Nou JsztD, als ik heel eerlijk ben, zegt mijn gevoel dat jij volgende week (pas) aan de beurt bent...ergens doordeweeks...hoop niet dat ik meteen je hoop de grond in duw nu...? Nogmaals: het zijn maar een soort instinct-gevoelens die ik bij een aantal regelmatige posters hier heb. Niets van aantrekken, voor hetzelfde geld heb jij morgen je beeb in je armen @beatrice: hmm, dat zal idd een tegenstrijdig gevoel geven over je oma. Heeft ze veel pijn denk je? Maar geen gerommel in jouw buik betekent niet dat er zich niets aandient he...de echte weeën kunnen zich opeens openbaren! @buddy: prima mooie buik hoor meid! Die striemen zijn hier ook aanwezig...hoort erbij zeggen we dan maar
@Kersje en JsztD, zelf gok ik op 10 november. Dat is precies 260 dagen na de eisprong. Maar goed, je KUNT echt nergens meer van op aan vandaag de dag... Maar ik ben heel benieuwd naar je voorspelling Kersje!
@chebu: is dat iets bekends dat je 260 dagen na de eisprong zou bevallen? Ik heb er nog nooit van gehoord joh. Maar we zullen het zien idd @jootje: dat idee heb ik bij jou ook idd. Het grappige is dat ik bij mezelf nu steeds meer in de war raak over de datum en mijn gevoel me dus ook steeds meer in de steek laat, haha!
@Kersje, of was het 240 dagen? Ik weet het niet meer... Nou ja, afwachten maar. Hij maakt nu nog geen aanstalten...
@ Babylicious; Gefeliciteerd met je dochter. Geniet van haar. Ik heb vandaag mijn uitgerekende datum bereikt. Ben vandaag precies 40 weken zwanger. Liefs Hummel.
Nou, ik ken het fenomeen sowieso niet Chebu...maar 240 ga je niet meer redden nee, als het maandag 260 zou zijn
@Hummel, gefeliciteerd! Al een baby inzicht? Nu ben jij de eerste die de 40 weken grens heeft gehaald!
Ik ben ook voor het gebeuren dat er elke dag minimaal 1 baby geboren mag worden! Het is wel leuk om te speculeren wanneer je kindje komt he? Mijn man is op dat gebied zenuwachtiger dan ik. Komt waarschijnlijk omdat hij niks 'voelt' aankomen...
@Ienie en Beatrice, beide ontzettend veel sterkte gewenst! Heftig allemaal zo op het eind van jullie zwangerschap... @Babylicious, van harte gefeliciteerd met je dochter! @Jootje, mooie buik! En ook hier striemen.. Gratis en voor niets @Hummel, 40 weken, wat een mijlpaal! Gefeliciteerd! Gevoelsmatig denk ik trouwens dat ik ga uitlopen. Sterker nog, de datum 2 december blijft maar in mijn hoofd spoken. Ik denk dat waarschijnlijk omdat ik het een mooie datum vind. En zo naief als ik dan dan kan zijn, associër ik dat met de uitgerekende datum... We zullen het snel zien (Dominique is trouwens precies geboren de uitgerekende datum, dus ik ben benieuwd!) Hier verder een rustig dagje.. Manlief werken, dochter naar kdv, moeders achter de laptop met een bakkie koffie. Heerlijk! Zo maar een rustig aan beginnen met toe te geven aan mijn nesteldrang.
*sluipt binnen* Wat is het hier ontzettend spannend! Veel succes allemaal! En voor de meiden die al bevallen zijn: Gefeliciteerd! *sluipt weer terug naar januari-mama's*
vriendin van me ligt in het ziekenhuis. Ze is nu bijna 34 weken zwanger en heeft een verstoorde leverfunctie. ze heeft flinke jeuk en uitslag, tis een soort van zwangerschapsvergiftiging. Wanneer de leverwaardes niet zakken gaan ze het kindje halen! denk dat ik vanmiddag maar even een ritje naar het ziekenhuis maak om haar te bezoeken.
Goedemorgen allemaal! Jootje: Dat klinkt wel heftig zeg van je vriendin, heel veel sterkte en hoop dat haar kindje nog eventjes kan blijven zitten. Ik ga nu even bijlezen. Wij zijn gisteren naar de Ikea geweest en ik geloof dat mijn vriend het te pakken heeft: Nesteldrang! Hij heeft verschillende meubels gekocht (eettafel, bijzettafel, hoge tafel voor in de keuken, lounge stoel, opbergkasten voor jassen/schoenen in de gang) en ook allemaal kleine dingen. Hij bleef maar kopen kopen kopen haha. Maar goed, dit moest dus allemaal METEEN in elkaar gezet worden. En toen moesten natuurlijk alle oude meubels meteen eruit en opgeborgen worden. Al met al waren we om 24:00 klaar, zaten we met wat drinken op de bank en zei 'ie: "Zo kleine man, en NU mag je komen" Vond ik zo lief, ik moest er bijna om huilen haha.
mannen kunnen ook best wel lief zijn! vanacht was onze frummel aan het judo uitoefenen in mijn buik waardoor ik niet kon slapen. ineens vanuit het niets komt mijn vriend overeind, gaat met zijn mond naar mijn buik en zegt: Frummel, je moet je mama niet zo plagen, ze heeft haar rust ook nodig! ze heeft energie nodig wanneer jij ter wereld komt!..vond het zo schattig
Wat een heerlijke opmerkingen van die kerels! Super! Jootje, sterkte met je vriendin.. Het klinkt veel op zwangerschapscholestase. Gelukkig zijn ze er op tijd bij voor haar en de baby.