November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Loesjuh, van harte gefeliciteerd met je dochter.

Ik heb wat kunnen slapen vanmiddag. Mijn man is naar Rick geweest als hij wakker werd. Toen Rick had geslapen is hij samen met papa even naar buiten geweest. Ook een stukje wezen rijden in de auto. Rond 4 uur kreeg hij weer koorts en werd het weer zoals vanmorgen maar mijn man heeft hem kunnen afleiden. Heeft zowaar wat gegeten vanavond.
    Lekker in bad gedaan en fijn ingesmeerd met kinderdampo. Nu ligt hij fijn op bed en we zullen wel zien wat de nacht ons gaat brengen.
    Oja, voor dat hij naar bed ging had hij nog even wat gespuugd. Altijd fijn als je net je pyama aan hebt.... Maar ja, het hoort er allemaal bij als je kinderen hebt.
    Mijn man gaat nu een beetje slapen op de bank omdat hij de afgelopen nacht natuurlijk ook niet best heeft geslapen. Nu gewoon afwachten maar....

@ rest, ben ik vergeten....

2. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    van harte met de geboorte van Megan!

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @schildje : ik hoop zo voor jullie dat jullie een rustige nacht hebben !

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Loesjuh, van harte gefeliciteerd met je dochtertje!

De jongetjes zijn een beetje traag hier. Hier nog steeds helemaal NIX!
    Ga zo film kijken.
    En morgen weer naar de gyn. Ben benieuwd of er al vorderingen zijn.

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dat mannetje van jou blijft je wel lekker vervelen he? Dat hij er maar eens uitkomt ;)

6. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Loesjuh...gefeliciteerd! idd wel een erg heftig verhaal

@schildje: hoop dat het wat beter gaat

Vandaag geen duizelingen gehad... dus misschien toch slaaptekort? vluchttas staat bijna helemaal klaar inmiddels... just for sure... zal hem voorlopig nog niet nodig hebben hoop ik!

Hier vanavond helse avod gehad, mijn 13e jarige schoonbroertje heeft asperger en adhd en maakt het verschrikkelijk bont.. door de stress hier wel wat harde buiken... of toch indalingsweeën?

ik ga zo lekker slapen...

7. Niet meer actief

Nou zeg... dacht dat we allang afgesproken hadden dat hij de eerste mannelijke nov.baby zou worden... OF dat hij langer bleef zitten, maar dan wel zn mama met rust zou laten!
    Maar nu krampt het harddddddd

8. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Wie weet JsztD, wie weet...
    Heb je trouwens nog wel hetzelfde nr nu je een andere telefoon hebt?

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Oei kom maar snel kleintje :D

10. Niet meer actief

Yes :D
    Dus als jullie vannacht PIEPPIEP berichtje JSZTD op jullie telefoon zien dan weten jullie dat de eerste jongen hier in november geboren is :)

11. Niet meer actief

Ja kwam die maar :evil: haha

12. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    SPANNUUUND!

13. Niet meer actief

Mja ik vind t niet meer spannend :( ga dr vanuit dat meneer gewoon een beetje zn moeder aan t klieren is

14. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

NOVEMBER 2008 MAMA'S

:baby: Onze spruitjes :baby:
    spotlight,28 jr, 1e kindje, bevallen 4 sept met 28w+6 van zoon Noah Levi, 1055 gr en ?cm
    magdalena, 22 jr, 1e kindje, bevallen 18 okt met 37w+1 van dochter Esmee, 3210 gr en 51 cm
    Corien,36 jr, 1e kindje, bevallen 20 okt met 37w+6 van dochter Laura Willemijn, 3400 gram en ??cm
    edithdeb,34 jr, 2e kindje, bevallen 20 okt van zoon Kyano, 4135 gram en ??cm
    Sybje, 23 jr, 1e kindje, bevallen 22 okt met 38w+1d van zoon Jelmer, 4038 gram gr en ? cm
    Jaki, 31 jr, 1e kindje, bevallen 25 okt met 38w+2d van dochter Esmay Faye Rose, 3080 gr en 48 cm
    Ukkepuk, 29 jr, 1e kindje, bevallen 26 okt met 38w+4d van dochter Maud 3140 gr en 51 cm
    Conny75 , 32 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 38w+ 6d van dochter Lisa 2460 gr en ? cm
    Maxje, 26 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 39w+4d van zoon Tygo Ryan, 3500 gram 51 cm
    tipp42hgg , 27 jr, 1e kindje, bevallen 27 okt met 35w+1d van dochter Louise Christine Civile, 2505 gram
    Jooze , 27 jr, 2e kindje, bevallen 1 nov met 39w+3d van dochter Sterre Madelief, 3500 gr
    Loesjuh , 25 jr, 1e kindje, bevallen 2 nov met 38w van dochter Megan Joëlle, 2790 gr, 48cm
    Babylicious08, 24 jr, 1e kindje, bevallen 3 nov met 39w+2d van dochter Alyssa Indira, 3045 gr

Totaal:
    4 jongens, 9 meisjes

Als je bevallen bent kun je hier ook gezellig mee kletsen
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=117587

Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES:
    http://november2008mamas.hyves.nl

Bevallingslijst

veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje
    sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    ManonF - 4 november - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Hummel - 4 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X
    Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-#
    Tatlim - 6 november - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Chebu - 7 november - Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X
    JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Domino85 - 10 november - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X
    Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X
    Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X
    BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-#
    Jootje - 13 november - Friesland - 26 jr - 1e kindje - [-X
    GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-#
    KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -:(:
    san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Bruidje 16 november-Udenhout-27 jaar-1e kindje- :(:
    margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X
    beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje
    zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X
    Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X
    Wendy1983 - 24 november - Son - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    lot23 - 25 november – 25 Jr – Gelderland - 1ste kindje – :-#
    Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - :(:
    MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X
    Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een
    lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje
    WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje
    boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje
    Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X
    ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- :(:

Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op!
    Er zijn tot nu toe 51 november mama's!

Totaal:
    12 jongens, 7 meisjes, 0 tweelingen, 4 :(: (weet het niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 11 [-X (wil het niet weten)

Agenda
    3 november
    Schildje- afspraak gyn 09:00 uur
    Janny-afspraak gyn 15.45 uur
    6 november
    jootje-afspraak vk
    chebu- afspraak gyn
    schildje- afspraak vk 14:30 uur

Buddylijst :thumup:
    ukkepuk <---> Baylee
    Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB
    Jannyjansen <---> Jaki
    Edithdeb <---> mamamanuela
    Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk
    Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg
    Tipp42hgg <---> Beatrice
    Wendy1983<--->Maxje
    corien<--->conny75
    chebu <---> JsztD<--->San79
    Noatje<---->Schildje
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

**Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!**
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje… Bramtim…..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974

zwangerschapspagina zal door uitbreidingen een verhuizing ondergaan hierdoor zal zwangerschapspagina een tijdje gesloten zijn.

Tijdens deze periode willen we natuurlijk wel verder kletsen en op de hoogte blijven van alle bevallingen ;)
    er is een tijdelijk forum beschikbaar om hier even verder te kletsen.Wanneer zwp weer online is kletsen we hier verder.
    Voor wie intresse heeft in de link mag een pb'tje sturen naar jootje of sybje

15. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    * loesjuh gefeliciteerd met jullie dochtertje...geneten nu he...ondanks die heftige bevalling....zet hem maar gauw in "je verleden-geheugen" en geneit van je meissie....

* Jooze pittig kindje hoor!

* beatrice, las net pas dat je oma toch al is overleden, is echt super snel gegaan zeg..bah...narigheid allemaal...hoop dat je haar begrafenis nog bij kunt wonen, en dat jullie uk zich nog even gedeidsd houdt!

* JsztD..(hoe kom je op jouw nickname....haha) maarhe hopelijk voor jou zet het ook door nu...ellendige krampen he...

* En ook Domino...kom op he,. moedig je uk even aan tot komen!

* Wendy, volgens mij zag ik van jou weer een nieuwe buikfoto in je album, met 37wk 1 dag...ook zo'n mooi klein buikje....

Zijn er hier nog veel dames met striae op de buik of borsten eigenlijk?
    Ik was bang dat door die draai poging er striae op zou komen, door het geduw en gedruk, maar tot op heden nog niets gesignaleerd...(thank god) van de eerste had ik ook niks (even afkloppen)
    maar nu is mijn buik wel iets groter....

* en een stevig potje sex? ja zou wel willen....maar de laatste keer dat we het deden, dacht ik dat mijn vliezen gebroken waren, voelde wat sijpelen onder...ik al aan hubs vragen of hij misschien al gekomen was (sorry ff genant)...dus meteen gestopt, en sindsdien doen we het niet meer "gezamenlijk' zeg maar...arme hubs....haha....dat was nl 3 weken terug....gelukkig zijn er ook nog andere manieren om een man te "pleasen".

16. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    oh hee, ik zie nu op de november lijst dat babylicious ook al bevallen is...3 november...heb ik even gemist..

sorry hoor, soms gaat het zo snel met al het geschrijf van iedereen hier, dat ik niet alles zo goed kan onthouden om te reageren..

maareh...* BABYLICIOUS VAN HARTE MET JULLIE ALYSSA!
    toevalig vorige week ook een Alyssa geboren in onze kennisenkring...

en idd opvallend veel meiden al geboren, waar blijven al die mannen! ;)

ik had ook verwacht dat er wel een heleboel meiden tegelijk op dezelfde dagenzouden bevallen, maar dat gaat nog redelijk gesmeerd zo...

17. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Loesjuh: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!

@bea: hele dubbele dag zo joh, alvast sterkte voor maandag en dat jij dan ergens volgende week een lieve gezonde meid op de wereld mag zetten!

@JsztD: spreek die jongen eens ff hartig toe, want de meiden lopen idd behoorlijk voor hier momenteel.

@noa: dat is niet bepaald een ideale omstandigheid met je schoonbroertje joh. Denk je dat ie het kan handlen als jullie beebje er is straks?

@schildje: wat rot voor Rick, maar wel fijn dat je man snel thuis kon komen om je 'af te lossen'. Hopelijk voelt ie zich morgen wat beter.

@sex: wij proberen het wel regelmatig, maar het heeft hier vooralsnog niks anders uitgehaald dan voorweeën blijkbaar :)

Nou, vanavond nog ff met mijn mams over de bevalling gehad van mij indertijd en zij heeft gewoon tot 42 weken gelopen en moest toen ook nog ingeleid worden... Laten we maar hopen dat bevallingen niet erfelijk zijn dan...

18. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    hoi
    Net een geboortebord opgehaald. Van Winnie the Pooh in een soort scoutingpakje. Erg leuk,vooral omdat mijn man 20 jaar bij scouting heeft gezeten en we nu al 2 jaar samen helpen met zomerkamp van de kabouters (meisjes van 7 - 10).
    Het was in de buurt van mijn werk dus op goed geluk er naar toe. Ze hadden net pauze dus het kwam goed uit. Weer even lekker bij gekletst. Helaas in die tijd een paar bewoners overleden. En een paar zieke collega's.
    Toch weer leuk om na zo'n lange tijd weer eens een paar collega's te zien en te spreken. Zit al vanaf half augustus thuis.

groetjes MarielleB

19. Niet meer actief

Mijn zoon wil niet luisteren :evil:

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Christine was heerlijk wakker net. Ze heeft weer de helft van haar flesje gedronken... Ik ben apetrots :D

Nu ga ik lekker slapen! Truste!

Deel Deze Pagina