Hee, de eerste november baby is er! Feest: {|= =D> \/ =D> {|= @ Jooze: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie Sterre! Ben zo benieuwd hoe snel de babietjes elkaar nu gaan opvolgen! Hoop dat ze allemaal snel goed gaan liggen. lekker indalen en dan vlotjes ter wereld komen! Hier alles nog rustig. Kindje wel ingedaald en vast in bekken, maar ook nog tegen mn (bont en blauwe) ribben... (heb kort bovenlijf). Heb zelf het gevoel dat het nog wel even gaat duren hier! Iedereen een lekker zonnige zondag! Geniet nog maar even van de rust voor de bevalling (of van een rustige zondag met de kleine). Ik realiseerde me dat het best eens het laatste weekend samen kon zijn... Heel gek!
Dromen zijn bedrog helaas! Het is hier heeeel rustig. Ik hoop echt dat ze deze week komt! Kleinwonder ik heb hier precies dezelfde discussie gehad. Ook over het wel of niet laten huilen enzo. Ik heb toen gewoon eerlijk gezegd dat ik vond dat ze dat allemaal heel goed heeft aangepakt maar dat ik het op mijn manier ga doen. netjes toch? San is de kat al terug?
O ja Margreet je vroeg nog naar de Mirena Spiraal. Ik weet eigenlijk niet of dit wel of niet kan met borstvoeding. Ik zal het eens navragen bij mijn vk of ha. Anders komen er toch eerst even condooms in huis totdat ik gestopt ben met bv. Ik wil namelijk nooit meer een ander anti conceptie middel gebruiken. Ik heb heel wat dingen geprobeerd door mijn zware menstruatiekrampen en nog nooit zoiets ideaals gehad. Ik kan het ook echt iedereen aanraden. Het kan alleen wel zo zijn dat je lichaam het niet accepteerd, dat gebeurt bij 2% ofzo. Dan moet hij er weer uit en moet je op zoek naar iets nieuws. Gelukkig heb ik dit niet gehad.
Goedemorgen! Iedereen lekker uitgeslapen deze zondag? Hier nog steeds spanning: mijn nicht is nu naar het ziekenhuis omdat het kindje in het vruchtwater heeft gepoept en het nu toch al wel lang duurt. (Meer dan 24 uur) Ben zo benieuwd, hoop maar dat het nu een beetje op gaat schieten voor haar. Hier geen pil meer, daar durf ik niet op te vertrouwen. Heb gehoord dat de prikpil niet echt gezond is. (verhoogde kans op borstkanker?) Ook heb ik altijd gigantische last van mijn menstruatie dus als ik dan de goede ervaringen hier van Beatrice lees ga ik mij maar eens verdiepen in de Mirena Spiraal!
Goeiemiddag. Voel me ellendig. Ik ben moe, heb last van mijn maag en darmen, ben al 3x naar de wc geweest. Maar tegelijkertijd heb ik ook onwijs honger de hele dag. Wil alleen nog maar slapen. Genoeg geklaagd. Zou het zijn dat het lichaam zich 'leeg' maakt?
Hi, Er is weer veel geschreven hier! Zal even reageren. @Voor de rommelende dames, ik hoop dat het snel doorzet! @Katten, ik hoop dat de beestjes even weg zijn voor de bevalling ofzo, klinkt niet goed dat ze allemaal weg lopen. Anticonceptie - Borstvoeding werkt als anticonceptie als je strak elke 3 uur minimaal 20 min geloof ik bv geeft. Niet te vertrouwen dus, want het wisselt nog wel eens. - Spiraaltjes worden wel eens niet door de baarmoeder geaccepteerd, nou scheelt het dat het na een bevalling meestal wel goed gaat! - Ik weet niet of het kan, want et bevat ook hormonen (maar heel weinig) en dat is "de ring" Je doet bij een neiuwe cyclus een plastic ring in je doos (kan je eruit halen voor de sex, maar ook laten zitten.) en die laat je 3 weken zitten. Dan een week rust dan een nieuwe ring. Het werkte perfect! Maar ik snap dat mensen het vies vinden. -Zelf gas ik de komende periode voor de beste methoden (geheel onthouding Daarna ga ik me denk ik laten steraliseren, eerst maar eens met de huisarts overleggen. Hier gaat alles goed. - Was inderdaad een hele snelle bevalling, waardoor ik veel last heb van naweeen. Gelukkig gaat dit na niet al te lange tijd over (hoop ik). Naween zijn behoorllijk heftig mn tijdens de bv. - Tycho accepteerd sterre tot nog toe helemaal. Wisselt van op schoot willen hebben en gewoon zijn ding doen. En mijn buik heet weer buik, geen baby. Dus hij lijkt het te snappen. Jooze ps benieuwd wie de volgende is!
Helaas, de kat is nog niet terug. Ik begin de hoop eigenlijk op te geven, ik ben zo bang dat ze een rustig plekje heeft gezocht om te sterven En op zich zou ik daar ook nog mee kunnen leven, een mooie zachte dood, Maar wat nou als dat niet zo is en ze verdwaald, bang en hongerig buiten loopt? Amivedi enzo heb ik gisteren al ingelicht, ik ben nu briefjes aan 't maken voor in de buurt, die ga ik straks maar eens bij het hele blok in de brievenbus doen
Oh ik vind dit zo zielig, krijg gewoon tranen van je berichtje. Hoop zo dat ze snel weer terug komt.. Misschien is het handig om even wat buren etc langs te gaan, je hoort soms wel dat zo'n poes zich verstopt in een tuin.. Hier trouwens weer slijmverlies, dus denk inderdaad dat ik mijn slijmprop aan het verliezen ben.
Hi, @San, kan je er echt niet bij hebben. Hoop voor je dat iemand haar gevonden heeft. @Kleinwonder, de mirenaspiraal klinkt inderdaad goed, lijkt ook wat op het staafje (dit alleen in je arm) misschien ook et overwegen waard. Vooral het inbrengen is wat minder intiem. Jooze
hi hi, kom alleen ff zeggen dat ik eigenlijk ook een nov mama 2008 zou zijn. nml 1 nov uitgerekend, maar ben op 13 okt bevallen van een zoontje valerius matthew genaamd, 45cm en 2640gr. na volledige rust te hebben gehouden ivm groeiachterstand bij 33 wkn(toen geschat op 1440gr) in stuit bevallen. aanloop was lang. maar bevalling was supersnel en goed. binnen 1 wee en 3 keer persen (binnen 3 min) was hij er. ik lees en schrijf alleen niet bij jullie mee want doe dit al bij de dec.mama's 2006(orlando was ook 1 dec 2006 uitgerekend maar 4 wkn te vroeg geboren ) dacht deel het toch even met jullie gr saskia
Zo, wij hebben ff heerlijk een stukje gefietst! Nooit verwacht dat ik dat nog zou kunnen in mijn zwangerschap, maar het gaat gewoon best goed...als het maar niet al te lang is en mijn vriend me af en toe duwt als een klein kind @jooze: wel naar van die naweeën. Heeft de kraamhulp enig idee hoe lang die nog aan blijven houden? Paar dagen of zo? @chebu: jeetje meid, je hebt nieuws! Niet erg fijn nieuws, maar wel nieuws En het zou idd kunnen dat je lichaam zich leeg maakt, dat hoor je vaker. Maar ja, zoals met alles: je weet het niet he... @bea: ik had ook niet verwacht dat je vannacht bevallen was hoor, maar wie weet dient je kleintje zich wel deze week aan dan! Heb jij zelf een gevoel over een bepaalde datum trouwens? @JsztD: de lijst heb ik voor het laatst aangepast, dus ff in mijn laatst geposte berichten checken! @melliemel: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON! Als je eventueel alsnog in de lijst wilt (voor de goede orde) laat mij of jootje24 maar ff weten dan! @anticonceptie: ik zal het eens aan mijn VK vragen van de week, dat is ook mijn huisarts, dus wel handig om het er alvast ff over te hebben. @san: wat rot van je kat zeg... Ik hoop dat je briefjes bij de buren iets uithaalt en iedereen ff inhun schuurtjes ook checkt etc. @kleinwonder: spannend van je nicht hoor! 24 uur is wel al erg lang...dat ze dat volhoudt... Hopelijk straks een berichtje van een gezond kindje!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S Onze spruitjes spotlight,28 jr, 1e kindje, bevallen 4 sept met 28w+6 van zoon Noah Levi, 1055 gr en ?cm magdalena, 22 jr, 1e kindje, bevallen 18 okt met 37w+1 van dochter Esmee, 3210 gr en 51 cm Corien,36 jr, 1e kindje, bevallen 20 okt met 37w+6 van dochter Laura Willemijn, 3400 gram en ??cm edithdeb,34 jr, 2e kindje, bevallen 20 okt van zoon Kyano, 4135 gram en ??cm Sybje, 23 jr, 1e kindje, bevallen 22 okt met 38w+1d van zoon Jelmer, 4038 gram gr en ? cm Jaki, 31 jr, 1e kindje, bevallen 25 okt met 38w+2d van dochter Esmay Faye Rose, 3080 gr en 48 cm Ukkepuk, 29 jr, 1e kindje, bevallen 26 okt met 38w+4d van dochter Maud 3140 gr en 51 cm Conny75 , 32 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 38w+ 6d van dochter Lisa 2460 gr en ? cm Maxje, 26 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 39w+4d van zoon Tygo Ryan, 3500 gram 51 cm tipp42hgg , 27 jr, 1e kindje, bevallen 27 okt met 35w+1d van dochter Louise Christine Civile, 2505 gram Jooze , 27 jr, 2e kindje, bevallen 1 nov met 39w+3d van dochter Sterre Madelief, 3500 gr Totaal: 4 jongens, 7 meisjes Als je bevallen bent kun je hier ook gezellig mee kletsen http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=117587 Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES: http://november2008mamas.hyves.nl Bevallingslijst veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje ManonF - 4 november - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Hummel - 4 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Tatlim - 6 november - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Chebu - 7 november - Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Babylicious08 - 8 november -almere - 24 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Domino85 - 10 november - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-# Jootje - 13 november - Friesland - 26 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje 16 november-Udenhout-27 jaar-1e kindje- : margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X Wendy1983 - 24 november - Son - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje lot23 - 25 november 25 Jr Gelderland - 1ste kindje :-# Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- : Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 51 november mama's! Totaal: 12 jongens, 8 meisjes, 0 tweelingen, 4 : (weet het niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 11 [-X (wil het niet weten) Agenda 3 november Schildje- afspraak gyn 09:00 uur Janny-afspraak gyn 15.45 uur 6 november jootje-afspraak vk chebu- afspraak gyn schildje- afspraak vk 14:30 uur Buddylijst ukkepuk <---> Baylee Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD<--->San79 Noatje<---->Schildje Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 zwangerschapspagina zal door uitbreidingen een verhuizing ondergaan hierdoor zal zwangerschapspagina een tijdje gesloten zijn . zie http://www.zwangerschapspagina.....p?t=117477 tijdens deze periode willen we natuurlijk wel verder kletsen en op de hoogte blijven van alle bevallingen er is een tijdelijk forum beschikbaar om hier even verder te kletsen.Wanneer zwp weer online is kletsen we hier verder. Voor wie intresse heeft in de link mag een pb'tje sturen naar jootje of sybje
Kersje ik denk zelf dat ze op 11 november of wat ik eerst dacht 5 november komt. Maar ik begin steeds meer te geloven dat ik overtijd ga lopen. Geen 42 weken lijkt me, aangezien ze al wat groter is maar iets van 40+3 ofzo. En ach, ik zie het wel. Liever vandaag dan morgen maar ik kan er toch niets over zeggen... Kleinwonder als je echt last van krampen had bij je menstruatie dan kan ik het je helemaal aanraden om een Mirena te nemen. Ik kon vroeger zeker 2 dagen per maand niet werken of naar school door de krampen en op de dag dat ik de mirena liet plaatsen heb ik dit nog een keer gehad en daarna nooit meer. Ook geen hoofdpijn trouwens! Dat is in mijn zwangerschap af en toe terug gekomen maar daarvoor helemaal niet meer. Dat was echt een verademing. Ik heb trouwens geen aandelen in Mirena hoor San ik denk dat je kat vlucht voor de bevalling. Dat is een heel vaak voorkomend iets. Ze kunnen zich ook heel erg goed redden daar buiten en hebben echt geen honger hoor. In de buiten gebieden pakken ze wat er in de velden ligt en in de stad is helemaal veel eten te vinden. Ik zou me overigens ook super veel zorgen maken hoor! Leuk is het niet maar ik sta er niet gek van te kijken als ze over een paar dagen weer even komt kijken. Ik ga maar eens lekker hockey kijken en een filmpje!