Goedmiddag allemaal, Eindelijk de tijd gevonden om even te komen kijken hier. Afgelopen nacht hebben we gelukkig beter geslapen. Nog niet de hele nacht door maar wel de helft ervan. Rick was rond 1 uur wakker geworden en moest toen spugen (gal) Dit was zo zielig om te zien. Hij hing helemaal krom van het spugen. Toen dat voorbij was kon ik ook gelijk zijn bed verschonen. Daarna heeft hij gelukkig weer geslapen tot 3:15, hij kreeg toen weer een hoestbui. Daarna niks meer. Om 5 uur was hij klaar wakker maar toch hebben wij hem weer in bed kunnen krijgen. Ingesmeerd met dampo en toen heeft hij en ik tot 7:15 geslapen. Dus over het algemeen heb ik afgelopen nacht beter geslapen dan de nachten daarvoor. Hij heeft gelukkig geen hoge koorst meer dus dat is ook fijn. Nu ligt hij lekker te slapen en kan ik straks rustig naar de vk. Die had nog gebeld of ik eerder kon komen omdat er zo weinig zwangere zijn hier. Nu moet ik om 13:45. @All, er waren twee dames die weeën hadden/hebben. Jootje en ..... ik kan niet meer op de naam komen. Ik hoop voor diegene dat jullie volop bezig zijn of al aan het genieten van jullie kleine wonder. Ook waren er een paar die veel last hadden van voorweeën de afgelopen nacht. Hopelijk gaat dit binnenkort over op het echte werk. De rest weet ik zo niet meer. Sorry
Nou, ik heb nog niets gehoord van mijn buddy en hier horen we ook niks, dus hopelijk is ze hard bezig inderdaad! @schildje: fijn dat het vannacht wat beter was. Lekker vergeetachtig zijn wij zwangeren he...vergeet je je afspraak niet vanmiddag
oh weer spannend hier! Jootje en kleinwonder? Ben benieuwd! HIer gaat alles goed, Tygo heeft goed geslapen vannacht, moet hem echt wakker maken voor de voeding. Moet er wel echt weer aan wennen hoor aan die gebroken nachten! Beatrice; gecondoleerd met je oma, sterkte!
Spannend hoor! Wie zal de volgende novemberbaby ter wereld zetten! Ik was van de week bij de verloskundige en die vertelde dat alle vrouwen van dezelfde uitgerekende datum als ik al waren bevallen... Best gek dat die nu al hun kindje op de arm hebben en bij mij zijn de tekenen van een bevalling nog ver te zoeken Wij hopen dat ons kindje zich dit weekend aandient!
Net terug van de gyn. Geen nieuws. Alles is nog rustig en de kleine man heeft het nog heel erg naar zijn zin binnenin. Dus dat schiet niet op. Maandag terug komen.
hoi dames nou spannend voor jootje ! Ikke wil oook .... Krijg ik net de zorgpolis voor 2009 binnen en wat zie ik vanaf 2009 wordt de combinatietest voor iedereen vergoed dus ook voor iemand zonder medische reden en ook voor iedereen onder de 36jaar ! En de zwangerschapscursussen worden ook vergoed... ! Nou waarom komen ze daar pas in 2009 mee
Nou hier is alles weer rustig hoor, alleen wat lichte krampjes. Had wel net even met de verloskundige gebeld, omdat ik een paar vragen had en die vertelde dat ze morgen wel even gaan kijken 'hoe de boel vordert' daar beneden Ben erg benieuwd of het nou niets is of dat er toch wat in werking is daar beneden. Ga nu maar even een flinke wandeling maken met ons hondje, lekker even het bos in. (Waggel, bankje, waggel, bankje, waggel bankje .. )
Haha zelfs ik ben al ongeduldig....... ben zo benieuwd hoe ons mannetje eruit ziet. Zit nu ff bij een vriendin op de computer. Ze heeft een eigen winkel en er zijn klanten dus kon ik mooi ff kijken
Hier Dick, De trotse vader van Denise. Ze is geboren om 12:12 en is 3520g. Dochter en moeder maken het beide goed
ow je vertelde net hierboven hoe het met je gaat. Ik ben benieuwd morgen als je bij de vk geweest bent.
@ rommelen Bij mij rommelt het ook heb weer aardig wat krampen maar het zal wel weer niet doorzetten... Ik wil ook weten hoe mijn mannetje eruit ziet Nu moet er maar eens een golf aan Baby Boys komen ...
@ Wendy 1983 Ik hoop ook dat het eens doorzet... maar ja de natuur gaat zijn gang wel... Ja en er is weer een meid geboren dus die meiden hebben nu echt een ruime voorsprong ! Terwijl ik om me heen bij iedereeen hoor die in november moet bevallen dat het allemaal jongens zijn.... Nou wie zet de eerste november Boy op de wereld ? Kben benieuwd !