ja die tip had ik ook al gehad JsztD...vriendin van me zou er eentje meenemen voor me....van haarzelf te leen..maar ze heeft hem nog niet gebracht.....zal het s vragen...komt nu wel dichtbij... heb overigens weinig last van het gekraak... heb er nu twee celmatjes onder het hoeslaken neergelegd...kraakt stuk minder.... foto's van zomer 2007...kijk ik maar niet teveel naar.alhoewel het me allemaal nog meevalt...bij mij zit net als bij de eerste zwangerschap alles op mijn kont en dijen.....heb het vaak over "mijn 2e Schiphol landings-baan". mooie foto's hoor van al die kersverse beebs.... nu allemaal jaloers dat wij nog niet aan de beurt zijn....hihi....
Wat super dat het zo goed met jullie gaat. En wat een lekker ventje hebben jullie die eil ik ook wel 1
hallo! hier ben ik ook weer even sinds hele lange tijd! wil toch even in de gaten houden hoe het met jullie gaat en zie dat er alweer meer baby's zijn geboren! en wat een mooooie! echt heel erg schattig! ik word er alleen maar nog ongeduldiger van haha! meiden, heel erg gefeliciteerd en geniet ervan he! groetjes zonnetje
Ehm dames.. even een intiem vraagje. Net (rond 18:00) een beetje 'intiem' geweest met mijn vriend en nu verlies ik plotseling ineens allemaal slijm.. Wat kan dit zijn? Oja het is geen ehh "je weet wel" want zover zijn we niet gekomen hahaha
@Kleinwonder; Ehm, geen idee eigenlijk. Ben je je slijmprop al verloren? Want dat vind ik er ook een beetje zo "je weet wel" uitzien... Meiden, ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend. Morgen in alle vroegte vertrekken Eric en ik richting Rotterdam. Moet ik iemand nog de groeten doen aan Jan Smit? Hihi. En zondag natuurlijk de beurs in Utrecht. Ben pas maandag weer hier. Allemaal veel succes voor iedereen die graag wil bevallen dit weekend. Ik zal voor jullie duimen! En slaap lekker ook...
@janny : vraag het wiegenlied van de 3j's maar even aan ...snif snif ....kan ik weer lekker janken @uk : ooh wat een snoepie ...(leuke schoondochter had ik zo gedacht ) moest jij nou 20 okt naar de gyn (dr th ) ? volgens mij heb jij naast mij gezeten ......kan bijna niet anders ...en je man was er geloof ik ook..... wel grappig dat je vrijdags opgenomen bent ...jelmer en ik zijn vrijdag tussen de middag naar huis gegaan ! ben trouwens stinkend jaloers dat je hechtingen er al uit zijn .... heb ook een knip gehad maar ze zijn zo leuk geweest om alles intracutaan te hechten ....heel fijn nou moet ik wachten tot alles oplost .... @all : nog steeds geen nieuwe mama's hier !
hey meiden! Daar ben ik dan, EINDELIJK VERLOF! Niet meer werken, geen gezeur, geen collega's, geen klanten, geen gezichtsbehandelingen, lasers en harsen, helemaal niks meer, HEEEEEEEEEEEEEEERLIJK. Ben zo opgelucht en blij! Dat dit maar forever zo mag duren! Alleen mn feeststemming wordt echt weer overtroffen door ontzettend veel harde buiken. Of oefenweeen, of weeen? Ik heb geen idee maar ze komen vrij regelmatig en maken mn buik echt super hard. Het doet gewoon pijn, baby is er ook beetje rustig van geworden.. Ben ook kotsmisselijk (misschien ook van de taart hihi) maar die harde buiken of wat dan ook zijn echt vreemd, ik heb ze echt nog nooit zo hard en vaak gehad. Shit, help!
@Janny, naar Rotjeknor! Mijn stad! @Ienie en mini, gefeliciteerd! JAWEL DAMES< OVER RUIM EEN UUR EN 10 MINUTEN IS HET ONZE MAAND!
Dan word ik toch echt een nov.mama in plaats van de oktober mama die ik dacht te worden Slaap lekker meiden!
hihihi ja wie weet de wereld is klein, misschien komen ze elkaar ooit tegen. nee ik liep bij de verloskundige en die heeft mij doorgestuurd naar het ziekenhuis. O ja dat is balen. bij mij is de binnenkant oplosbaar maar de hechtingen aan de buitenkant hebben ze eruit gehaald. Maar er zit er eentje in mn bil en die doet nog steeds zeer... en die zit aan de binnenkant dus die moet oplossen.
jaa precies Chebu en JstzD en dan maar hopen dat we snel een paar ECHTE novemberbabytjes krijgen! mn buik is weer iets relaxter gelukkig, ik lig nu op mn zij te typen op de laptop in bed haha heeeel handig maar niet heus! Vanavond hebben we een cursus over baby's, zwangerschap en borstvoeding, ben benieuwd! Is leuk om mn verlof zo in te luiden toch! Gelijk een activiteit haha mijn man belde al of ze het ook nog een andere dag hielden. NEEE en je MOET mee haha! Succes met je hechtingen Uk, lijkt me pijnlijk hoor, auw! Je hebt echt een prachtig beebje hoor, heerlijk om naar te kijken. Wat een schatje!
Het is hier rustig vanavond! Ik heb ook zo'n waterdichte molton van de hema gekocht! Dat ding is ideaal! Geen gekraak enzo en het beschermt heel je matras. Ik ben er dus blij mee. Ik heb vanavond met TIPP zitten smsen. Het gaat best goed met haar en Christine. Tipp mag zondag of maandag naar huis maar ze blijft liever totdat Christine ook naar huis mag wat ik me goed kan voorstellen. De kleine ligt niet meer aan de hart-long monitor en mag morgen waarschijnlijk uit de couvouse naar een wiegje. Alleen het eten is nog niet wat het moet zijn en dat moet allemaal goed gaan om naar huis te gaan. Het is dus nog even afwachten! Vanavond eindelijk geen krampen enz enz. Ik hoop dat dat een keer een goede nacht voorspelt! Tot morgen allemaal weer. Slaap lekker
@ JsztD, Ik heb ook zo'n waterdichte molton van de Hema aangeschaft. Heb 'm nu al 2 weken op bed liggen, maar vind dat ding maar behoorlijk warm hoor. Wordt geregeld drijfnat wakker, denk dat in eerste instantie dat ik in bed heb geplast of dat mijn vliezen zijn gebroken ofzo, maar dan blijkt het dat ik flink gezweet heb...terwijl ik normaal bijna nooit zweet Het is in iedergeval wel beter dat dat kraamzeiltje...want dat smalle ding schuift alle kanten op en kraakt idd verschrikkelijk. Nou dames ik ga naar bed...schoonouders waren net op visite en zijn inmiddels naar huis, dus kan ik ook lekker naar bedje toe. Welterusten allemaal!
Hier net een ontzettend gezellig avondje gehad: met zijn 8-en gegeten en daarna pompoenen uitgesneden (uit de categorie: activiteiten waar je NOOIT te oud voor wordt!...). Zal morgen even een fotootje van het resultaat in mijn album zetten. Ben nu wel behoorlijk afgepeigerd, eigenlijk echt een beetje te veel gedaan vandaag (en met name ook veul getild en gelopen). En ik merk nu toch wel dat in het gebied van mijn heupen blijkbaar alles wat verweekt, want het voelt niet meer helemaal normaal als ik loop. Een beetje spierpijn-achtig, kan het niet precies omschrijven, maar neem aan dat jullie het wel snappen! Ga echt proberen morgen NIETS te doen. Ja, tot aan 's avonds dan, dan heb ik een verjaardagsfeest waar ik echt naartoe wil! Nu in ieder geval maar eens richting bed!