November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @kersje, ja het viel een beetje groot uit hahaha ik schrok er ook nogal van! heb eindelijk ondekt hoe het moet (kleurtje, grote letters) maar ik denk dat ik nog even moet oefenen hahaha! sorry jongens, halve forum pagina!

@JstzD, dankjewel!

2. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Jah, die dubbellikkers heb ik dus wel gevonden...dat zijn de waterijsjes...ook heel lekker hoor...zeker in combinatie met zure matten :)
    Maar ikkes wil die anderuuhhh, citroen-sorbetijs of zo...owww, het water loopt me weer in de mond.
    Ben trouwens wel blij dat ik weer van de McDonalds kick af ben...ze begonnen me daar bijna te herkennen denk ik, hahaha! En dat terwijl ik er normaal gesproken echt zelden kwam...

@ienie: je moet alleen ff de eerste zin met de felicitatie zelf selecteren als je zo met kleurtjes en grote letters aan de slag gaat ;)

3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Jooze gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!

hier alles lekker, aardig kunnen slapen vannacht :)
    bv gaat nu super, hij heeft door hoe het moet, hihi

ons manneke :)

4. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Oke kersje, bij jou beebje zal ik het goed doen haha!

Maxje wat een poepie! Wauw veranderd weer snel he! beetje haartjes, serieuze frons ja echt een ventje he! Blauwe oogjes toch?
    Kan je al zien op wie die lijkt?

5. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    oogjes zijn heel donker, zullen wel bruin worden.
    Hij lijkt op zijn zus en veel op papa :D

6. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Ahhh, wat issie lief lief lief Maxje!
    Wij willen wel meer van dat soort plaatjes zien, weten wij ook waar we al die dikke buiken nog voor hebben :)

@ienie: ik zal het sjekken dan straks...maar eerder is ook niet erg, er zullen er nog aardig wat voor mij bevallen denk ik ;)

7. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    @kersje; haha ja die daarvoor gebruik ik om te oefenen! nee hoor, nu snap ik wel, ben niet zo'n technisch wonder maar ook weer geen idioot hahaha!

En zeker willen we veel baby's zien, hoe meer foto's hoe beter, dat geeft ons hoop!
    in lange slapeloze nachten,
    aan-het-eind-van-ons-latijn-dagen,
    voor-de400ste-keer-per-nacht-plassen-nachten,
    moe-van-het-wachten-dagen,
    enzovoorts! Het is een hart onder de riem!

Al gaat het hier nu wel redelijk met iedereen he! ;)Ben benieuwd wie nummer 2 is deze maand! Nu gaat het snel!

8. zonnetje77

6 jul 2008
    95
    0
    0
    Hoi!
    JOOZE GEFELICITEERD MET JE DOCHTER!
    wauw, onze maand is begonnen, want spannend he! en ook wel heel erg bijzonder!
    succes allemaal!

oja over spiraaltjes, die zonder hormonen heb ik wel eens gehad en ik vond het een drama, had enorm veel pijn. maar dat schijnt na je zwangerschap allemaal wel beter te gaan. het nadeel van een hormoonloos spiraal is dat er dus wel een bevruchting kan plaatsvinden, alleen het innestelen wordt tegengehouden. ik vind dat zelf helemaal geen fijn idee en ga dit spiraal dus ook niet meer nemen. zit wel een beetje aan het hormonenspiraal te denken, daar hoor ik veel goede dingen over!
    maf he, dat je hier nu al over nadenkt, terwijl de baby's nog niet eens geboren zijn! haha!

groetjes zonnetje

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    geen idee...heb gisteren zelf slagroomijs en ijs met caramel gekocht! jammie :)

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @maxje: wat een droppie! :)
    een heerlijk bol koppie :)

ik zal even naar de supermarkt.

11. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    hier mijn laatste buikfoto :D

12. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Maxje, zo dat is een aardige buik. Leuk zo'n foto met je dochtertje.
    Wat eens schatje je zoontje. Lekkere bollen wangen, echt een jongens-hoofdje zit er op.
    Fijn om te horen dat de bv ook goed gaat en dat hij het ook goed door heeft.

@All - ja, nu is het wachten op de volgende die gaat bevallen. Ik ben heel erg benieuwd wie dat zal worden.

13. Niet meer actief

Pfff ja wie zal het zijn... spannennnnnddd

14. zonnetje77

6 jul 2008
    95
    0
    0
    over citroenijs...heb je geen ijssalon ofzo in de buurt? hier zitten er genoeg! anders kijken of je alleen een toetje kunt krijgen bij een italiaans restaurant? :)

15. 078mama

078mama Niet meer actief

Hoi hoi

Ik heb voor mijn zwangerschap een mirena spiraaltje gehad en wil deze zeker weer na mijn zwangerschap. Het plaatsen was geen pretje maar daarna was echt perfect. Ik werd bijna nooit meer ongesteld en ik had altijd heel veel menstruatiepijn en dat had ik dus ook niet meer. Ik was wel even bang dat ik misschien niet zwanger kon worden omdat ik geen menstruatie had maar was na 2 weken zwanger na het verwijderen dus dat zit wel goed.

Maxje wat een schatje!

16. Niet meer actief

@anticonceptie... ik denk dat ik maar gewoon weer aan de pil ga... al vind ik het wel eng aangezien ik nu ook dwars erdoorheen zwanger ben geworden :(

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

JEEJ GEFELICITEERD met jullie dochter!!!

18. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik was trouwens vandaag nog even bij de bijenkorf in Rotterdam en daar hadden ze de lodger wrapper coton nog liggen voor 19 euro. Dat was de aanbieding van de dolle dwaze dagen. Misschien weten jullie dat nog? Ze hadden nog licht oranje en licht geel. Ze waren best mooi! Dus als iemand interesse heeft dan weten jullie dat.

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @ Maxje wat een lekker ventje!

@ JsdtZ Nu ben jij hoor ;) ik duim dat het doorzet.

20. Niet meer actief

Pfff ik hoop het ook... hele dag geen last van gehad en nu sinds 10 minuten is het weer begonnen... super harde buiken en krammmmmppp

Deel Deze Pagina