November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Ik kan ook niet zeggen dat ik er niet moe van wordt... Maarja, vanzelf gebeurt het niet he? En mijn liefste wil best vanalles voor me doen, maar ik vind het te moeilijk om nog veel van hem te vragen als hij de hele dag gewerkt heeft... Bovendien is er hier maar één die echt heerlijke tiramisu kan maken... En dat ben ik dus! :)

Heb zaterdag wel een ontzettende ik-doe-niet-dag gehad, reuze verfrissend moet ik zeggen! Ga proberen morgen ook weer een beetje rustig aan te doen ...

2. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Angel, welkom!
    @Inie & Minie, ben je lekker aan het genieten van je verlof?!
    @Kleinwonder, ik wou dat ik zo selectief kon zijn met kaartjes, wij zitten weer op 100, dacht elke keer weer ach die wil ik ook wel een kaartje sturen. Goed dat je gebeld hebt trouwens.
    @Whabbit, lekker bezig!
    @Jootje, lekker toch een beetje rustig aan doen, en die nesteldrang geen idee waar het eigenlijk andaan komt iemand?

Weten we al iets van Jtdz, en babylicous?
    Jooze

3. Niet meer actief

Hallo dames

Ben ik weer ;)
    Vandaag naar de vk gweest... wilde geen inwendig onderzoek doen wat ik al dacht ;) beebje is nog niet ingedaald :(

4. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ JsztD

Jeetje nog niet ingedaalt pfff balen zeg !
    Wanneer moeten ze eigenlijk echt ingedaalt zijn ? en kan het ook nog vlak voor de bevalling ?

@ beatrice

Nog alles goed bij jou ? Nog rustig ?
    Ik ben benieuwd !

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @JsztD, nog niet ingedaald? Wat vervelend zeg. Maar dit kan alsnog tijdens de bevalling toch? En wat zei ze van je krampen?

6. Niet meer actief

Ja het kan nog tijdens de bevalling idd... maar normaliter dalen 1e kindjes rond 36 weken in, eigenwijs is die dus zeker.

De krampen zei ze niet veel over, voorweeen, laatste loodjes.. hoort erbij
    GRRRRRRRRRRRRR

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jeetje kan me voor stellen dat je baalt dat je beebje nog niet is ingedaald. DIt kan ook nog tijdens de bevalling.

8. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @JsztD, beetje clichee dus. :(

9. Niet meer actief

Ontzettend inderdaad :S
    En ja kan ook nog tijdens de bevalling... maar toch baal ik ervan want ik krijg het ook onwijs benauwd van mn ventje die zo hoog zit

10. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @JsztD, ja, echt jammer dat ie nog niet is ingedaald. En nu blijf je nog lekker even in onzekerheid zitten dankzij je vk...

@Kaartjes: Wij hebben er zo'n 75, waarvan eentje naar Canada en eentje naar Duitsland. We hebben ook erg geselecteerd. Neven en nichten maar erbuiten gelaten, anders werden het er ook veel te veel.

@Ik moet morgen maar eens beginnen met de schoonmaak, maar...

@Ben vanmiddag naar de gyn geweest. Met ons beebje is alles goed, maar mijn bloeddruk is weer lager geworden. Bij elk bezoek is ie lager. Hij is nu 100/50 en dat kan gevaar voor mij opleveren. Veel duizeligheid wat gepaard gaat met flauwvallen. Gelukkig merk ik er nog bijna niks van. Ja, heel af en toe ben ik eens duizelig, maar niet vaker dan normaal. Maar ik moet het dus rustig aan doen. Mag niet meer bukken enzo en moet langzaam opstaan. En laat nu net het hele huis nog een beurt nodig zijn...
    Beebje had in verhouding een heel dun lijfje en hele lange benen. Buik = 34+6, benen = 40+4. Zelf ben ik dus 37+2. Wordt een lange spriet dus... hihi. Eigenlijk vind ik kleine, mollige babytjes leuker... maar ja, ons kindje wordt toch de allermooiste!

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ieder kindje wordt door zijn of haar moeder de allermooiste genoemd....
    Die van mij wordt de allermooiste. Die van JsztD vast ook, die van Wendy en Kersje, die van Ukkepuk en van Maxje zijn al de allermooiste... ;)

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    :)

13. Niet meer actief

Jaaaa uiteraard... mara die van mij is dan wel echt de ALLER ALLER AAAAAAAAAAAAALLERMOOISTE!

;)

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Tuurlijk ;)

15. Niet meer actief

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @JsztD, wel de eigenwijste. 8)

17. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    baby's kunnen ook nog net voor of tijdens de bevalling indalen. Je hebt alleen wel kans dat de bevalling dan wat langer duurd.

@ Baylee, bedankt voor je kaartje.. Lief.
    Gaat het nog een beetje met je ... trek je het nog de laatste loodjes.

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    lig nu even lekker met laptopje op bed. Moest van vriendlief nu toch echt even gaan liggen...zodat hij ook zelf even kon gaan liggen!
    hij slaapt s;nachts net zo belabbert als mij omdat ik hem wakker hou met mijn gedraai..kan ie alvast wennen ;)

19. Niet meer actief

Hahaha oke de eigenwijste is ook goed :p

20. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    en die van ons natuurlijk! :D

Deel Deze Pagina