November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Syb hier geen verse baby iig :(
    Denk dat die gewoon tot 42 weken zn moeder gaat klieren ofzo

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    aah nee toch het zal toch niet ....gelijk billenkoek geven als hij er uit komt ;) :)

3. 078mama

078mama Niet meer actief

Angel zijn die 2 plusjes niet zo dat 1 staat voor hoe je zelf aangeeft de baby te voelen en 1 voor de hartslag met de meter? De eerste weet je zelf het beste en de tweede was je ook bij. Als ze toen zei dat het prima was zal er toch geen probleem zijn. Gewoon vergeten waarschijnlijk!

4. Niet meer actief

hahahaha yep... als hij geboren wordt ga ik hem eerst de komende 3 weken ook irriteren :evil:

;)

5. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Volgens mij was in het bekken niet hetzelfde als ingedaald zijn, ik had begrepen dat als de kleine in het bekken ligt hij/zij niet meer in stuit kon draaien...

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Kersje, wat saai ;)

@JsztD, wat een eigenwijs kind toch! ;)

@Angel, geen idee wat cort betekent. Ik zou er maar niet teveel achter zoeken als alles ok is

Het is hier donker en somber en mistig. Ook niet echt bevorderlijk. Nu wil kind er natuurlijk helemaal niet meer uit.

7. Niet meer actief

Hallooootje

Nou, de hele nacht wakker geweest, flinke krampen steeds netjes om de 5/6 minuten en ze hielden precies 2 minuten aan.
    Gigantisch vaak naar de wc geweest en iedere keer na toilet bezoek wordt het erger.

Vanochtend om 07:00 in slaap gevallen, en net weer wakker geworden: niets noppes nada meer.
    Moest alleen super nodig plassen, dus net weer naar de wc geweest en nu beginnen de krampen ook weer.

Ik denk dat het gewoon voorweeen zijn, de douche heeft weinig effect trouwens: ze nemen niet toe maar ook niet af.

Ik duik nu toch nog even mijn bed in, het was toch wel een behoorlijk slopende nacht.

Jootje: Hoe gaat ie daar?! Hoop dat het bij jou allemaal doorzet.

JsztD: Misschien kunnen onze jongens samen het 'pest-je-moeder' clubje oprichten? :)

8. Niet meer actief

Ja word er echt heel erg chagerijnig van :(

Hier is t gelukkig wel mooi weer.. of ja mooi.. superkoud, maar het is wel licht buiten!

Ik ga eventjes naar buiten, misschien dat mn slechte bui wegtrekt!
    Tot straks xxx

9. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

@Kersje: cort staat voor cortonen= harttonen
    @Jsztd: balen dat het niet doorzet.. Maar wie weet wat voor voorwerk je al hebt verricht!
    @Beatrice: dat zou best kunnen kloppen wat je zegt.. Het hartje heb ik duidelijk gehoord en die kleine is lekker actief. Ik ga (proberen) om me vooral er niet druk over te maken, heeft idd totaal geen meerwaarde.
    @Noatje: Mogelijk, ik ben wat dat betreft ook een leek.... Dit is wat ik concreet kan vinden: vorige week was de situatie Cbibi = hoofdje bewegelijk in bekken ingang:hoofdje is stukje ingedaald. Gister was het Cbbbi betekent Caput bewegelijk boven bekken ingang: hoofdje is nog niet ingedaald. Ik vond het raar, zij ook. Maar goed, ik ben blij dat ik nu weet, met name vanwege het nieuwe beleid m.b.t. het bellen. Anders had ik 's nachts nooit gebeld.

10. Niet meer actief

Angel, zlefs daar durf ik niet op te hopen aangezien die kleine eigenwijze ook neit indaalt :cry:

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    goeiemorgen meiden,

Spannend hoor al die rommelende dames, zou er weer een golf baby's komen? :)

Over een paar uurtjes weer lekker naar mijn meisje :D

En... mijn schoonmoeder komt vandaag voor me koken.. Jummie....

Oh ja, en sinds gisteravond kan ik mijn trouwring weer om :D

12. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Kleinwonder, het zou zomaar kunnen dat de bevalling is gestart! Ik dacht ook bij Dominique dat het voorweeen waren, maar uiteindelijk was het de bevalling die gestart was! Succes!

Jsztd: Ook voor jou blijf ik duimen! Ik hoop dat het snel doorzet voor jullie!

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Kleinwonder spannend dat de krampjes toch weer wat komen hoop voor je dat het doorzet en niet dat de kleine je blijft pesten ;)

Jootje hoe is het?

Jsztd vervelend dat het bij voorweeen blijft, hoop dat het snel doorzet.

Marisha overtijd hoop dat de kleine snel komt.

tipp lekker genieten bij je meisje en heerlijk dat er voor je word gekookt.

14. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ben naar de gyn. Tot later

15. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Goedenmorgen,

@Jootje, Zet hem op, je zal nu hard aan het pufffen zijn. succes.
    @Kleinwonder & Jstdz,echt irritant die voorween hoop dat jullie er niet te veel last van houden!
    @Babylicous, echt een hele mooie dochter en wat betreft het bevallingsverhaal, komt bijna overeen met dat van.

Jooze

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen meiden!

Hier een goede nacht gehad gelukkig. Vanvond weer naar de vk.

JEETJE wat een spanning hier en dat terwijl ik dadelijk weg moet haha....:D
    Alle rommelende dames HEEL VEEL SUCCES! :thumup:

17. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    hoi
    Spannend hier met die rommelende dames. Hopelijk zet het door voor jullie.

Hier slecht geslapen, weer erg benauwd. Uiteindelijk maar wat neusspray gebruikt en dat hielp een beetje. Had het kussen van mijn man al die is een stuk dikker.
    Is het een gek iets om hiervoor de verlosk te bellen. De kleine is namelijk helemaal ingedaald en daardoor zou ik toch meer lucht moeten hebben ipv minder. Wel voel ik de kleine erg goed.

groetjes MarielleB

18. Niet meer actief

Hey meid, wat vervelend dat je zo slecht slaapt door benauwdheid. Tuurlijk kun je hier je VK voor bellen, misschien heeft ze nog wel wat handige tips. :idea:
    Ik weet wel dat indalen niet altijd een garantie is voor minder last van benauwdheid. Bij veel vrouwen wordt het inderdaad beter als het beebje ingedaald is maar bij sommigen helaas ook niet. :(

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    heb bah, sterkte marielle... En natuurlijk kun je je vk bellen... Die heeft inderdaad misschien nog handige tips...

20. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Het blijft spannend hier! :D

@Marielle wat vervelend, ik ben ook wel wat benauwd maar dat komt meer door me ribben denk ik... helpt stomen niet wat?

Ik ga zo naar Ikea me babykast halen... wilde eerst geen maar heb er toch een nodig... en een mooie gevonden! Ben benieuwd hoe het gaat want ben toch best moe, maar goed.... lekkere afleiding ;)

Suc voor alle puffende dames.. ben benieuwd of er straks meer nieuws is!

@tipp: moet het ff kwijt hoor maar ben helemaal verliefd op je meisje! vind alle tickers met babyfoto's erg lief, maar die van jou doet om één of andere rede steeds wat met me... zullen de hormonen wel zijn :oops:

Deel Deze Pagina