Ik voel me weer een stuk fitter @Kersje, geen nieuws verder hier haha. Lekker geslapen en een frisse neus gehaald en ik ben weer fit. @Melliemel, gefeliciteerd! Manlief aan de schoonmaak hier! Kleedjes uitkloppen, de wc, stofzuigen. Ik heb 'm wat taakjes op gegeven
Hmm, als ik zo de bevallingslijsten van de vorige maanden bekijk bevallen er aardig wat meiden met 37/38/39 weken: dat zou toch betekenen dat wij binnenkort ook wat baby's mogen verwachten! Chebu: Fijn dat je je weer wat fitter voelt, een frisse neus halen kan wonderen doen. Beatrice: Hier vanhetzelfde wat betreft menstruatiepijn. Echt niet normaal meer, ik weet altijd precies op welke dag het gaat beginnen en dat ik dan gewoon vrij moet nemen want ik kan dan echt niet meer op mijn benen staan van de pijn. Zal het er binnenkort eens met de vk over hebben hoe dat allemaal gaat qua anticonceptie straks na de bevalling.
@san : ooh meis weet precies hoe je je voelt nu je poezebeest weg is ....dikke knuf hoor meis ....hoop voor je dat je dr in alle gevallen nog wel vind zodat je weet wat er is gebeurd .....
Spotlight hoe is het met Noah? Sybje ik ga echt snel foto's van de kamer en het wiegje plaatsen hoor!
Zooo vandaag ff flink opgeruimd. Wij zijn zo'n 2 maanden geleden verhuisd en er stonden nog wat spullen in dozen in een kamer...die de laatste tijd veel meer als rommelkamer diende (je kon er bijna niet meer in lopen). Na heel wat weekenden voor te nemen er iets aan te gaan doen, hebben we het vandaag ook echt gedaan. Kamer is helemaal opgeruimd! Aardig wat tijd kwijt geweest met het opruimen en ben nu ook wel erg moe. Begin nu ook flink last van mijn buik te krijgen...misschien toch iets te veel in 1 keer gedaan? Moet zeggen dat de nesteldrang toch wel erg handig is hoor...nu zijn we tenminste na flink wat uitstel echt gaan opruimen en omdat m'n mannetje vind dat ik toch echt niet te veel moet doen heeft hij het meeste gedaan @ san, blijf het echt sneu vinden van je kat...heb totaal geen verstand van katten, maar ik hoop met je mee dat ie gewoon voor de bevalling uit logeren is en binnenkort weer ff een kijkje komt nemen.
san; ik hoop echt dat poes nog terug komt ! wat kun je je zorgen maken he om je beestje! Hier nog verder geen baby's er bij? mooi kamertje lot!
heey meiden, Nog geen nieuwtjes zo te lezen! Hopelijk komen de katjes snel naar huis! Ik weet hoe vervelend het is. Bij ons is vorige maand ons hondje weggelopen. We hadden er twee, zusjes namelijk. Nu nog maar eentje na een maand begin ik wel te twijfelen of we haar ooit nog zien. Echt heel verdrietig zijn we geweest, en haar zusje ook, piepen en janken. Al is ze haar nu al wel een beetje vergeten, en geniet ze van het enigst-hond(kind)-zijn! Mijn man heeft volgens mij nesteldrang, vanochtend werd hij wakker en wou hij naar de plaatselijke Gamma verf en schuurpapier kopen en de buitenkant van het huis gaan verven. Ooookee!:S Dus nu staat hij op een steiger de dakbalken te schuren hihi, in de brandende zon, hij is echt niet te stoppen. Ik ben de assistente, kan je me ff dit en dat brengen, haha opzich al vermoeiend genoeg! Aan het eind van de dag maar even in de zee duiken denk ik, even afkoelen! Ik krijg het al warm als ik ernaar kijk!
Goede avond meiden! Hier gaat alles goed. Ik heb vannacht eigenljk best goed geslapen dus dat is mooi meegenomen. Verder hebben we vanmiddag weer foto's laten maken wat 3 foto's uit de fotoshoot van mijn buik waren mislukt en die zijn opnieuw gemaakt. Daarna zijn we naar mijn schoonouders geweest. Dat was ook erg gezellig. Nu nog ff eten en dan lekker op de bank met laptop Hoe is het met jullie vandaag? xxx
Heeey Wen! Hoe was t gegaan? Gelukt? Hihi Heb de foto's ook gekregen, zal ze eerdaags hier eens posten!
** breekt in** Hey november dames... Aangezien "jullie" maand begonnen is... wil ik jullie even succes wensen.... Hoop hier snel jullie mooie kinderen te kunnen bewonderen... groetjes, Ramona (januari 2009) ** breekt uit**