Beatrice: heel veel sterkte! Ik hoop dat je nog de kans krijgt op een mooie manier afscheid van haar te nemen. En daarna hopelijk snel nieuw en gezond leven in de familie!
Wat betreft kdv heb ik geluk gehad Ik was in januarie zwanger en heb toen de baby direct ingeschreven op hetzelfde kdv en dezelfde dagen as Tycho. Helaas was er te laat plek. ik kreeg vervolgens een miskraam, maar was vergeten de plaats af te melden. 1 1/2 maand later was ik weer zwanger. We kregen toen de bevestiging opgestuurd, bleek de plek precies op tijd (per begin jan plek en ga per de 15e werken. Eigenlijk belachelijk dat er zo weinig plaatsen zijn, maar ja ze kunnen niet heksen he. Jooze
@bea: mss is het al te laat maar ik heb laatst bij de Ikea mooie en goedkope opbergboxen gescoord. Goed plan om er ff uit te gaan iig! @noa: ik had al oefen en voorweeën bij 32 weken, dus dat is helemaal niet zo vroeg hoor. Het betekent namelijk ook helemaal niks, hopelijk doet het wel wat voorwerk, maar dat zou alleen maar fijn zijn. @san: die koudwatervrees zal ook met mijn tranen te maken hebben gehad vannacht. Dat zullen we idd allemaal wel in meer of mindere mate op een bepaald moment hebben. @janny: ja, lastig is dat he. Ik ben zo bang dat ik straks bij die collega's van hem bekend sta als de muts die voor niks d'r vent naar huis laat komen. Vooral omdat er voor hem een invaller moet komen voordat hij weg mag, dus hij kan ook niet 'stiekem' ff weggaan. Dat zal jij ook hebben met jouw man en zijn planning. Goed, ik ga maar eens mijn bedje uit. Straks nog ff naar de H&M (ben ik mijn hele zwangerschap nog niet geweest, zit hier niet in de buurt, dus ik mag ) en dan door naar mijn ouders.
Ik voel me ook met de dag fitter. Mijn bv gaat goed. Het is een fijn gevoel dat ik voor haar kan kolven. Ik merk wel dat, hoewel ik me lichamelijk steeds beter voel, het geestelijk nog wel even gaat duren. Ik heb ook nog medicatie en zal voorlopig inderdaad nog onder controle moeten blijven. Welke medicijnen heb jij? San, die koudwatervrees is over zodra je je kleintje ziet. Dan is het ineens alsof het nooit anders geweest is..
Hi, @Sterre staat in mijn album! @Wat betreft bellen, liever te vroeg dan te laat hoor, vriendin van mij heeft haar man 2x voor niets laten komen, en die werkt om de hoek. maar toch liever dat, dan alleen thuis zijn. En denek ook aan je man, wat zou die ervan vinden als ie te laat is (dat staat pas lullig tegen over collega's "hoe is het gegaan", "nou ik weet het niet ik was er niet bij...") Jooz
Och Beatrice, heel veel sterkte gewenst... Hoe oud iemand ook wordt, een dierbare kan je nooit missen! Ik hoop dat het je lukt om je zinnen te verzetten. Wel balen dat nu net die KDV-perikelen erbij komen. Hug! @San, heel herkenbaar hoor, die koudwatervrees! Sinds ik me kan herinneren heb ik al kinderen gewild en dit beebje is dan ook heel erg welkom, maar soms vliegt het me ineens aan of ik het allemaal wel goed zal doen enzo. En of ik het trek dat je leven zo radicaal verandert. En of we met z'n tweeën niet gewoon gelukkig genoeg waren (want dat zijn we!)En... en... en... Gelukkig heb ik dit soort buien niet zo vaak en heb ik een heel erg lieve en nuchtere man die dan zegt: maar natuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk kunnen wij een beebje opvoeden... En dan denk ik: ach ja, waarom ook niet, het kind zal iig aan liefde niets tekort komen en dat is toch het allerbelangrijkste! Corien, wat heerlijk dat je weer aan het opknappen bent! Hoera! En Janny, dat wordt idd tijd zeg, dat je tandarts er serieus wat aan gaat doen. Grrr met kiespijn hoogzwanger zijn, hij moet toch begrijpen dat dat niet zo'n fijne combi is!
Oh Jooze, jouw meisje is óók al zo'n plaatje. Hmmm zou dat met de maanstand in feburari te maken hebben dat we allemaal zulke knappe kindjes krijgen?
Een leuke van Youp van het hek, "kinderen zijn net pannenkoeken, de eerste mislukt altijd". En hij heeft gelijk je kunt opvoeden niet perfect doen. Er is geen boekje voor. Als je bezig bent denk je altijd ik had beter dat kunnen doen. Alleen ben ik bang dat het met een tweede niet beter gaat. En dan vinden we het gek dat we zenuwappig en onzeker worden. Niet dus. het gaat wel om een mensje. Jooze
@jooze: je hebt helemaal gelijk hoor, maar ik heb zoveel last van voorweeën, dat ik dus voor mijn gevoel te vroeg zou kunnen bellen. Ik wacht gewoon af tot er wat regelmaat in zit, dan bel ik wel. Denk namelijk dat ik toch niet in anderhalf uur bevallen ben En wat een DROPPIE van een meisje die Sterre, lief lief lief. Wij willen meer foto's meiden met beebs Dat doet ons goed!
Gecondoleerd Beatrice, heel veel sterkte de komende tijd. Mijn vriend heeft vanochtend vergeten het traphekje dicht te doen met als resultaat dat er vanochtend dus een hond van +20 kilo (terwijl ik sliep) op mijn buik sprong. Ik ben zo erg geschrokken, ik sprong overeind maar het was al te laat. Gelukkig kwam hij met zn gewicht aan de zijkant van mijn buik neer waar ons mannetje niet ligt. (alleen zn voetjes/beentjes) Maar gelukkig dus niet de kant van zijn ruggetje. Heb nu alleen gigantische last van mijn lies, waarschijnlijk door mijn schrikreactie is die opgerekt ofzo. Doet echt veel pijn. Mn vriend meteen opgebeld, ik was helemaal overstuur en het enige wat 'ie zei is dat ik maar even een warme douche moest nemen. Heb meteen opgehangen, laat het hem lekker bekijken. Kan daar zo boos om worden he, hij wéét dat de hond (indien het hekje niet dicht is) meteen naar boven rent en op ons bed springt en toch vergeet hij dit nog zo vaak.
Kersje, Denk ook niet dat het maar 1 1/2 uur duurt. Hoop het ook niet voor je weet nu wat snel bevallen is (deed ik nog 7 uur over) en dat is geen prettje. Jooze ps Sterre is een schat he
@kleinwonder, Grr, soms zou je die mannen toch! Enne as je last blijft houden gewoon v bellen he niet in onzekerheid blijven zitten daar heeft niemand wat aan. Jooze
Mannen onhandig: dat is een understatement. Of die van mij is zo onhandig: - ovenschaal: 2 jaar geleden gekocht en er gebeurt nooit wat mee. Totdat manlief 'm pakt. Kapot! Hetzelfde geldt voor mijn dweil. Ook kapot. Manlief ging ff de badkamervloer dweilen.
Wat een plaatje is Sterre! Inderdaad worden er in ons 'groepie' alleen maar mooie baby's geboren! Echt waar! En Kleinwonder, vreselijk he, soms die mannen! Kan het me helemaal voorstellen hoor! Die van mij moest gisteravond bij de wasmachine-kraan. Ik nog zo zeggen: Sluit je de wasmachine-slang wel weer aan? Want morgen moet ik wassen. En ik krijg dat pokkending er nooit aan. Moet helemaal in een bocht gewrongen staan, overal achterlangs, en dan nog lukt het niet. Was meneer het toch vergeten. Resultaat, moet nu 2 dagen (of 3) wachten met wassen omdat hij niet eerder weer thuis is. Maar gelukkig kunnen ze ook vaak wel lief zijn. Moeten we dat maar onthouden!