Goedemorgen allemaal Hier ook nog geen baby. Ik heb ook liever niet dat ze vandaag komt eigenlijk. Mijn oma is vannacht overleden en al is het wel mooi symbolisch ik heb het toch liever niet. Ze zal maandag of dinsdag wel begraven worden en als ik dan nog niet bevallen ben kan ik er natuurlijk naar toe. Ik denk alleen dat als ik in tussentijd beval dat het moeilijk gaat worden. Het is dus allemaal een beetje dubbel. Ik werd net ook nog gebeld door het kinderdagverblijf dat mijn aangevraagde dagen niet allemaal direct kunnen en dat we dus een aantal maanden moeten overbruggen met andere dagen of een andere manier van opvang. Ook fijn dat ik daar nu over na moet denken en een beslissing in moet nemen... Nou ja, vanavond maar even rustig met mijn man bespreken. Ik ga maar even een beetje opruimen en mijn gedachte verzetten.
Ik checkte nog even snel zw.pagina voor ik ging en las je nieuws Beatrice Gecondoleerd & veel sterkte! Hopelijk laat je kindje dan nog even op zich wachten, zou wel fijn zijn als je nog bij haar uitvaart zou kunnen zijn.. Nou.. nu ECHT tot straks xx
Magreet 78 dank je wel. en met ons gaat het goed hoor en nu is wel lekker rustig worden wil graag gewoon om dag afspraak maken voor de kraamvistie plaats van elke dag.. vind wel genoeg haha... af en toe rustig vind ik wel dat ik verdien he. maar gelukkig ben niet alleen want mijn vent is ook bij mij beter he.. lief dat je vraagt. jaaa ik wacht ook op babynieuws.. spannend hoor.. kom maar vandaag nieuw baby erbij!
Zou kunnen, maar ik vond het wel erg lijken op de migraineaanvallen van voor mijn zwangerschap... Hoe is het nu met jou?
Gecondoleerd inderdaad Bea. En wat rot dat zo'n mededeling van het KDV nou net nu komt. Maar jullie vinden ook vast daar wel een oplossing voor. Je kunt wat ouderschapsverlof opnemen natuurlijk of je zoekt tijdelijk een gastouder. Heb je nog wel wat afleiding vandaag? Even je zinnen verzetten en als het kan de deur uit hoor, dat is het fijnste. @jooze: oh ja, het zijn ook absoluut mijn hormonen, haha. En die slaan straks helemaal op hol met de kraamweken, ik kan nu al janken als ik daaraan denk, hihi. @noa: wanneer is het de bedoeling dat jullie zelf gaan verhuizen dan? @chebu: tja, we hebben nu eenmaal een eeuwigdurende zorg over ons afgeroepen toen we zwanger werden...zorgen voor de rest van je leven.... Kheb net trouwens ook ff Sex Sells zitten kijken...brrr, rillingen en een traantje... Kan me nu al zorgen maken om mijn dochter... @jaki: jij hebt ook absoluut een SCHATJE van een dochter! Kun je ook een foto in je album plaatsen, dees is zo klein
Kersjb jaa ik ben mee bezig om foto in mijn album zetten hihi over paar minuten is er binnen dan kan je genieten grote foto van mijn dochter bewonderen te kijken
@Kersje: voorlopig niet vrees ik... mijn man studeert nog, is in juni klaar en moet dan op zoek naar een baan, in een wat lastigere bedrijfstak... Daarnaast zit ik ook nog in een minimumloon schaal, om prexies te zijn verdien ik nu met een fulltime baan zo'n 800 euro p.m. en ga na de bevalling minder werken... dus financieel technisch is het momenteel niet haalbaar, gelukkig heb ik schatten van schoonouders en gaat alles goed hier! @Beatrice: Heel veel sterkte de komende dagen!
Sterkte Beatrice! Ik hoop dat de baby nog even blijft zitten, want het is dan inderdaad wel heel erg dubbel allemaal hè? Chebu als de baby netjes is ingedaald kan hij geen hele knopen in de navelstreng leggen hoor. Hij kan wel veel bewegen, maar dat is meer zoals breakdancers rondjes draaien op hun hoofd Ik hoop dat de verloskundige je gerust kan stellen. Hebben meer mensen de angst van "oooooh jee ik heb straks een baby in huis, daar ben ik nog helemaal niet klaar voor?" Pff, kreeg het gisteravond opeens spaans benauwd. Gewoon omdat je dan voor de rest van je leven verantwoordelijk bent, en omdat het zo klein en teer is, en omdat je er zoveel voor op geeft, en omdat we het met z'n tweetjes ook zo goed hadden en noem maar op. Beetje koudwatervrees denk ik, heb het nog niet eerder zo gehad.
@Kersje, ik heb dat ook hoor, die twijfel over wanneer je je man moet bellen als hij er 's nachts niet is. Hetzelfde geldt trouwens voor overdag. Stel dat het loos alarm is, dan laat je hem voor niks van zijn werk komen. Maar stel dat het wel doorzet, is hij er dan wel op tijd? En zo blijf je twijfelen. @Margreet, nee, helaas was vrijdag het vroegst wat ze voor me konden plannen. De vorige keer hebben ze me er ook tussen gepropt en hebben ze het afgeraffeld. De noodvulling die ze er toen in hebben gezet, is er dit weekend uit gevallen. Ook doen beide kiezen van de vorige keer nog zeer. Ben bang dat ze vrijdag weer gaan afraffelen. Ben niet zo goed in voor mezelf opkomen, maar ik vind wel dat ze nu eens wat goed werk moeten leveren. @Noatje, dat zouden heel goed indalings- of voorweeen kunnen zijn. @Beatrice, gecondoleerd met je oma. Ik hoop voor je dat je volgende week op haar begravenis kan zijn. Meestal laten de baby's op zich wachten als moeder er nog niet klaar voor is. Hopelijk is dat bij jou ook het geval. @Jaki, fijn dat het zo goed gaat bij jullie. En wat heerlijk dat je ventje bij je kan zijn. Echt een prachtig meisje!
Thanks allemaal! Ik ga nu maar even de deur uit. Even wat onnodige dingen kopen ofzo. Dan ben ik even lekker weg. Ik heb bedacht dat ik vanmiddag maar eens even alle kasten hier opnieuw ga indelen en daar heb ik boxen voor nodig. Op naar de blokker dus...
@Janny: ik hoop voorlopig indalings, want voorweeën is misschien een beetje vroeg... trouwens zou ook verklaren waarom ik zoooo vaak moet plassen... mr ligt gewoon op me blaas @Beatrice: veel suc6 in de stad, beetje afleiding is misschien wel fijn
Goed! voel me elke dag fitter en sterker. De eerste dagen na de bevalling voelde ik me nog echt heel erg ziek, maar kan nu gelukkig weer op zijn en af en toe iets doen. Zal nog wel tijdje onder controle moeten blijven voor mijn bloeddruk en medicatie daarvoor gebruiken, maar dat hebben we er natuurlijk heel graag voor over. Gelukkig staat deze medicatie borstvoeding niet in de weg. en jij? @ Beatrice : gecondoleerd en sterkte!
Hi, @Beatrice, Heel erg vee sterkte gewenst! @San, ik geloof dat dat koud watervrees een soort van standaard is. Zeker bij de eerste. Is het niet nu dan wel in de kraamtijd. @Kersje, zat ook meteen aan mijn dochter te denken toen is sex sells zag Gelukkig uurt het nog een paar jaar haha. @Jaki, inderdaad rustig aan doen! Jooze
@ beatrice Jeetje meid ! Gecondoleerd en veel sterkte... Rustig aan doen hoor ! Welk kinderdagverblijf heb je ingeschreven ? Ik heb me in augustus ingeschreven omdat hier hier bij mij aan de overkant een nieuwe geopend werd en gelukkig had ik nog een babyplaats. Ik ga nu even naar de vk kijken wat die weer te zeggen hebben...
ga even het dorp in kijken of ze hier bij de hema zo'n molton hebben om het matras te beschermen. Dat plastic ding bij het kraampaket heb ik na een paar uur uit bed gegooit. Het zweete als een ziekte en kraakte vreselijk. En het word nu toch echt tijd dat ik er iets onder leg. De kleine mag vanaf nu namelijk komen. Wel liever even wachten tot zondag. Heb vrijdag namelijk de fotoschoot van de buik en zaterdag feest van de oma van mijn man, die is gister 95 geworden. groetjes MarielleB