nee, de ouders mogen dag en nacht (letterlijk) binnenlopen. En op de voedingstijden mogen we haar zelf verzorgen als we dat willen (eigenlijk is het standaard dat je als ouders alles zelf doet als je er bent), ook in en om de couveuse. We mogen haar er ook zelf uithalen en terugleggen... Het enig dat we niet mogen is de draadjes loshalen en de sondevoeding toedienen... Overig bezoek heeft wel met bezoektijden te maken...
Tipp goed om te horen dat het zo goed gaat! Ik hoop dat je haar snel mee naar huis mag nemen. Baylee gelukkig zijn mijn ouders wel thuis! Normaal waren ze nu in Spanje geweest maar ze zijn naar huis gekomen voor de bevalling. Ze blijven ook tot en met januari dus dat is wel beter. Het is dus eigenlijk een beetje een geluk bij een ongeluk... San je hebt gelijk. Soms moet je je zwaktes ook tonen. Ik denk dat dat maandag wel zal gebeuren op de begrafenis. Ik heb ook besloten om niet te gaan spreken. Normaal zou ik dit wel doen aangezien ik nogal een spreker ben maar dat vind ik nu gewoon te veel emoties. Loesjuh Van harte gefeliciteerd! Vervelend dat de bevalling niet is geworden wat je ervan had verwacht maar het resultaat is er vast niet minder op Alle november babies zijn mooi hier dus foottooooo.
Loesje:gefeliciteerd met jullie dochter. geniet ervan. Hier even een vraagje. Heb een nieuwe wikkeldeken voor de kleine. Die voelt zo lekker zacht. Moet ik deze nu wel eerst wassen. Ben bang dat het er minder zacht van word. Wat hebben jullie gedaan? En met boxkleden, wassen jullie die ook eerst uit of niet? groetjes MarielleB
@Loesjuh: Van harte gefeliciteerd met jullie DOCHTER!!! Als wij een meisje zouden krijgen, zou deze naam ook zeer zeker een grote kans maken! Heel mooi! Ben ook benieuwd naar je bevallingsverhaal, maar dat komt later wel. Ga eerst maar lekker uitrusten en genieten van je kleine meid. @Tipp, zo, dat zijn goede berichten. Je meisje gaat goed vooruit dus. Zijn er al vooruitzichten wanneer ze eventueel mee naar huis zou mogen? @Domino, succes! Hopelijk voor jou wordt het wat! @Beatrice, laat je emoties maar gaan hoor! Het is ook allemaal zo dubbel en daarnaast zit je nog eens onder de hormonen. Mensen hoeven je niet altijd sterk te zien! In elk geval nogmaals veel sterkte! @Baylee, hoe krijg jij het voor elkaar om in de laatste weken nog af te vallen? Vertel me je geheim? Fijn dat verder alles goed was... Enneh, sex met honderden kilometers tussen ons is een beetje lastig... maar ik heb ook nooit zin... hihi. Ik heb wel een jongetje in mijn buik, maar laat hem nog lekker zitten hoor! @Kleinwonder, ben benieuwd of de rest gelijk heeft. Maar wat jou betreft mag ie nog blijven zitten tot eind november, toch? Ach, wie weet! Heb Manon ook al een tijdje niet gezien nee. Zij was toch ook rond deze dagen uitgerekend?
Loesjuh gefeliciteerd met je dochter! Tipp fijn dat het goed gaat met jullie meisje en heerlijk dat jullie veel bij haar mogen zijn. Volgens mij zijn er 2 dames die een 'normale' bevalling hebben gehad dacht ik. beatrice fijn dat je ouders wel hier zijn.
Dat duurt vast veel te lang voor jouw gevoel, Tipp, of niet? Volgens mij willen kersverse ouders hun baby zo snel mogelijk gezond thuis hebben, zodat ze er optimaal van kunnen genieten! Wie hadden er dan ook alweer een 'normale' bevalling? En er waren nog geen meiden thuis bevallen, of wel?
Heb even een verhaaltje getypt. Vrijdagmiddag moest ik worden opgenomen in het ziekenhuis omdat er eiwitten waren gevonden en urine was te hoog. Daar hoorde ik dus dat ik zaterdagochtend ingeleid zou worden dmv het inbrengen van een veter. Deze is zaterdagochtend ingebracht en meteen kreeg ik menstruatiepijn, die in de loop van de dag steeds iets erger werd. Om 9 uur 's avonds was de pijn heftiger geworden en besloot te douchen. Na het douchen kreeg ik de eerste pijnlijke weeen, maar ook moest de veter eruit (deze moet 12 uur blijven zitten en dan is het afwachten of het doorzet of niet). Bij mij zette het dus door en kreeg zo rond half 12 flinke weeen die ik echt weg moest puffen. Er werd even gekeken naar de ontsluiting, 1 a 2 cm, niet zo veel dus. Maar naarmate de weeen heftiger werden, viel de hartslag wat weg van Megan, van zo rond de 140 naar de 70. Niet zo best maar de gynacoloog wou het even afwachten anders zou hij keizersnede doen. Ik kreeg als advies om op mijn zij te liggen en dit werkte, Megan's hartslag bleef stabiel. Kreeg er alleen wel rugweeen van heeel naar maar goed. Rond een uur of 3 gaf ik aan het niet meer te houden en de verloskundige ging nogmaals kijken naar de ontsluiting, 3-4 cm en besloot de vliezen te breken. Helaas had Megan door alle stress in het vruchtwater gepoept en doordat mijn vliezen waren gebroken werden de weeen heftiger en ging Megan hier ook weer op reageren en viel haar hartslag weer weg net als eerder. Gelukkig kon de gynacoloog mee kijken en werd er direct ingegrepen (gezien de aantal cm ontsluiting en situatie) en kreeg een keizersnede, om 4.49 is Megan geboren. Gelukkig ging het direct goed met haar en mocht ze bij mij op de afdeling blijven.
Hi, @Tipp, helaas nog wachten voor ze tuis is, maar nu vast genieten hoor! @Loesjuh, inderdaad heftig hoor! Enne ik heb ook wel een normale bevalling gehad hoor, in het ziekenhuis maar wel door de vk. nog niemand thuis bevallen inderdaad. Jooze
@Beatrice, inderdaad wel dubbel voor je vader, worden inderdaad andere gesprekken dan verwacht. Veel sterkte de komende periode. Jooze
Ja, dat is zeker een verhaal Loesjuh! Tjeempie, dat is spannend geweest! En rugweeen lijken mij inderdaad geen pretje! Gelukkig was de gyn de hele tijd in de buurt!
Loesjuh gefeliciteerd met je dochter wat een heftig verhaal zeg! PFFFF ik kom net uit bad en heb weer eens krampppp nou zeg!
@loesjuh : gefeliciteerd met jullie dochter ! ppff wat een heftig verhaal zeg .... @tipp : ooh je meisje doet het goed zie ik ! wauw zeg ! ik heb denk ik wel een klein beetje een redelijk normale bevalling gehad ...of niet ? tja de zwangerschap was niet zo grappig ....tja en dat de vliezen langer dan 24 uur waren gebroken maar dat is geen ramp denk ik ....