November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    @San, Heej is je kat weggelopen? Hoelang is ze al weg dan? Onze poes is namelijk 2 weken geleden ook opeens spoorloos verdwenen, ze is wel gechipt maar we hebben nog helemaal niets gehoord over haar!
    Kan me voorstellen dat je het rot vind dat je niet weet wat er met haar is gebeurd, dit vind ik ook heel erg namelijk...

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    nee hoor chebu, dat is geen domme vraag. Ze moet zo lang in het ziekenhuis blijven omdat haar maag/darmsysteem nog niet volledig ontwikkeld is. Daardoor kan ze haar voedingen nog niet verwerken. Ook heeft ze het hele slikgebeuren nog niet onder de knie. Daarom wordt ze voor een deel via een sonde gevoed en krijgt ze extra voedingsstoffen via een infuus...

Jeeeej, als klap op de vuurpijl net ook nog een migraine-aanval te verwerken gehad... Ik baal wel, ik had vanavond nog even naar het ziekenhuis gewild... Maar ja...

3. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    DIV medewerkster tot eind van het jaar
    Soesterberg
    dat is idd wel heel bijzonder

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    dat is inderdaad erg bijzonder kleinwonder...

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    er staan 2 foto's in mijn album

6. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ach wat een popje! Echt een heel mooi kindje heb je gekregen hoor! En ik moet zeggen... je ziet wel wat trekjes van jou in haar terug, vooral haar mond.

Domino mijn kat is vrijdagavond weggelopen. Deze was wel gechipt (ik heb er 2) maar niets gehoord tot nu toe. En ze is al zo oud (20-22) dus ik ben zo bezorgd om haar :(

7. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Tipp: wat een prachtig mini-mensje! Wat heerlijk lijkt me dat: je eigen kindje zo op je borst vast te kunnen houden... Onvoorstelbaar dat dat voor ons allemaal ook nog staat te gebeuren...

8. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Wat een schatje tipp, een heel mooi meisje!

Het is hier begonnen met rommelen, pff ga zo maar eens onder de douche en kijken of het ook afzakt, ben vandaag naar de vk geweest en heb et idee dat ze gewoon te hard heeft lopen drukken ofsow...

9. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    San, hopelijk komt ze gewoon weer aanlopen, moet zeggen dat ik ook iedere ochtend vol verwachting naar buiten kijk om te kijken of ze er alweer is, maar helaas tot nu toe is ze nog steeds niet terug. Mijn poes is ook nog maar 3

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb echt heel afschuwelijk gedroomd. Zal jullie de details besparen (iets met navelstreng) maar ik ben er nog van ondersteboven
    BRRRRRRRR :cry:
    Gelukkig beweegt ie nog.
    Ben echt wel zenuwachtig. Niet voor de bevalling. Maar of alles nog wel ok met 'm is.

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ben nog steeds van mijn apropos zoals ze zo mooi zeggen.

12. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Chebu, vervelend is dat he, dromen kunnen zo echt lijken ! Hoop dat je inmiddels weer lekker ligt te slapen.

San, sterkte :(

Tipp, wat een mooi poppetje is je meisje!! Hopenlijk gaat het snel beter met haar en mag ze mee naar huis.

Ik zit hier weer lekker vroeg wakker te zijn :( Standaart elke nacht een uurtje of 2/3.
    Maar heb nu zo'n last van mn rug dat ik niet weet hoe te gaan liggen.
    Heb inmiddels m'n slijmprop verloren en vind het nu wel een beetje spannend worden,weet dat het niets HOEFT te betekenen maar ben morgen toch 40 weken en aangezien het bij mn moeder daarmee begon, zou het kunnen ! M'n moeder is ook 3x met precies 40 weken bevallen.

13. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Goedemorgen!

Tipp, wat een wolk van een dochter hebben jullie! Zo'n mooi klein meisje!

Hier een rotnacht achter de rug. De hele nacht door kiespijn gehad. Ik krijg wat van mijn gebit! Na al die vele operaties is die zo slecht geworden, dat ik elk kwartaal wel bij de tandarts zit voor een grote behandeling. Vrijdag mag ik weer! En deze keer op 3 verschillende plekken! Heb vannacht 2 paracetamols gehad, en nu alweer. Echt een pokkengebit!
    En daarnaast had ik nog telkens koortsdromen over het aantal weken en de bevalling. Was er op een gegeven moment stellig van overtuigd dat ik vannacht zou bevallen. Zo onrustig was ik. Maar goed, ik ben nu maar uit bed gegaan. Hopen dat alles wat beter wordt.

14. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Goedemorgen,

Hier een k#t nacht gehad. Rick hadden wij dan vroeg naar bed gebracht om dat hij zo moe en ziek was. Nou heeft hij ons bijna de hele nacht wakker gehouden. Eerst had hij om 11 uur wat gespuugd. Niet veel maar alleen veel slijm. Ja, dus moeders kon het bed gaan verschonen terwijl vaders met hem op ons bed ging liggen om hem rustig te krijgen. Hij raakt helemaal over de zeik als hij gespuugd heeft.
    Nog geen uur later roept hij papa om te zeggen dat hij weer gespuugd had en nu was het maar een klein beetje slijm. De laatste keer dat hij kwam was om 3:15. Toen heb ik gelukkig aan 1 stuk door kunnen slapen t/m 6 uur. Alleen vanmorgen begon weer goed. Hij wilde water, kreeg hij ook en toen spuugde hij dat ook weer wat uit met slijm. Aaaacchhhh om gek van te worden.
    Hierboven op komt ook nog dat ik nu meer harde buiken heb dan de afgelopen paar dagen. Ik hoop echt dat ik de aankomende nacht beter kan slapen want dan ben ik wat beter uitgerust. :(

Sorry voor het lange verhaal. Moest dit even kwijt. Kan mij goed indenken hoe Jooze zich voelde vorige week toen haar zoontje ziek was.
    Ik ga straks lekker met hem in bad en dan zien we wel verder. ;)

15. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @ schildje: wat vervelend zeg! doe je het wel zoveel mogelijk rustig aan?

@tipp: wat een mooi meisje heb je! echt een prachtje, hoop dat ze snel maar huis mag!

Hier vannacht beter geslapen, kijken of ik vandaag minder duizelig ben. Moet vandaag wel wat doen. o.a de commode uitpoetsen voordat alle net schoongewassen kleertjes erin gaan...

Ook ik ga mijn vluchtts klaarzetten; ik beval wel poliklinisch, maar nu met bijna 37 weken vind ik het wel tijd worden om hem in te pakken ;) al moet mijn ventje no blijven zitten want Jzstd was eerst :p
    (en nog belangrijker, mijn man loopt de komende 2 weken één van zijn eindexames dus beebs is pas welkom vanaf 16-11 ;))

16. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Noatje - ja, ik moet het echt rustig aan doen vandaag. Moet nog wel wat strijken anders heeft Rick geen dekbedovertrek meer.

@tipp, wat een mooie meid hebben jullie zeg!

17. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    hoi

Ben erg vroeg wakker voor mijn doen. al om 6 uur, erg benauwd.
    Werd alleen maar minder als ik rechtop zit. Dus om 7 uur er maar uit gegaan. Net lekker met manlief ontbeten en die gaat nu werken.
    Dus ik ga nog maar even terug. kijken of het nu wel lukt. Weinig hoop, de kleine is erg actief en drukt denk ik tegen mijn longen.
    Ondanks dat hij/zij ingedaald is.

tot straks
    marielleB

18. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Yes ben vandaag 37 weken. \:D/

groetjes MarielleB

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Goeiemorgen meiden,

Heerlijk geslapen. De kraamhulp is om me heen aan het poetsen. Word er wel een beetje zenuwachtig van, maar ach... De energie om er wat aan te doen heb ik toch niet :)

Gelukkig is mijn moeder er ook... Dat is wel gezellig. En ik heb lekker wat te doen voor de zaak van mijn man... Simpel computerwerk (facturen invoeren enz...)

20. Niet meer actief

De baby's laten op zich wachten zeg!

Mijn telefoon leeft weer... althans hij doet een poging alleen de speakertjes en luidsprekertje doet het niet :( wordt toch een nieuwe halen zometeen...

Ach weer een reden om te shoppen, altijd leuk :p

Deel Deze Pagina