Ik voel me een beetje machteloos. Wij zijn niet zo heel erg goed in afwachten. Nog anderhalve week........ voor de rest lijkt mijn lijf zwanger maar mijn hoofd niet. Stom he
Pfoeh Bramtim, kun je niet eerder terecht? Zou toch moeten kunnen lijkt me. Ik zou nog een keer bellen en zeggen dat je t niet redt om zolang te wachten...of is dat geen optie? Sterkte en succes. Ik blijf hier duimen! x Sophie
Saartje, ik had nog een test liggen en je test werkte aanstekelijk Heb dus ook getest en ook direct super vet Mijn gevoel kan ook niet missen, en ben nu zooo dizzy. Maar toch weer heerlijk heh zo'n bevestiging. Heb nu ca 12 testen in de kast liggen Net als jij, van zeer licht naar dubbel vet. x Sophie
heeeeerlijk Sophie, het is verslavend he, testen hahaha. en dan val ik dus nu mee met mijn 12 testen hahahahaha
Oeps, ik durf het aantal niet op te schrijven. Zelfs twee strips van de digitale heb ik weggegooid. We houden het maar op 12 Vind 12 al erg veel hahahahahahaha x Sophie
Klopt ook wel want had er van vorig jaar nog aantal liggen, ik geloof 9 op deze site besteld, 2 predictor en 3 x CB digitaal x Sophie
Ja, ik had ze toch allemaal liggen en begon met testen twee dagen voor NOD. Zo super licht.. Oh nu bedenk ik dat ik ook nog een CB gewoon heb gedaan hahahahahaha Tja, we wilden in juni pas starten en voelde me zwanger, maar kon het dus niet geloven omdat de kans zoooooo klein was. Maar zooooooooo blij dat ik t telkens wel echt zeker wilde weten en erg onzeker werd door die lichte streep. Wel apart trouwens achteraf dat ik die testen van de site al had besteld. Voor als we in juni gingen 'starten' had ik ovulatietesten besteld. Ach, dacht ik toen, ik bestel gelijk wel zw. testen Dit kindje wil gewoon erg graag komen x Sophie
ik ga ook even een was erin stoppen.. al lijkt het wel te gaan regenen ofzo goed ik zie wel.. kom zo nog even spieken!
oooooooo, hetzelfde hier vanochtend........schrok me wezenloos, maar na nadere inspectie bleek t daarvan te zijn, gelukkig, goh ik shake nu nog....
Hallo allemaal! Ik besefte me net ineens dat zelfs al word ik nu meteen weer zwanger, dan moet ik toch naar de decembermama's ALS dat gebeurt blijf ik misschien toch wel stiekum hier hihi Heb ondertussen een hoop stolsels verloren dus dat gaat goed, dan is de boel weer lekker schoon en leeg voor de volgende zwangerschap. En driemaal is scheepsrecht dus die blijft zitten waar ie zit :-D Allemaal heel erg bedankt voor het meeleven, dat doet echt goed. Saartje, mijn afspraak bij de vk staat nog in het lijstje maar die ga ik natuurlijk afbellen dus zou je die willen weghalen? Dankjewel! Gisteren kwam er een bevriend stel langs met hun kindje en hun en ons kindje hebben zo lief gespeeld samen. En ik en vriendin hebben fijn een fles witte wijn open getrokken om te vieren dat we nu vast heel snel WEL zwanger zullen zijn Ik heb in ieder geval een hele leuke dag gehad gisteren dus voel me echt weer helemaal goed en vrolijk. Ik heb er weer zin in! x
pfffff, wat eng AmyR! ik zou me ook wezenloos schrikken. maar gelukkig niets! ik had ook zoiets bij de vorige zws, ging een middagslaapje doen en toen ik wakker werd zat er allemaal bloed op het onderlaken mijn hart stond stil werkelijk. maar bij nadere inspectie bleek het een scheerwondje te zijn van mijn been
als eerste trouwens geodemorgen allemaal! zo bedoelde ik t niet hoor saartje, t was meer omdat de reclame op tv was dat ik er op kwam, niet om mn gelijk te halen ofzo. maar je was weer vroeg op en sophie ook zag ik, vroege vogels hoe is t met jullie allemaal voor de rest? na de shock vanochtend gaat hier alles prima gelukkig, tja de misselijkheid blijft gezellig hangen ben ik bang en de moeheid is heel erg, maar ja, vind t niet erg, dat gaat vanzelf weer helemaal goed komen!