@ whabbit mooi buikjemeid! @ Jootje pfff ik slaap ook steeds iets minder. Ben overdag niet vooruit te branden
Haaaaaahahahahahaha nee zo erg is t niet begin nu gewoon heel nieuwsgierig te worden en die krampen dehele tijd zijn gewoon zwaar irritant! Vannacht werd ik gewoon wakker ervan omdat het zo pijnlijk door trekt naar mn rug grrrr
@Buddy: ik heb ook het meeste al opgeruimd. Heb het weekend dapper de keukenkastjes onder handen genomen. Mijn bestekladen zijn nog nooit zo netjes geweest. Gelijk de vriezer maar eens lekker uitgeruimd en de koelkast laten blinken. Ook de voorraad kast was nog nooit zo netjes ik heb denk ik nu alle laadjes en kastjes wel gehad! zit me te bedenken wat mijn volgende missie zal worden.
hee iedereen, het is nu al november heerlijk spannend voor jullie, ik had zwaar achter de rug. veel vistie gehad,plus kraamzorg erbij. ook veel huilbui, veel moeheid. maar vandaag wil ik heerlijk rust zonder bezoek. kraamzorg is klaar mee heerlijk zeg.. dan heb ik ook nog wat rustig maar zeker veel voor esmay verzorgen, maar dat vind ik juist h eerlijk. maa het geldt ook voor jullie straks hihi. verder gaat het beter met mij. maar gelukkig steun mijn vriend mij heel goed. veel mij geholpen hihi. Jooze wat na paar dagen zwaar gehad eindelijk heb je mooiste dochter Sterre van hartelijk gefeliciteerd met je dochter~! geniet ervan..
hihi jootje last van nesteldrang? beetje maar hé? Ik moet trouwens niks zeggen, ben ondanks mijn vermoeidheid een emmer warm water beneden gaan halen, heerlijk ruikende dettol erin en heb me vermoeidheid net in 15 min weggepoetst... nu de smaak te pakken... muur moet eigenlijk met bleek en borstel afgedaan worden dus ga dat maar doen denk ik hihihi
Hier weer terug van de gyn. Alles is goed gegroeid en weer gaf hij aan dat het echt geen groot kindje zal worden. Nu zat het met gewicht en al rond de 2700 gr. Ik hoef ook niet meer terug te komen bij de gyn. Nu is het gewoon afwachten wanneer het gaat beginnen. Wel was het grappig toen hij de echo aan het doen was en metingen wilde doen, hij geen meting kon doen van het hoofdje. Dit lag al zo diep dat hij het niet goed in beeld kreeg. A.s. donderdag weer naar de vk en dan zien we wel weer verder. @Jaki, fijn om te horen dat alles goed gaat bij jouw.
schildje wat fijn zeg je kindje ligt helemaal startklaar En Jaki, lekker genieten van je meisje! Heerlijk
Hier missie boodschappen doen en voor-koken voor morgen (krijgen eters), vanavond zelf bij vrienden uit eten. En dus nog steeds missie adressen op geboortekaartjes plakken... Jaki: fijn om te horen dat het goed gaat. Kan me voorstellen dat je blij bent met en dag zonder visite en lekker zelf aanrommelen met je meisje!
Jaki, fijn dat alles goed gaat. Kan me voorstellen dat het allemaal nog wennen is en vermoeiend zal zijn. Hier missie: vanmiddag gyn en boodschapjes doen, voor de rest helemaal niks. Missie voor de rest van de week: Schoonmaken, maar nog steeds totaal geen zin... Diegene die zich vervelen of alles al klaar hebben, mogen hier wel komen hoor! Zorg ik voor de catering! Haha.