxje: ohhh helemaal een lief vers manneke! Ook al zo'n mooi kindje!

Verder niet bijgelezen... blijf te druk met ons bedrijf en laatste loodjes in huis (maar eindelijk bijna alle baby dingen gewassen met hulp van mn moeder! Dit weekend bedje opmaken en ziekenhuistas klaarzetten voor geval dat thuisbevallen niet mag)

Iedereen heel veel sterkte de komende tijd!

Tot snel!

15. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Maxje, leuk juist zo'n foto van vlak na de geboorte! Van zo'n mooie man met zo'n leuke naam ;)
    @Winkelen, echt respect voor de mensne die uren winkelen, snap wel dat je er stuk van bent.
    @Jstdz, irritant die krampen die blijven, misschien kunnen we strijden om de eerste echte nov baby, dat zou mooi zijn (kun je de komende jaren haloween partijtjes geven ;))

Jooze

16. Niet meer actief

Jooze jaa dat zou leuk zijn als die vandaag komt he.. hihi heeft wel wat zo'n halloween baby ;)
    Ik hoop er maar niet op...

Wil zo in bad gaan, maar ben er nog steeds huiverig op met deze krampen.. dadelijk breken mn vliezen ofzo :(

Maxje wat een prachtmannetje!

17. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Jstdz,

Je mag inderdaad met gebroken vliezen niet in bad, BEHALVE als je ween hebt. dus juist met krampen kan je in bad!

Prettige avond, ga me hier met de rest bemoeien

Jooze

18. Niet meer actief

Fijne avond Jooze

En ja met weeen, maar denk niet dat dit weeen zijn (anders kom ik er makkelijk vanaf hihihi)

19. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @Maxje: oooowwww, wat een lief, vers geboren ventje daar op die foto!
    Hopelijk gaat de BV straks helemaal als vanzelf, maar goed te horen dat je er nog alle vertrouwen in hebt!
    Geniet van je kraamtijd, hopelijk ben je zelf ook weer snel van de pijnklachten af!

@Jooze & JsztD: ik denk dat Jooze de eerste nov-beeb op deze wereld zet dit weekend! Zomaar mijn voorgevoel hoor, verder totaal niets van aantrekken ;)

*Kersje doet nog een weeëndansje*

Sjow, hier vanavond ook aan de macaroni! Mijn vent heeft honger want die heeft zich vandaag weer uitgesloofd en een houtopslag gemaakt...echt ongelooflijk, gewoon in een paar uurtjes in elkaar geramd en zo stevig als wat. Ik ben zoooo gek op die gozer! Hihi!

Ow, ik krijg hier in de buurt trouwens allemaal voorspellingen dat het de 11e van de 11e gaat worden. Alhoewel we niet in het zuiden wonen, wordt er toevallig in dit dorp namelijk uitgebreid carnaval gevierd. Nu hebben wij daar eigenlijk niks mee, maar wie weet... :)

Hmmm, en ik heb gisteren begrepen dat onze buurvrouw haar tweede miskraam heeft op het moment. Echt zo rot voor ze! Kheb vanmiddag even een vrolijk bosje bloemen gekocht als kleinigheidje, die zal ik zo eens ff gaan brengen.

20. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Och wat een babyfoto's hier...gewoon om jaloers op te worden! Mijn wondertje mag ook super snel komen hoor!

Denk dat Jooze idd ook wel als eerst zal bevallen van ons, aangezien het steeds zo rommeld...laten we het hopen! Morgen is het November....dus hup alle babies uit de buikies! hihihihi

Deel Deze Pagina