November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Nee we weten het niet, het is een verrassing!
    Wel spannend hoor!
    Ik heb ook echt geen idee, soms denk ik, ja het is een jongen en dan denk ik, het is een meisje!
    Volgende keer wil ik het wel weten denk ik, ik vind het gewoon TE spannend hihi!

Nu ga ik echt haha!
    Doeg!

2. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @Jootje en Dick: Van harte gefeliciteerd met jullie DOCHTER!!! Wow! Fijn dat ze het beiden goed maken!

@Ienie en Minie: Ik wil ook naar het strand! Tenminste, ik wil ook warm weer! Vind zo'n 25 graden heerlijk! Het is hier maar koud...

@Marielle: Succes! Ben benieuwd wat er uit komt vanmiddag!

@Kleinwonder: Jammer dat het niet door heeft gezet. Weet je nog dat ik een paar maanden geleden zei dat ik vond dat je met alles wat voorliep? Dat ik het gevoel had dat je misschien wel eerder uitgerekend was als dat je datum zou zijn? Nou, dan voorspel ik nu dat je binnenkort gaat bevallen, omdat je overal eigenlijk vroeg mee was.

@Jongetjes: Dit jongetje laat zich ook nog steeds lekker verwennen in mama's buik. Hij hoeft er nog niet uit. Dus daar moeten jullie nog even op wachten. In de bevallingslijst zijn trouwens wel meer jongens dan meiden, dus ze zullen wel vanzelf komen... Wel spannend wie het eerste jongetje in november baart...

3. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Heb trouwens de laatste dagen een nieuw kwaaltje erbij...

Ik moet wel 3x per dag gal overgeven. Echt verschrikkelijk hoe je dan boven de wc hangt. Er komt dan helemaal niks uit. Alleen water en gal. Waarschijnlijk eet ik te weinig.
    Door die maagverkleining kan ik maar kleine beetjes tegelijk eten en is het ook gelijk weer verteerd. Maar ik baal zo van al dat spugen.
    Hopelijk is het niet slecht voor de baby. Door al die samentrekkingen van mijn maag en lijf gaat alles aardig tekeer daarbinnen, ben ik bang voor.

4. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Jootje en Partner, Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, Denise

5. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    oh wat is het weer een tijd geleden.. heb een hoop babies gemist hier.

@ Magdalena, Corien, Edithdeb, Sybje, Jaki, Ukkepuk, Conny75, Maxje, Tipp, Jooze, Loesjuh, Babylicious en de allerlaatste Jootje:

Van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes \:D/

Ik kan ook niet wachten tot ik mn kleintje vast heb :)

Ik geniet nu eindelijk van mijn verlof sinds een week. Er was/is nog zoveel te doen en hadden het enorm druk met de verbouwingen enz... Ik heb deze week al heel wat taken van mijn lijstje kunnen schrappen en daar ben ik enorm blij om. De lijst wordt al korter en hopelijk kan ik snel gewoon relaxed afwachten tot de kleine er is... Nu is de kans veel groter dat de baby komt ook dus het blijft spannend. Kamertje is nog niet af dus er zit geen haast bij maar had het graag anders willen hebben natuurlijk.

Vele groetjes
    Anneke

6. Niet meer actief

Jootje & Man: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Denise!

Janny: Dat kan ik mij inderdaad nog herinneren ja! Ach, mijn uitgerekende datum is ook maar een 'gok' aangezien ik dwars door de pil heen zwanger ben geraakt en geen flauw idee heb wanneer ik in vredesnaam 'bevrucht' ben 8) :)
    Ik ga gewoon uit van 40/42 weken, iedere dag eerder is mooi meegenomen! Alhoewel, hij mag van mij nog wel 1 week blijven zitten: heb volgende week vrijdag een feestje (in Groningen) en zou toch wel graag daar heen gaan haha. :oops:

Mijn moeder kwam net met de heerlijke opmerking: "Kind, ik heb van je zus en jou 2/3 weken lang voorweeen/gerommel gehad" :evil:
    Thnx mam, leuke vooruitzichten! ;)

En wat betreft onze meidenstorm: Jongens lopen nou eenmaal altijd wat achter he. Ze kunnen ons vrouwen gewoon niet bijhouden! :)

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ieni en mini : baby beach ? dat is toch dat strandje met die vissen ? heel veel vissen ? wij gingen altijd an de andere kant ...weet niet meer precies hoe het heet .....vlakbij waar dat meisje is verdwenen....
    lekker hoor lekker dobberen in de zee

@ jootje : gefeliciteerd met jullie dochter !

8. Hummel

Hummel Niet meer actief

@Jootje en man; Gefeliciteerd met jullie dochter Denise.
    Geniet ervan.

Liefs Hummel.

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @kleinwonder : vervelend zeg dat je iedere keer zo'n last hebt ...en dan ook nog iedere keer naar de toilet moet (zo vaak)

10. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Jootje en Dick, van harte met jullie dochter, geniet ervan!
    @Marielle, ik hoop dat alles goed is.

Ik zelf heb toch heel veel last van mijn bekken, merk ik nu ik gestopt ben met de paracetemol. Maar kan morgen terecht bij de fisio, ik hoop dat hij wat voor me kan bettekenen.

Jooze

11. Niet meer actief

Jootje gefeliciteerd met jullie dochter! :D

OOOOOOH MY GOSHHHHHH meiden wat hebben wij MOEDERSKINDJES in onze buiken zeg hahahaha ;)

12. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Jootje en Dick van harte gefeliciteerd met jullie dochter Denise.

Weer een meid erbij. Je vraagt je echt af waar al de jongens blijven.
    Ik vind het vandaag wel grappig dat ik nu al verder ben met de zwangerschap dan met Rick. Toen was ik nu met 39w1d al bevallen.
    Het moet nog maar even blijven zitten tot Rick helemaal beter is.
    Volgens de vk vanmiddag kon dat best wel eens het geval zijn. Dat mijn lichaam het nu gewoon een beetje tegenhoud. Alles was trouwens goed bij de vk. Maar gewoon een afspraak gemaakt voor volgende week.
    Afwachten maar hoe alles gaat lopen.

13. Niet meer actief

WHAAAAAAAAAAAAAAA!

IK HEB MIJN LAATSTE TENTAMEN GEHAALD! EEN 6,4!

Ben zo blij, blij, blij! Hij was zo moeilijk en ik was zo vaak niet naar college geweest! Ik ga meteen taart kopen om het te vieren hihihihi.

14. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @Kleinwonder

Gefliciteerd ! Knap van je hoor !

15. Niet meer actief

Gefeliciteerd kleinwonder!

Schildje krijg je een jongen of meisje of ? hihi

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Kleinwonder, gefeliciteerd hoor! Smulze!

17. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Jootje en man, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
    Kleinwonder, ook van harte! Goed hoor!

18. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Gefeliciteerd Kleinwonder! Dat heb je maar mooi even gedaan tijdens je zwangerschap! Hartstikke goed, meid!

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Oja, Kersje, zou je de lijst even willen updaten? Ben wel even weer nieuwsgierig...

20. 078mama

078mama Niet meer actief

@Jootje GEFELICITEERD! Super voor je dat je kleine meid er is. Leuke naam ook!

Kleinwonder gefeliciteerd met het behalen van je tentamen. Dat lucht vast op!

Jooze ik had eigenlijk gehoopt dat je bekken problemen na de bevalling minder zouden worden en zelfs helemaal weg zouden zijn. Ik hoop wel voor je dat het makkelijk te verhelpen is. Je hebt je lichaam nu hard nodig!

Ik wil ook zwemmen in de zee!

Niet alle meiden willen eruit hoor....Volgens mij wil mijn dame nog even snoozen net als mamma altijd doet als ze eruit moet.

Deel Deze Pagina