@Baylee, zodat je in 2009 weer een kindje maakt natuurlijk! @Marielle, hmm, ik heb nu nog wel zoiets van ik zie het wel. Maar ik word wel een beetje ongeduldig nu. Jootje en partner, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!! Waar blijven die mannen nou?
**** INBRAAK **** Lieve jootje en dick, gefeliciteerd met de geboorte van de kleine meid! ben zo happy voor jullie. Over een tijdje komen Derrick en ik wel even langs, geniet nu eerst van de rust en natuurlijk van de kleine. En wat een mooie naam! love you! dikke kus jannie en derrick uitbraak, sorry lady´s
@Chebu Hahaha ja das een goeie maar geloof toch echt niet dat dat in 2009 al zal gebeuren weer een kindje maken ... Eerst maar eens kijken hoe het met 1 drukte schopper zal gaan
Er zijn nu 4 jongetjes geboren (spotlight, edithdeb, maxje en sybje) Maar nog geeneen in november idd. @Baylee, klopt. Hier ook een jongetje (die er dus niet uitwil. Zijn jongetjes van die moederkindjes ofzo?)
@ chebu Dat zeggen ze toch altijd dat jongens mama's kindjes zijn en worden Voor jou schiet het al helemaal op morgen 40 weken toch voor jou ? Pfffff en nog geen gerommel ofzo ?
Jootje en Dick! Gefeliciteerd met jullie dochter!! Goede morgen dames! Jeee het word hier spannend! Jootje ook al een kleintje, wauw! Heb even vanalles doorgelezen, waren weer 8 pagina's van vanochtend. @Tipp, je meisje is zo lief! Zelfs die plakker op dr neusje staat schattig hihi! @Babylicious, wat een mooi meisje! @mama's zwanger van een jongetje, what's wrong? waar blijven ze? Gisteren yoga geweest, was weer fijn, beetje stretchen, de yogalerares ging iemand uitleggen waar je perineum zat, dat was echt een giller, die vrouw keek alsof het de eerste keer was dat ze het hoorde. HUH How did she got pregnant? Het is hier nu half 10, vandaag gaan we niks aan het huis doen maar lekker naar een strandje aan de andere kant van het eiland. Heet babybeach omdat het zo lekker langzaam afloopt dus echt een dobberzee zal maar zeggen. Heerlijk, heb er zin in! eerst gaan we boodschappen doen, koelbox volgooien en wegwezen! Dus vandaag niet meer online denk ik, vanavond maar dan zijn jullie al allemaal weer slapen! Fijne dag allemaal!
@Ienie en mini Oooo ik wordt jaloers ..... pffff konden wij maar effe zwemmen in de zee althans in het helder blauwe warme water .... Heerlijk Geniet ervan !
jootje en Dick: gefeliciteerd met jullie dochter. Fijn dat ze het allebei goed maken. Hier is de verlosk. net weg. Heb eiwitten in de urine. Bloeddruk en hartje van de baby waren wel goed. Toch moet ik om 3:45 even naar de gyn. Eiwitten kunnen duiden op zwangerschapsvergiftiging. Beter safe dan sorry. Ze verwacht niet dat ik voor vanavond thuis ben. Ze gaan bloedprikken en een ctg maken en het was erg druk. Hou jullie op de hoogte. groetjes MarielleB
Jootje & Dick van harte met Denise! Marielle dat klinkt niet lekker! Heel veel succes, hopen maar dat het meevalt.
@Baylee, nog helemaal NIX. Geen gerommel, geen voorween nix nix. En morgen 40 weken. @Marielle, oh, sterkte zeg! Hopelijk niks ernstigs! @Ienie en mini, geen idee waar de jongetjes blijven. Stelletje moederskindjes.
haha chebu, Dat is het probleem met mannen (jongetjes), grote mond, veel vooraf gedoe maar als het erop aan komt! NIKS! Hihihi
@MarielleB Sterkte meid dadelijk ! Hou ons op de hoogte he ! @ienie en mini Ja anders konden we morgen pas naar het strand gaan he je bent niet zo gauw in Aruba @chebu Hoop niet dat iedereen met een jongen jou volgt dat er nog niets in aantocht is
Ja dat klopt, maar dan ga ik gewoon vandaag ff kijken hoe het strandje erbij ligt en kom ik jullie morgen halen! Haha, oke gaat ook nergens over he! Ik ga! Doeg meiden, succes vandaag!
@Ienie en mini, is bij jullie het geslacht bekend? Staat me ff niks van bij... @Baylee, nee ik ben niet het goede voorbeeld.