November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Hmmm... wil niet wijsneuzerig zijn, maar had jij niet een HEEL druk weekend achter de rug? Lijkt me dan niet zo gek dat je moe bent... Hup, uitrusten en broeden jij! ;)

2. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Haha, je hebt waarschijnlijk gelijk Margreet! Ik denk dat ik maar eventjes op de bank ga liggen...

3. Niet meer actief

Tja wat opvang betreft: ons mannetje moet vanaf febr/maart 2009 naar een gastouder, alleen dat moet ik dus allemaal nog regelen.
    Ik heb het nagevraagd bij mijn verloskundige en die zei dat er bij gastouderbureau's geen wachtlijsten zijn en dat ik dit prima kon regelen als hij geboren was. Maar het voelt toch niet helemaal lekker..
    Zijn hier meer met gastouderopvang? En hoe hebben jullie dit geregeld?

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meissie!

Wij hebben ook een gast ouder. De plaats bij de gast ouder hebben wij al gereserveerd sinds ik 6 weken zwanger ben. Daar was namelijk wel een wachtlijst. Het gastouder buro heeft idd bij ons ook geen wachtlijst. Maar daar kunnen wij ons ventje pas inschrijven als we een geboorte datum weten. Dus na de bevalling.

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    bij ons zeiden ze dat er ook geen wachtlijst wa voor gastouders..wel dus!
    we hebben ons kindje ook ingeschreven bij het kdv, maar aangzien daar niet eerder plaats is dan zomer 2009 :confused: wilden we de tijd daartussen overbruggen met een gastouder...wat dus nu waarschijnlijk niet gaat lukken!

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Bij ons gaat ie na de zomer 2009 naar het kdv. Twee dagen per week om te wennen. En als ik weer aan het werk ga in november dan elke dag.

7. Niet meer actief

Ooh chebu wat heerlijk dat je pas in november weer hoeft gaan te werken!

Mijn kleintje kan gelukkig lekker thuis blijven.. vanaf januari werk ik weer en dan past mn moeder op :)

8. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Hallo meiden... Op de valreep kom ik meekletsen! Ik hoop dat ik niet teveel inbreek op deze manier.. Ik ben op 21 november uitgerekend en al mama van een prachtige dochter. Nu een zoon, we zijn helemaal compleet. Als er vragen zijn, brand los!

Liefs Angel

9. Niet meer actief

Angel welkom en spannend hoor :D

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @chebu: november pas weer werken? wat een genot! :) heb je goed geregeld!

@Angel: welkom hier! gezellig nog een mama erbij :)

11. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Wij hebben een gastouder geregeld via een gastouderbureau toen ik ca. 12 weken zwanger was. Ook omdat ik had gehoord van wachtlijsten. Doordat ik 'vroeg' was, had ik de keuze uit 2 gastouders. Ons kleintje gaat vanaf eind febr. anderhalve dag naar een gastouder hier in de buurt, een hele geschikte vrouw. Na de zomervakantie wordt dit 2,5 dag.

12. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Mijn moeder wordt onze gastouder, dus ik weet niet hoe dat zit met wachtlijsten etc.

Qua vet eten: heeeerlijk! Hoe meer frietjes en kipnuggets hoe beter. Zelfs 's avonds laat :oops: Ik heb wel last van maagzuur, maar dat heb ik ook als ik niet vet eet, dus ik blijf alles lekker eten.

Ik heb ook maar weer eens een buikfoto geplaatst, en foto's van 't kamertje.

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Welkom en succes met de laatst loodjes :)

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ons ventje gaat 3 dagen naar een gast ouder. De andere dagen ben k zelf lekker thuis :)

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Mooi buikie en mooi kamertje :)

16. Angel1980

Dank je wel meiden! Onze kleine vent gaat trouwens straks naar het kdv, dezelfde als Dominique nu. Drie dagen in de week. Ik werk zelf drie dagen ( met ouderschapsverlof), mijn vriend vijf dagen per week.

17. Angel1980

Ik moet mijn weg nog een beetje vinden, maar ik ben heel benieuwd naar de foto's!

18. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Oef San, wat heb je een joekel van een buik als je die met de mijne vergelijkt! Maar wel heel mooi! Je draagt hem heel mooi naar voren! En wat een lief kamertje!

19. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Babylicious, spannend... Hoop dat je je kleintje inmiddels in je armen hebt.

Hier gaat alles zijn gangetje, kraamzorg is weg en nu kunnen we ons eigen ritme bepalen.
    Zijn vanmiddag voor het eerst naar buiten geweest, even een boodschap gedaan bij de supermarkt, dat was wel weer even lekker na 1.5 week

Meide de laatste loodjes... zet hem op ben benieuwd wie de volgende is.

20. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @JsztD, da's ook mooi geregeld toch?

Ik weet nog niet of het wel bevalt, zo heel lang thuiszitten. Maar ik denk het haast wel. Heb nu heel veel mogelijkheden om naar NL te komen.

Deel Deze Pagina