November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ahhhhh meissie.....Trouwens dat moet ik niet zeggen ik moet zeggen GOED ZO MEISSIE......Laat je ventje maar komen. Nog twee dagen en dan mag ons ventje ook thuis komen joehoe :whistle:

2. Niet meer actief

Jaaaaa wen dan mag die van jullie ook :D:D lekker gevoel is dat he! :D

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Zo, ik heb even samen met manlief 4 uur geslapen. Ben ff naar de supermarkt geweest en bekaf! Voel me net een ouwe taart.
    Nou ja, wie weet kunnen we volgende week niet meer zo maar ff slapen haha.

Verder geen nieuws zie ik.

4. Hummel

Hummel Niet meer actief

@Jooze; gefeliciteerd met jullie dochter. Geniet ervan.

Liefs Hummel.

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja heerlijk weer een mijlpaal :D

6. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    *inbraak*

Hey meiden,

vandaag 1 november, officieel jullie maand ! Zet hem allemaal op met de laatste loodjes ! Enne strakkies lekker genieten van jullie kleintjes, het is het wachten absoluut waard !

groetjes lief (oktober 2008 mama)

*uitbraak*

7. Niet meer actief

Thnx lief :)

En Chebu dat probleem heb k dus ook als ik smiddags ga slapen

8. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    DIV medewerkster tot eind van het jaar
    Soesterberg
    ziet er goed uit

9. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland

Zo wauw dat is snel gegaan !

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter, geniet lekker van je kraamtijd en rustig aan

10. Niet meer actief

Ze zeggen toch dat de geboorte op gang komt door t eten van broodjes shoarma?
    Laat ik dat nou vanavond gegeten hebben :p hahaha heeeeeerlijk als de vk nu komt stink ik uit mn bek ;)

11. 078mama

078mama Niet meer actief

Die kende ik nog niet...maandag maar even shoarma eten!

12. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    broodjes shoarma? ik ken alleen de hachee en de hutspot, ananas en wonderolie.....
    heb vd week hutspot gegeten, maar niks hoor....hoeft ook nog niet hoor...als kindje nu geboren word is die nog niet zo zwaar (+/-2200gram) en zou dan in de couv moeten.....dus laat nog maar lekker even bij moeders verder groeien.....

*maxi, wat een moppie zeg, echt een mooi koppie heeft jullie mannetje....lijkt hij ondanks dat het dan een ventje is, op jullie dochtertje....dat is trouwens ook een scheetje om te zien!

* JsztD, hopen dat die krampen doorzetten nu.....heb je vk al gebeld? om de 5 minuten weeen mag je bellen toch?

* ik moet as dinsdag nog ff afwachtten, als die draaipoging lukt, dan mag ik toch weer thuis gaan bevallen....zou wel heeeeel lekker zijn, maar ben een beetje nega-denkend, denk niet dat het gaat lukken nl.....

13. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Bea, hoe gaat het met jou, hou je het nog een beetje uit ?

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @maxxje : zoowww wat een buik zeg...maar wat een lief mannetje !

15. Niet meer actief

Hahaha ach ja die fabeltjes allemaal :D

En heb ze niet regelmatig dus hoef ook niet te bellen :(
    Maar ik begin t wel irritant te vinden nu al een paar dagen..

16. 078mama

078mama Niet meer actief

@Uk ik hou het nog wel even uit. Weinig keus denk ik. Ik heb in ieder geval nu niet heel de tijd voorweeen! Dat helpt al een heel eind. Nu nog even indalen en de pijn uit mijn bekken en we kunnen er weer tegenaan. Maar ik hoop nog steeds dat ze deze week komt hihi. Gaat het bij jou ook allemaal goed?

17. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    *Inbraak*

Hey meiden!

De tijd is echt omgevlogen :confused: ! Het is alweer november, jullie maand! Allemaal heeeeeel veel succes met de laatste loodjes en straks lekker genieten van jullie wondertjes! Meiden die al zijn bevallen: gefeliciteerd!

Zet 'm op allemaal!

Liefs, Linda (oktober 2008 mama)

*Uitbraak*

18. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Sjonge, wat een rust hier! Allemaal een buis-avondje of is er een collectieve beval-afspraak waar ik niks vanaf weet? :)

Maxje, wow, wat een giga buik had jij zeg. En wat een prachtig mannetje, hij lijkt idd op je dochtertje (voor zover dat adhv 1 foto te bepalen is...)

@all: bedankt voor jullie reacties op mijn anticonceptie-vraagje. Idd wel maf om daar nu al over na te denken, ik vermoed ook zomaar dat ik dat de eerste weken na de bevalling nog niet zo boeiend vind, maar ja, heb nu rustig de tijd om eea uit te zoeken hè...
    Kersje, je vroeg waarom we liever geen condooms gebruiken. Ehm... gezien de openbaarheid van dit forum hou ik het er maar even op dat dat niet zo goed bevalt, oké? :oops:
    Ik durf iig niet op de "bescherming" van het geven van BV te vertrouwen. En "natuurlijke" methodes zijn in mijn geval niet zo handig aangezien ik altijd een bijzonder slechte/onregelmatige cyclus heb gehad. Gewoon spiraaltje (zonder hormonen) zie ik zoals zonnetje omschrijft niet zo zitten omdat dat niet zozeer conceptie tegenhoudt, maar alleen de innesteling. En daar heb ik toch een beetje moeite mee.
    Beatrice, jij schreef over de Mirena. Daar hoor ik ook wel goede verhalen over, maar voor zover ik weet kan die niet samen met BV toch?

Nou, voor degenen die al zover zijn: slaap lekker allemaal! Enne... meiden... geen gemier meer met voorweeën vannacht hè, alleen nog maar Hele Echte Goeie Serieuze Weeën Die Een Baby Bezorgen ;)

19. Niet meer actief

Daar ga ik voor.. voor HELE ECHTE GOEIE SERIEUZE WEEEN DIE EEN BABY BEZORGEN ;) hihiih
    Weltrusten

20. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ Joli

He Linda van de katjes :p waar de kattewereld goed voor is he kom je elkaar hier tegen :p
    Leuk je hier te ontmoeten ook toevallig !

Deel Deze Pagina