November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Jaki, fijn om weer wat van je te horen. Geniet van een rustig dagje met je meisje!

Conny, pfff, da's dan nog een pittige keizersnede voor je dochtertje geweest! Fijn dat ze zo goed in de gaten gehouden wordt. Wil ze wel goed drinken ondanks haar dysmaturiteit?

Babylicious: SPANNEND! Wellicht heb je je kindje al (bijna) in je armen...

Whabbit wat een prachtig buikje heb jij!

Arme JsztD, al zoveel dagen/nachten met krampen... Ik hoop maar voor je dat je héél snel gaat bevallen en dat de VK je vanmiddag wat opbeurends te vertellen heeft! Succes meid.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik slaap de laatste twee weken weer heerlijk (de eerste weken van m'n verlof was het bagger, was ik iedere nacht urenlang zonder reden wakker) en voel me eigenlijk best goed. Heb wel heel veel harde buiken, maar die doen geen pijn dus dat is ook niet echt vervelend te noemen. Maar ja, las gisteren in zo'n zwangerschapsblaadje dat je als je een grote placenta hebt heel vaak ruim overtijd gaat lopen. En aangezien de gyn bij de 20-weken echo diep onder de indruk was van m'n placenta ( ;) ) stel ik me er maar op in dat ik nog 4 weken zo rondhobbel...

Meiden, heel veel sterkte weer met pijn en voorweeën vandaag!

2. Niet meer actief

Hee Jaki, wat fijn om te horen dat het goed gaat.

Nou, ik heb mezelf gedwongen de verloskundige te bellen en ze denkt dat het wat 'voor rommelen' is.
    Dus ben weer gerustgesteld.
    De druk op mijn maag kan trouwens heel goed komen omdat wij gisteren 'vet' gegeten hebben (pizza) en het blijkt dat je daar tijdens de laatste weken van je zwangerschap minder goed tegen kan. Waarschijnlijk heb ik toch gewoon iets teveel gegeten haha.

Missie vandaag: gezond eten halen en vanavond even Ikea-en! (Pff.. eigenlijk helemaal geen puf voor, maar we hebben echt nog wat laatste kastjes nodig etc)

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden ik ben een oktobermama maar ben toch een septembermama geworden.
    Wil jullie alle succes toewensen en geniet er nog van, dat buikje ga je zo missen ;)

Stem op mij en sterre bij buik en baby van de maand

4. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    hoi
    Hier alles nog rustig. op mijn darmen na. gister flink ziek geweest, nu is het iets beter maar nog niet zoals het hoort.
    wel balen, hadden gister een paar leuke dingen gepland en die dus moeten afzeggen.
    Hopelijk is morgen alles weer over. Ga vandaag lekker rustig aan doen.

groetjes MarielleB

5. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Hartstikke goed dat je toch even gebeld hebt Kleinwonder! Fijn dat ze je weer een beetje gerust kon stellen. Poe, nog naar Ikea... zit die wel een beetje in de buurt?

Wel schattig trouwens zeg, al die meelevende (a.s.) mama's van andere maanden!

6. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Marielle, beterschap!

7. Niet meer actief

Kleinwonder, fijn dat je gerustgesteld bent :)

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    goedzo kleinwonder dat je even gebeld hebt. En idd vet eten is geen optie ;) ik heb alles overgegeven gisteravond nar de frietjes

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @Kleinwonder: goed dat je gebeld hebt.
    al lijken de vragen/ongerustheden voor ons heel onnozel, ze zijn het niet!
    de verloskundigen zijn er niet voor niks! je kunt beter een keer teveel bellen dan te weinig :) je voelt je nu vast een stuk geruster!

10. Niet meer actief

Ja, voel me zo stom sinds ik zwanger ben: kan me echt overal druk om maken haha. :oops:
    De Ikea is gelukkig redelijk in de buurt, dus das geen probleem zolang we er geen uren hoeven rond te lopen. :rolleyes:

Hoop dat ze je straks bij de VK vertellen dat je voorweeen niet voor niets zijn geweest JsztD!

11. Niet meer actief

Nee dat merkte ik nu ook. Ik had een pizza calzone, en de helft ligt nog in de doos dus opzich valt het best mee qua hoeveelheid. Maar blijkbaar te weinig ruimte daarbinnen voor die vette troep hihi.

Voel je je nu wel weer iets beter, nu de frietjes eruit zijn?
    Trouwens gefeliciteerd met je 37 weken!

12. Niet meer actief

Pff ik hoop t ook.. maar mijn vk kennende gaan ze verder niks doen hoor, luistert ze naar mn verhaaltje.. beetje ja en amen knikken en ik kan weer wegwezen.. Grr.. :evil:

13. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Meer goed nieuws hier:

We hebben een plekje op het kinderdagverblijf! 2 dagen in de week, hier vlak in de buurt... blij dat dat ook geregeld is!

14. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Oh Whabbit, wat fijn! Sjonge, dat je dat nu pas weet! Maar goed, beter laat dan nooit.

Heeft iemand de afgelopen dagen nog iets van Loesjuh gehoord of gelezen? Ik heb het even gemist, maar voor het weekend had ze volgens mij ook bloeddruk-problemen en als dat door zou zetten zou ze dit weekend ingeleid worden. Dus wellicht dat zij ook al een novemberbaby heeft?

15. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Goedenmiddag,

@Jstdz, hou babylisous tegen, ze dringt voor ;) Succes bij de vk.
    @Babylicous, is het er al, hoop voor je dat het goed gaat.

Voor de rest kan ik het niet helemaal bijhouden. Hier gaat alles super, ik ga nu wel lekker slapen want ik ben dood op.

Jooze

16. Niet meer actief

Hahahaha echt he... krijg babylicious een jongen? Want dan moet ik er echt ff langs om dat ventje terug te duwen! ;)

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja nu gaat het wel. Lig op de bank ben weer zo moe!

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hahah :) :)

19. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Ja, hangt er vanaf waar je woont denk ik! Maar ik hoor ook van mensen die werkelijk kort voordat ze weer moeten beginnen met werken nog geen plek hebben, terwijl ze bij wel 5 KDV's ingeschreven staan! Dus wat dat betreft voel ik me nog gezegend!

20. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hangt het in de lucht ofzo? Ben ook alweer hartstikke moe! Of zou het komen doordat het buiten zo donker is?

Deel Deze Pagina