November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Inderdaad mooie ronde buik Danili! En jammer dat de draaipoging niet gelukt is.

De info over bv zegt me nu ook nog weinig. Ik laat het maar op me af komen als de kraamzorg er is.
    Dat is voor jou wel lastig Chebu, dat je geen kraamzorg krijgt! Moet je alles in dat ene vk-uurtje leren eigenlijk...

2. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @tipp42hgg

Jeetje wat een melkproductie zeg !Dus jij heb gelijk met 1 keer kolven een aantal voedingen !
    Ik hoop dat ik ook zoveel melk zal hebben ;)
    Ik heb hier ook al nagevraagd om zo'n medala dubbel borstkolf te huren maar vind hem toch wel prijzig als je dat voor een lange periode moet huren... hier was het 16 euro per week.
    Ik ga het eerst proberen met een handkolf... die ligt al klaar ;) en dan zie ik het wel...

3. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Dag meiden!
    @tipp wat een mooi meisje! Echt een schatje!

@danili, jeetje wat een teleurstelling voor je. Wel fijn dat je een datum kan afspreken, dan kan je echt gaan aftellen!

@beatrice; gecondoleerd met je oma, dat is heel snel gegaan joh.. sterkte voor jou en je familie!

@Kleinwonder; wij hebben ook zo'n overenthousiaste hond die echt niet snapt dat die dikke buik niet een soort van stootkussen is. Boinggg, 'ik ben zo blij om je te zien' boinggg!

eumm de rest weet ik niet meer haha, wat erg!

Wij zijn lekker vroeg opgestaan vandaag, en mn mannetje is weer aan het schilderen, het word echt super mooi.
    We hebben nu echt een heeeel mooi overdekt terras. Denk, wit geschildert dak, licht gele muren en een terracotta vloer. Zo zomers en dan zet ik straks al mn teakhouten en rieten meubeltjes terug, mmm love it, dat word mn favo plekje straks!

EN HET IS WARM, ik zit hier met een power fan die me bijna mn stoel afblaasd te typen haha, heerlijk!

4. Niet meer actief

Ik ben ook weer terug :D

Heerlijk de stad in geweest... beetje nette pyama gekocht voor in t kraambed (moet wel een sexy momma zijn aangezien ik single ben he ;)) hahaha ennemm loop ik daar.. begeeft mn telefoon t alsnog :( beetje jammer, maar heb dus wel maar meteen een nieuwe gehaald :D

Ienie en Mini wat ben ik echt serieus ZWAAR jaloers op jou.. want heb het maar koud hier :(

5. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    haha JstzD echt geen geluk met je telefoon he!

En wie weet, pik je nog een sexy mannelijke doctor ala Grey's op in het ZH.. Dus inderdaad, be prepared, sexy pyama en oefen alvast op een sexy AUWWWWWWWWWWWWWWWW hahaha! ;)

Ik ben jaloers op jou, door de stad lopen, grrr kan hier wel maar is niks te shopppen en lekker koud! Hmmm beter dan warm nu hoor! Hihi

6. Niet meer actief

Hahaha nee... dacht ik jippie hij doet t nog.. nou niet dus ;)

En jaaaaa ik moet wel echt uber sexy blijven... met een sexy gyn als toekomstige man heb ik geeeeeeen problemen ;) hahahaha

En ja snap wel dat de hitte je ook af en toe op kan breken hoor... vooral met je buikje!

Even wat anders, waar kan ik die aflevering van Sex Sells terugkijken dan? Ben nu wel nieuwsgierig geworden door jullie!
    Mijn oma komt trouwens net binnen.. met framboosbladthee.. hahahaha denk dat ze ECHT ECHT niet meer kan wachten ghihi ;)
    Trouwens ik had nog gevraagd naar die Caupphylom (weet ik veel? haha ;)) tabletjes maar dat kende ze hier bij de homeopaat niet?

7. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Sjow, Kersje is ook weer terug van een kort rondje shoppen...schade: 2 rompertjes voor 5 euro... Nou, ik ben supertrots op mezelf. H&M viel ontzettend tegen, maar hij was ook best klein eigenlijk, dus ik moet tzt maar eens een grotere zoeken :)

@JsztD: http://www.uitzendinggemist.nl/index.ph ... 36e7e6c69e

@BV: ik ben wel blij dat ik via mijn kraamzorgbureau al een voorlichtingsavond heb gehad over BV, ik weet er nu al best veel van, is wel handig merk ik nu! @Chebu: hebben jullie wel lactatiekundigen in Duitsland?

@ienie: wat zal jij lekker relaxen straks op je mooie terras ;)

@danili: jammer dat de draaipoging mislukt is. Maar een KS is mss ook wel bijzonder om mee te maken, zeker als je al een keer natuurlijk bevallen bent.

@san: klinkt niet verkeerd zeg, die voetreflextherapeut! Dus jij zorgt morgen of vrijdag voor de november-beeb? ;)
    Als het gewerkt heeft, dan zullen er vast een heleboel meiden van hier je gaan volgen, krijgen die therapeuten het opeens druk joh :)

8. Niet meer actief

@Bv: Ja ik ben ook super blij dat ik een zus heb die alles van BV weet, erg handig.
    Mijn zus zit bij VBN, kan af en toe een beetje doordraven maar ze bedoelt het goed en ze weet er álles van.

9. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Beatrice, gecondoleerd en heel veel sterkte de komende dagen!

@Jooze, wat een droppie jullie dochter. :D

Deze ochtend zag ik het even niet meer zitten. Rick kreeg weer flinke koorts en wilde helemaal niks alleen maar bij mij zitten en hij bleef maar huilen. In mijn armen is hij in slaap gevallen en heb hem toen op de bank gelegd. Toen heb ik helemaal overstuur mijn man gebeld dat ik het niet meer zag zitten zo. Rick ziek en ik die op het laatst loop. Hij is ook gelijk naar huis gekomen. Ik heb vanmiddag lekker kunnen slapen zonder dat ik naar Rick heb hoeven omkijken. Nu eens kijken hoe de rest van de dag gaat.

Sorry voor de elle lange verhalen maar ik hoop dat het morgen anders is. :(

10. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ Beatrice, gecondoleerd met het verlies van je oma. Jemig, das ineens snel gegaan.
    Snap dat het allemaal heel erg dubbel is nu en hoop dat het wat afleiding is geweest om je kasten op te ruimen.

*** hele dikke knuffel **** ik denk aan je

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @beatrice : gecondeleerd met je oma

@de volgende nov baby : komt u maar ......

de link werkt trouwens niet van sex sells en ik kan het ook niet vinden bij uitzendinggemist

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede middag ik ben er weer :D

13. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Bea, veel sterkte voor jou en je familie

Hier is het rommelen weer begonnen, pff laten we dan maar hopen dat er wat regelmaat inkomt, want dit is echt niets, vooral mijn rug doet steeds ontzettend zeer...

14. Niet meer actief

Spannend meid, hoop dat het door gaat zetten!

Nu even een :oops: vraagje :oops: :
    Is het normaal dat ik de laatste dagen wel 10 tot 15x per dag naar de wc ga voor een 'grote' boodschap? Enne, met resultaat dus iedere keer he dus er zit niets verstopt ofzo. :oops: 8)
    Het is echt niet normaal meer :confused:

15. Niet meer actief

Domino wie weet gaat het doorzetten, spannend :D

Kleinwonder, heeeeeeeel veel herkenning ;) haha

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
  17. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik zal m'n best doen :)

Domino: spannend hoor, ik hoop voor je dat het doorzet!
    Kleinwonder: het schijnt dat je lijf voorafgaand aan de bevalling grote schoonmaak houdt. Dus kan kloppen dat je vaak moet, hihi.
    Schildje ben je een beetje bijgetankt door je middagslaapje? Het lijkt me erg pittig, een ziek kindje terwijl je hoogzwanger bent. Kan je man een paar dagen vrij nemen, of is dat geen optie?

18. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Ach arme schildje, ik heb echt met je te doen!
    Ik hoop dat je een beetje lekker heb kunnen slapen.. als je geen rust hebt komt alles je al helemaal je oren uit volgens mij. Geen vrijwillige vrienden of familie die even een paar uurtjes willen opletten? Of ook vervelend misschien, kleine wil natuurlijk alleen maar bij zn mama..
    Sterkte!

19. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Kleinwonder, zo, da's vaak! Misschien piep jij voor bij ons?

Ja! Ze hebben hier wel lactatiedeskundigen. Die heten hier Stillberater (stillen = bv geven).

Zo, nog ff schoongemaakt. Fotootjes van het huis gemaakt. De wipstoel staat klaar. De nijntjes muurplaatjes ook. Nu ontbreekt er alleen nog een baby.

Deel Deze Pagina