@jooze : huh hier moest jelmer eerst 6 dagen op zijn zijde en daarna moest hij pas op zijn rug @whabbit mooi kamertje
@JsztD uit elkaar halen en laten drogen of met de fohn erop en morgen weer in elkaar zetten en hopen dat ie het nog doet
babylicos, van hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter Alyssa Tipp wat een verhaal pfff ik hoop dat jullie mogen snel naar huis.
yep heb m net uit elkaar zitten peuteren, fohn erop en hij deed het.. eventjes, viel meteen weer weg ik laat m vannacht maar open, drogen en kijke of die t morgenvroeg weer doet
@JstzD hahahaha ARUBA! Gelukkig dat is nog kleiner dan Curacao! Nee dat klopt, al zou ik er niet aan moeten denken om het te lopen hahaha!
Hihi, had ik toch gelijk. Meiden, sorry dat ik de laatste dagen niet zoveel van me laat horen. Heb gewoon niet zoveel te melden. Alles gaat z'n gangetje. Wel lees ik een keer of 5 per dag jullie berichtjes hoor! Vind het nog steeds erg gezellig hier. Nou, ik ga even terug naar de visite (2e keer vandaag, bleh...) en zo ook maar eens naar bed. Trusten allemaal en tot morgen!
@JstzD, hahaha! Ja, ongeveer zo groot als Texel, dus verdwalen gaan we niet! @janny, poeh zoveel visite, daar zou ik ook beetje gek van worden! Vooral als ze bij je thuis zitten, kan je ook niet zeggen van, zo, we gaan maar weer is op huis aan! En geen nieuws is meestal goed nieuws toch! Als het spannend begint te worden horen we het wel! En pijn he, dropjes als je kiespijn hebt, AUWWWWWWWWWW! Echt gaat door merg en been!
Even heel lomp tussendoor... wat moet er eigenlijk in de vluchttas voor het ziekenhuis? Ik ga voor een thuisbevalling, maar just in case Ik heb tot nu toe: - ondergoed - sokken - nachtjapon - t-shirt - vestje - babykleertjes Op de kast ligt een mapje met m'n zwangerschapskaart, ziekenhuisstickers, de telefoonnummers van de verloskundige en kraamzorg. Het fototoestel en de toiletspullen heb ik nodig dus die kan ik niet inpakken, maar vergeet ik nou nog dingen? Ik hoef dus geen hele paklijsten met druivesuiker en drinken enzo, gewoon echt alleen voor nood
Meiden hier alles goed alleen een drukke dag gehad vandaag. Ik ga nu lekker slapen en morgen ben ik er weer. xxx
Ja leek mij ook. Maar aangezien mijn mini-tasje zo leeg is vroeg ik me af of ik iets vergeten was. Ik weet het, niet logisch.... maar als je hoogzwanger bent mag je onlogisch redeneren toch?
Weltrusten Wen En jij mag dat San ik heb daarom ook mn 'vluchttas' niet ingepakt ofzo... de maxicosi staat klaar, met zijn pakje/vestje en rompertje erbij... mocht ik op t moment supreme besluiten om naar t ziekenhuis te gaan pak ik mn pyama uit mn kast en thats it..
hier ook alles goed, we bakeren Tygo nu in, en hij slaapt tot nu toe vanavond goed Alleen zijn armen liggen vast, benen mag niet voor de heupjes. Tygo lag ook op zijn zij hoor afgelopen week, moest eigenlijk ook op zijn rug, maar hij spuugde in het begin erg veel. Nu gaat het goed op zijn rug. Zit nu alleen te wachten om te voeden, ga hem om 23:00 wakker maken als hij dan nog slaapt. Hopen dat we vannacht beter slapen! Jsztd; heb je nog een reserve mobiel? san; is je poes al terug?
Nee Heb vanmiddag ook echt een enorme huilbui gehad, ik vind het gewoon zo erg dat ik niet weet wat er met haar gebeurd is! Donderdag laat ik m'n andere kat chippen, dat was nog niet gedaan omdat ze toch nooit buitenkwamen. Pfff Fijn om te horen dat het slapen met Tygo nu goed gaat!