@ jootje gefeliciteerd met jullie dochter! @Kleinwonder: gefeliciteerd met je tentamen! @Babyboys: ook hier alles rustig, maar verwaht niet anders, zou gek zijn als ik de eerste novemberboy zal lanceren ben pas de 28e uitgerekend
Same here.. Ik heb er zo veel haha. Ik heb een stuk of 30 van mijn zus gekregen. En zelf ook nog een paar gekleurde gekocht (ze waren zó leuk..) en nu heb ik dus echt een overdosis haha.
En spuuglapjes? Met van die randjes? Daar heb ik er welgeteld 42 van Oh nee, er zitten er een stel van mezelf tussen (ja ik heb ze ook nog, uit de jaren 80 met een oranje randje hihi). Nou ja nog veel
Hmmm ik heb stuk of 25 hydrofiel, 10 flanel, en 15 katoenen luiers (bij mijn jongste zusje gebruikte mijn ouders nog katoen) 10 hydrofiele washandjes, 10 spuugdoekjes met allemaal een vrolijk gekleurd haakje eraan... hihihi maar makkelijk is het wel
Joepie! jootje bevallen van een lieve DOCHTER! GEFELICITEERD jootje & Dick! Yep, ik ga de lijst er eens ff bij halen. Is er mss iemand die ook nog de lijst kan bijhouden? Geen idee hoe snel jootje weer op de been is, en je weet maar nooit waar ik opeens in terecht kan komen de komende dagen. Mss een mama die alweer aardig op de been is en hier regelmatig kan checken? Sybje, Jooze, Ukke, Tipp? Let me know! NB: deze voorspelling zat er dus al totaal naast, volgens mij had ik jootje op over een week of 2 staan, zijzelf ook gelukkig Mijn APK keuring bij de VK was weer prima vanmiddag, goede bloeddruk, hartje klonk uitstekend. Dinsdag mag ik me weer melden en dan gaat ze me ws inwendig onderzoeken of de voorweeën al wat uithalen.
Meiden ik heb vandaag nu een keer of 5 ongi krampen alleen aan de rechter kant. Die trekken door tot mijn bovenbeen. Iemand een idee?
Nee, geen flauw idee Wendy, apart dat het maar aan 1 kant is... En Kersje, had je al veel last van voorweeen dan? Fijn dat alles weer goed was bij de vk. Spannend voor dinsdag!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S Onze spruitjes spotlight,28 jr, 1e kindje, bevallen 4 sept met 28w+6 van zoon Noah Levi, 1055 gr en ?cm magdalena, 22 jr, 1e kindje, bevallen 18 okt met 37w+1 van dochter Esmee, 3210 gr en 51 cm Corien,36 jr, 1e kindje, bevallen 20 okt met 37w+6 van dochter Laura Willemijn, 3400 gram en ??cm edithdeb,34 jr, 2e kindje, bevallen 20 okt van zoon Kyano, 4135 gram en ??cm Sybje, 23 jr, 1e kindje, bevallen 22 okt met 38w+1d van zoon Jelmer, 4038 gram gr en ? cm Jaki, 31 jr, 1e kindje, bevallen 25 okt met 38w+2d van dochter Esmay Faye Rose, 3080 gr en 48 cm Ukkepuk, 29 jr, 1e kindje, bevallen 26 okt met 38w+4d van dochter Maud 3140 gr en 51 cm Conny75 , 32 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 38w+ 6d van dochter Lisa 2460 gr en ? cm Maxje, 26 jr, 2e kindje, bevallen 27 okt met 39w+4d van zoon Tygo Ryan, 3500 gram 51 cm tipp42hgg , 27 jr, 1e kindje, bevallen 27 okt met 35w+1d van dochter Louise Christine Civile, 2505 gram Jooze , 27 jr, 2e kindje, bevallen 1 nov met 39w+3d van dochter Sterre Madelief, 3500 gr Loesjuh , 25 jr, 1e kindje, bevallen 2 nov met 38w van dochter Megan Joëlle, 2790 gr, 48cm Babylicious08, 24 jr, 1e kindje, bevallen 3 nov met 39w+2d van dochter Alyssa Indira, 3045 gr jootje24 , 26 jr, 1e kindje, bevallen 6 nov met 39w van dochter Denise, 3520gr Totaal: 4 jongens, 10 meisjes Als je bevallen bent kun je hier ook gezellig mee kletsen http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=117587 Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES: http://november2008mamas.hyves.nl Bevallingslijst veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - jongetje sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje ManonF - 4 november - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Hummel - 4 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Tatlim - 6 november - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Chebu - 7 november - Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Domino85 - 10 november - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X BenMarieke - 12 november - Omgeving Drachten (Frl) - 20 jr - 1e kindje - :-# GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje 16 november-Udenhout-27 jaar-1e kindje- : margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X Wendy1983 - 24 november - Son - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje lot23 - 25 november 25 Jr Gelderland - 1ste kindje :-# Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X ieni en mini- 29 november - Aruba - 22jr - 1ekindje- : Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 51 november mama's! Totaal: 12 jongens, 6 meisjes, 0 tweelingen, 4 : (weet het niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 10 [-X (wil het niet weten) Agenda 10 november Chebu afspraak gyn Buddylijst ukkepuk <---> Baylee Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD<--->San79 Noatje<---->Schildje Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 Zwangerschapspagina zal door uitbreidingen een verhuizing ondergaan hierdoor zal zwangerschapspagina een tijdje gesloten zijn. Tijdens deze periode willen we natuurlijk wel verder kletsen en op de hoogte blijven van alle bevallingen Er is een tijdelijk forum beschikbaar om hier even verder te kletsen. Wanneer zwp weer online is kletsen we hier verder. Voor wie intresse heeft in de link mag een pb'tje sturen naar jootje of sybje
MMMmmmmmm mischien overbelaste spier zal zo ff aan de vk vragen. Daar moeten we om 6 uur zijn. Nu ff snel eten. Tot straks!
@kleinwonder: gefeliciteerd trouwens met je tentamen, respect hoor dat je dat nog ff voor elkaar hebt gekregen! @janny: yep, maar in augustus had ik al af en toe oefenweeën en ik heb nu wel heel vaak oefen/voorweeën, het rommelt aan alle kanten, maar niet superheftig en alles behalve regelmatig, dus ik maak me er niet zo druk om. Hopelijk doet het wat voorwerk iig
*Ego-bericht* Sorry hoor, wil even zielig doen. Even mijn hormonsters de vrije loop laten. Er heeft niemand gereageerd op mijn gal-overgeven-verhaal. Ik zit er best wel mee. Het is de hele week al zo dat ik echt minimaal 3x per dag hier last van heb. Mijn man zegt dat ik wat meer moet proberen te eten. Dit is misschien wel een oplossing, maar als je nergens trek in hebt en geen honger hebt, is dit erg lastig. Naar mijn gevoel moet ik gewoon elk uur eten, wil ik niet moeten overgeven... Ik baal er echt van. Samen met de kiespijn maakt het mij errug ellendig. *Einde ego-bericht*
Janny sorry sorry ik heb erover heen gelezen Heb je de huisarts gebeld...? Ik had hier een tijdje geleden last van, maar geen 3x per dag.. en het is vanzelf weggegaan.. als je er langer last van blijft houden zou ik het even aankaarten. Hoe komt t dat je weinig eet? Zit je wel lekker in je vel of...? Ik heb trouwens ook wel dat ik nu, de laatste weken, veel minder eetlust heb..