Ja, het schiet nog niet echt op met de baby's! Ik dacht dat we hadden afgesproken dat er elke dag minimaal 1 baby geboren zou worden?
Tsja, ik ben ook wat teleurgesteld om helemaal geen babynieuws te lezen hier @tipp: wat een superlief meisje zeg! En fijn dat je zelf langzaamaan weer wat op de rails komt zeg maar. Wel ff jammer dat die migraine ook nog ff om de hoek komt kijken joh. Hopelijk vandaag een betere dag! @chebu: nou, dan heb je een keer nieuws, is het van dit soort rotnieuws... Probeer rustig aan te doen en die kleine ff te voelen wurmen in je buik, dan is er niets aan het handje. En als je onzeker blijft, kun je toch ook gewoon met je gyn bellen, of kan dat niet? @schildje: doe idd maar rustig aan vandaag. Ik denk dat Rick het ook niet zoveel uitmaakt of zijn dekbed gestreken is of niet trouwens (Kersje strijkt uberhaupt nooit dekbedovertrekken overigens...ik strijk trouwens helemaal zelden iets...dat vind ik persoonlijk echt zonde van mijn tijd, maar dat is puur mijn idee) Nou, ik werd vanmorgen om 5 uur in paniek wakker. Opeens vloog alles me naar de keel en dacht ik dat ik het allemaal niet aan zou kunnen. Vooral omdat ik het idee had dat ik het alleen moest doen, terwijl dat helemaal niet zo is natuurlijk. Maar mijn man is vandaag weer werken en dus 24 uur weg, ik ben ontzettend bang aan het worden opeens in mijn uppie 's nachts thuis, ik weet niet wanneer ik hem moet bellen op het moment dat er iets lijkt te gebeuren, wil hem niet onnodig van zijn werk halen en zie er behoorlijk tegenop om straks 's nachts alleen te zijn met ons ukkie... Nou goed, inmiddels heeft ie me helemaal gerust gesteld en voel ik me gelukkig weer een stuk beter. Ik zal ook niet de eerste zijn die dit gevoel heeft Nu ff wat eten en dan zometeen weer S1NGLE kijken en straks lekker naar paps en mams, daar lekker eten
Janny elke dag wordt geboren ja.. helaas willen ze nog niet eruit he.. pff ik hoop van wel. en wie heeft dan weeen? hopenlijk van wel.. wie komt weer ook nieuw novemberbaby? hihi...
Goeiemorgen. Slecht geslapen. Ik word met de dag zenuwachtiger over mijn menneke. Hij beweegt ook zo ontzettend veel en dan ben ik bang dat ie verstrikt raakt. Morgen toch maar even met de gyn erover hebben. En vanmiddag nog maar ff slapen. Geen babynieuws? Ook niet van mijn kant. Alles is nog 'rustig'.
Oh Tipp, wat een heftig bevallingsverhaal zeg. Poehee, wat een mazzel hebben we toch dat we niet 100 jaar eerder zwanger waren hè... Maar wat een pláátje van een dochter heb jij gekregen! Sterkte met je migraine, laat de zorg je maar lekker aanleunen! En Jaki, jouw kindje is ook al zo'n knapperd zie ik in je onderschrift. Hoe is het bij jullie? Weer ietsje rustiger? He jakkes, wat een slechte nachten hebben velen weer gehad vannacht. Meiden die al bevallen zijn: wordt dat gekke dromen minder na de bevalling? Schildje, beterschap met je zoontje! Lijkt me pittig hoor, als je zelf je rust zo hard nodig hebt! Auwauwauw, kiespijn, nee, dáár zat je op te wachten Janny... Kan je niet eerder dan vrijdag bij je tandarts terecht? JsztD, veel shopplezier. Hoe was het vannacht met het "gerommel"? Marielle, gefeliciteerd met je 37 weken. Hoera, da's echt weer zo'n mijlpaal! Hmm Tatlim, ga jij als volgende bevallen? Je mag zo langzamerhand wel hè... Chebu, is je kleintje al ingedaald? Want dan hoef je je toch eigenlijk geen zorgen meer te maken om de navelstreng om z'n koppie? Maar goed, moet zeggen dat ik mezelf nu ook steeds vaker af begin te vragen of alles wel oké zal zijn met ons kleintje, ze zijn nog zo verschrikkelijk kwetsbaar en er kan zoveel misgaan... Zouden dat ook die leuke hormonsters zijn? Maar zou m'n zorgen als ik jou was lekker bij de gyn neerleggen, hopelijk kan die je wat geruststellen!
Hier ok weinig nieuws... ik heb al 2 dagen een raar gevoel in buik en maag, zou dat met indalen te maken kunnen hebben... maag is beetje opgeblazen gevoel en tjah wat menstruatiegevoel in buik zou wel op indalen wijzen toch? Ook hier zitten wte wachten op babynieuws... ... vind het wel waanzinnig leuk die nieuwe en vooral erg lieve babytickers te zien! Gek idee dat ik ook straks zo'n klein hummeltje heb!
Gisteravond rommelde het flink, vannacht in bed gelukkig niet heb heerlijk geslapen en heb er ook maar 3x uit gehoeven om te plassen! Jeeeej heb net weer heel eventjes lopen frutselen aan mn telefoon en hij doet t nu weer helemaal goed geen nieuwe telefoon voor mij dus.. achja, kan ik dat geld toch weer uitgeven aan wat anders
@Jzstd: Niet nar de H&M gaan dan Ik was een kledingsetje kopen omdat ik een neefje heb gekregen, hing thuis in de woonkamer... komt m'n man thuis, zegt die: dat mag je abslouut niet weggeven... vind ik veels te leuk... ben ik gistr nog zo'n vestje: grijs met blauwe streepjes met super zachte binnenkant gekocht... en nog een pakje... dus man was weer helemaal gelukkig
@Margreet, ja hij is al ingedaald. Is dat zo? Hoef je je dan geen zorgen meer te maken? Als ik me nu al zorgen maak, hoe moet het dan als ie straks geboren is, als ie straks voor het eerst naar school gaat, als ie puber is. WAAAAAH. @JsztD, gelukkig maar hihi. Anders krijg je geen smsje hoor
Goedenmorgen, @Tipp, mooie meid! @San, heel veel sterkte, hoop voor je dat het lieve beestje nog terug komt. @Slechte nachten, wat hebbenjullie een pech dat de nachtrust steeds bedorven wordt. Hoop voor jullie dat jullie overdag een beetje kunnen bij slapen. @Kersje, kan me wel voorstellen dat je er bang voor bent. Maare een gedeelte zijn oo hormonen he! Wat betreft de ligging dat is echt net nieuw. De verloskundige wees de kraamhulp erop dat het nieuwe afspraken zijn. Vanaf nu moet de baby op de rug liggen. De kraamhulp wist nergens van. dus werd het op haar student zijn gegooid. Maar haar begeleider wist ook nog van niks Heel fijn, nieuwe protocollen en dat in onze maand grr. Jooze
was dat wel migraine? ik heb namelijk nooooit hoofdpijn en sinds de bevalling al meerdere keren mega hoofdpijn gehad, zo erg dat ik echt moet gaan liggen. Ik denk dat het door de HELLP komt, mijn bloeddruk is namelijk nog steeds te hoog en wordt nog steeds behandeld. Zou dit bij jou ook het geval kunnen zijn?
Hahaha gelukkig hebben we hier in de stad geen H&M En Chebu, ach.. ik beval toch eerder dan jij haha nee dat is gemeen, laten we tegelijk bevallen En San ik vind t zo rot voor je
En nu ga ik dus maar eventjes mezelf douchen, aankleden en rondjes lopen in de stad misschien wek ik wel een bevalling op en krijg ik alsnog de eerste november jongen Tot straks! xx
Chebu, da's vooral m'n boerenverstand die dat zegt hoor, dus vraag het voor de zekerheid vooral na bij je gyn. Maar als 'ie ingedaald ligt, dan kan 'ie m.i. echt niet meer met z'n koppie drie lussen in je navelstreng gaan leggen, want z'n koppie ligt dan immers vast. Dus hij beweegt dan wel volop, maar dat is de rest van z'n lijf. (Of zie ik nu iets over het hoofd?) Hihi, ja, dat zat ik me ook al te bedenken, wat voor vreselijke zorgen en stress die beebs ons de komende jaren nog gaan bezorgen... Nou ja, we hebben het er met liefde voor over hè... Wow JsztD, ik zou een zwemdiploma voor je gsm aan gaan vragen! Hihi, Noatje, wat schattig van je man! Wat betreft de ligging: volgens mij ben ik zo'n eigenwijze die als ik vind dat m'n kind beter op z'n zij kan liggen omdat ik hem/haar te misselijk vind voor z'n ruggetje, dat ik dat dan ook lekker doe. Zeker als je kleintje bij je op de kamer slaapt lijkt me dat echt geen probleem hoor...
@Jzstd... hier op het dorp ook niet... dus gisteren er een kwartier voor gereden (moesten trouwens toch in de stad zijn) Nog een nieuwtje hier! Mijn schoonbroer van 23 die ook nog thuiswoont krijgt op 1 december de sleutels van zijn appartement... erg fijn voor hem want hij zag op tegen al het babygehuil... ook erg leuk voor ons wat wij krijgen een extra kamer op zolder erbij! dan is heel de zolder van ons! Alleen nu is 28 november mijn uitgerekende datum... en mijn schoonbroer heeft wat begeleiding nodig wat betreft zijn huis... dus of de baby moet wat eerder komen of wat later want anders hebben we wel een heeeel druk weekend eind november
Hi, Margreet, doen ook echt wat we willen hoor (op haar zei dus). Kraamzorg vind het ook best. alleen vk niet, nou dan heeft ze lekker pech! het is alleen irritant de discussie erover, het scheelt ook nog per regio wanneer de nieuwe regeling in gaat geloof ik. Jooze
@Tipp: Wat een prachtige dochter heb je op de wereld gezet! Echt een plaatje! Verder wil ik je nogmaals heel veel sterkte wensen en ik duim voor je dat jullie meissie snel naar huis mag komen. Wat een nacht voor de meeste van jullie! Hopen dat het vannacht beter zal gaan.. Ik heb wel eens gehoord dat je de nacht voor je bevalling fantastisch slaapt. Dat je helemaal uitgerust en fit wakker wordt. Broodje aap? Vast wel, maar "toevallig" heb ik de nacht voordat de bevalling van Dominique begin als een roosje geslapen. Ik was nog niet koud wakker en toen begonnen rustig aan de weeen. Ach, we zullen zien. Hoe dan ook, de baby's kunnen niet nog maanden op zich laten wachten! Hier verder alles rustig.. Vriendin komt zo, even lekker bijkletsen.