@Jooze: wat gaaf!!!! Wat zal je blij zijn na al die rotte daagjes geniet van jullie dochter! Mooie naam trouwens! @Klein wonder, wij hebben dit probleem gehad omdat wij ook 2 aparte matrassen hebben vanwege de rug van mijn ventje... hebben uiteindelijk een dekmatras (een dun matras voor op je matras) bij de Ikea gehaald... Probleem opgelost en t ligt heerlijk... af en toe schuift het een klein beetje dus 1x in de 1 á 2 weken schuiven we het dekmatras tegelijk met verschonen weer terug
@Kleinwonder Ik heb een Auping Match en die gasten hebben zoveel extra's dat ze vast wel iets hebben voor je probleem. Het lijkt mij ook vervelend! En inderdaad even de handjes boven de dekens hihi. Ik vind het trouwens wel goed van jullie dat jullie er nog gewoon voor gaan!
Jooze en partner, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sterre!!!!! Wat ben jij ongelooflijk speedy zeg!
Jooze: JE HEBT GEWONNEN!!! EN HOE!! Hahahaha JIPPIEEEEEEEEE De eerste nov.baby is er!!!!!! Gefeliciteeeeerd!!!! Nou.. misschien krijg ik dan de eerste Nov. jongen?? Hihi wie zal het zeggen... Nou geniet ervan!!! San: is je kat weer terecht? Pfff lijkt me heel klote zoiets daarom wil ik nooit een kat.. omdat die beestjes naar buiten willen alleen hihi Hier heerlijk geslapen, maar telkens als ik wakker ben om te plassen voel ik wel dat de menstruatiekrampen blijven zitten en nu ik wakker ben en op de bank zit trekt t ook weer naar mn rug... hmmpff irritant vind ik dit wel worden
Correctie: Hij gaat er voor Haha nee hoor, het komt wel van twee kanten. Maar het moet wel lekker 'easy' blijven en ik moet vooral niet veel hoeven bewegen! Wij hebben de Auping Superbox. Het probleem is alleen dat hij speciaal langer is gemaakt dus dat toppings ontzettend duur zijn omdat deze ook weer speciaal langer moeten zijn. We moesten bij een topping rekening houden met prijzen vanaf 500. Maar de verkoper vertelde dat ze ook nog andere mogelijkheden hadden, dus we zullen het vanmiddag wel zien.
@joooze : wauw had mijn gevoel toch gelijk ! gefeliciteerd met jullie meisje ! mooie naam ook ! slaapze !
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S Onze spruitjes spotlight,28 jr, 1e kindje, bevallen 4 sept met 28w+6 van zoon Noah Levi, 1055 gr en ?cm magdalena, 22 jr, 1e kindje, bevallen 18 okt met 37w+1 van dochter Esmee, 3210 gr en 51 cm Corien,36 jr, 1e kindje, bevallen 20 okt met 37w+6 van dochter Laura Willemijn, 3400 gram en ??cm edithdeb,34 jr, 2e kindje, bevallen 20 okt van zoon Kyano, 4135 gram en ??cm Sybje, 23 jr, 1e kindje, bevallen 22 okt met 38w+1d van zoon Jelmer, 4038 gram gr en ? cm Jaki, 31 jr, 1e kindje, bevallen 25 okt met 38w+2d van dochter Esmay Faye Rose, 3080 gr en 48 cm Ukkepuk, 29 jr, 1e kindje, bevallen 26 okt met 38w+4d van dochter Maud 3140 gr en 51 cm Conny75 , 32 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 38w+ 6d van dochter Lisa 2460 gr en ? cm Maxje, 26 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 39w+4d van zoon Tygo Ryan, 3500 gram 51 cm tipp42hgg , 27 jr, 1e kindje, bevallen 27 okt met 35w+1d van dochter Louise Christine Civile, 2505 gram Jooze , 27 jr, 2e kindje, bevallen 1 nov met 39w+3d van dochter Sterre Madelief, 3500 gr Totaal: 4 jongens, 7 meisjes Als je bevallen bent kun je hier ook gezellig mee kletsen http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=117587 Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES: http://november2008mamas.hyves.nl Bevallingslijst veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje ManonF - 4 november - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Hummel - 4 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Tatlim - 6 november - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Chebu - 7 november - Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Babylicious08 - 8 november -almere - 24 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Domino85 - 10 november - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-# Jootje - 13 november - Friesland - 26 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje 16 november-Udenhout-27 jaar-1e kindje- : margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X Wendy1983 - 24 november - Son - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje lot23 - 25 november 25 Jr Gelderland - 1ste kindje :-# Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- : Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 51 november mama's! Totaal: 12 jongens, 8 meisjes, 0 tweelingen, 4 : (weet het niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 11 [-X (wil het niet weten) Agenda 3 november Schildje- afspraak gyn 09:00 uur Janny-afspraak gyn 15.45 uur 6 november jootje-afspraak vk chebu- afspraak gyn schildje- afspraak vk 14:30 uur Buddylijst ukkepuk <---> Baylee Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD<--->San79 Noatje<---->Schildje Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
Jippieieieie! Ik heb niet voor niets gedanst én de eerste nov beeb is er! Gefeliciteerd met jullie dochter Jooze, mooie naam en nu een dochter én een zoon, geweldig! Geniet van je kraamtijd
@Jooze, van harte gefeliciteerd met jullie meisje. Wat is het snel gegaan zeg. Kom maar lekker bij en geniet maar lekker van de kleine meid. Wat vind je zoontje er trouwens van?
@ jooze Waaaauww van harte gefeliciteerd met jullie dochter en wat is het snel gegaan zeg !! Geniet van je meissie !!!
Jooze van harte gefeliciteerd met je meisje!!!!Ongelooflijk, dat heb je snel gedaan zeg. Wat heerlijk voor je dat de bevalling nu eindelijk achter de rug is. En toch een novemberbaby, dat er nog maar velen mogen volgen! Oh Maxje, wat een schátje is dat mannetje van jou zeg! Lijkt 'ie nou een beetje rossig te zijn, of was dat nog een beetje bloed? Echt een poepie hoor. Dat je maar snel weer op mag knappen! En wat een goed nieuws van Tipp dat het met haar en Christine goed gaat, nu maar hopen dat ze snel samen naar huis kunnen. Whabbit, ongelooflijk, waar haal jij alle energie nog vandaag zeg! Ik moet zeggen dat ik me ook nog hartstikke kiplekker voel en enorm geniet van het zwanger zijn, maar dan wel in een ongelooflijk ouwe-wijven tempo (kortom: bijna niks uitspoken en vooral lekker thuis lummelen). Ienie&mini: hoera, eindelijk verlof. Gefeliciteerd! Hmmm als ik jouw harde buiken verhaal lees vind ik dat niet zo gek, je bent ook zó druk geweest. Niet vergeten dat je verlof is om uit te rusten hè... Beatrice, hoe is het vandaag met je? Voor iedereen die er doorheen zit: dikke virtuele knuf!
Wow Jooze, jullie lieten er geen gras over groeien. Jeetje wat is dat snel gegaan zeg! wat super geweldig! VAN HARTE GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter! Geniet lekker van elkaar! DE EERSTE NOVEMBER BABY IS EEN FEIT! WHOEHOEHOE...wordt hier helemaal happy van! Ben vandaag 39 weken zwanger...eens zien wat deze week ons zal brengen, voorlopig is het nog enorm stil aan mijn kant.
Mijn verloskundige zei deze week dat hun ervaring is dat de meeste 1e kindjes geboren worden rond 40+3 tot 40+5. Dus dan kunnen we nog even hè... JsztD, hoe is het bij jou met de krampen? En San, is je kat al weer terecht? Meiden, even een vraagje. Misschien een beetje gek omdat ik nog niet eens bevallen ben en het de eerste weken daarna ook vast nog niet aan de orde zal zijn, maar hebben jullie al nagedacht over anticonceptie na de bevalling? Ik wil erg graag BV geven, dus aan de pil gaan zit er dan voorlopig niet in. Maar condooms zijn hier niet zo'n succes... Hoe gaan jullie dat doen? (en dan m.n. in combinatie met BV)
Ik zou het eigenlijk niet weten margreet, bij ons werkt een condoom wel gewoon (waarom bij jullie niet als ik vragen mag?), dus daar zullen we het dan voorlopig mee moeten doen. Denk dat jullie dan gewoon heeeeel erg uit moeten kijken en een ruime periode rond je vruchtbare dagen, maar ff mekaar anders moet vermaken
Jooze: Goed gedaan zeg! En zo snel ook! Van harte gefeliciteerd, lekker genieten van je meisje nu en hopen dat jij zelf ook snel weer fysiek vooruit gaat. Ik ben me hier tot nu toe goed aan mijn voornemen van gisteren aan het houden: niets doen!... Ach, helemaal niets doen zit er niet in, maar wel verdraaid weinig! Heb heerlijk uitgebreid gebadderd, daarna nog wel een wasje in de machine gegooid en wat was gevouwen, maar dat is het wel tot nu toe! Zit nu heerlijk met de beentjes omhoog, vriendlief maakt thee, zo lekker even een paar boterhammetjes smeren, leesboekje ligt klaar... Dit gaat goed zo!
gefeliciteerd met de eerste november baby mooie naam trouwens weet je wat het rare is... ik durf hier haast niet bij te lezen.... komt zo dichtbij zo