ja dat echt waar ja, ben ook blij als die 12 wkn voorbij zijn, tuurlijk blijf je wel erg bezorgd nog na die 12 wkn, maar dan kan je toch ook echt wel genieten, en voor mn gevoel gaan de dagen zoooooooooooo langzaam nu, ben blij als ik mn 1e echo heb gehad, maar goed, eerst naar de vk en dan afspraak maken voor de echo, hoop dat ik dat toch wel krijg voor mn 12 wkn nog!
hier ben ik weer moet een hoop regelen, dus ben niet geregeld op het forum. mijn andere dochters zijn bijna 12, bijna 9 en de jongste volgende maand 5, dus hele handige leeftijden, de twee oudsten vinden het geweldig, maken al helemaal plannen hoe ze mij kunnen gaan helpen met de beeb, ze hebben nog net geen rooster gemaakt met een dagindeling, ik heb het grote plaatjes boek weer van zolder gehaald, waar je per week kan zien hoe de beeb zich ontwikkeld, de jongste vind dat machtig interessant, ze wil alleen weer een zusje en geen broertje want anders kan ze niet meer in haar nakie in de douche staan, want een jongetje is heel anders en die mag niet zien hoe zij eruit ziet, ik kwam niet meer bij toen ze dat zei, hoe komt ze erop. bij de andere meiden had ik gelijk heel sterk het gevoel van dit zijn meiden en nu heb ik juist heel sterk het gevoel van dit is een jongetje, we zullen wel zien, voorlopig heb ik nog een tijd te gaan voordat we het kunnen zien.
hier is het nog droog, wel koud en zo'n vieze harde wind, ik wil zonnetje en het voorjaar, ben dit weer zo zat aan het worden.
ja die jongste van mij is er eentje hoor, heb mijn handen vol aan haar, maar ze heeft veel humor ze is heel droog in haar opmerkingen, vind dit echt een leuke leeftijd. ze weet het altijd beter en gedraagt zich als de koningin van het huis.
leuk hoor, ik heb 2 jongens, ook erg leuk natuurlijk! de oudste is ook zo'n wijsneus en de jongste doet in alles zn grote broer na, zooo schattig.
ik heb ook drie verschillende kinderen, ben nu al weer zo benieuwd hoe deze beeb gaat worden, de jongste was een huilbaby tot ongeveer 2 jaar, toen sliep ze pas voor het eerst door ipv uren achter elkaar huilen, hoop dus dat deze beeb net zo word als de twee oudsten, die waren niet wakker te krijgen in de nachten die sliepen alleen maar
@Lillebi hahaha lig hier helemaal in een deuk om je dochter! ik wil dus ook 4 kindjes, maar heel anders haha. wil er graag 4 in een jaar of 4/5! als het me gegeven is he oh ik heb weer zo'n honger.. ERRUG!
wauw heavy zo achter elkaar, maar ook weer heel leuk, ik vind het zo genieten van meerdere kinderen. mijn moeder zegt, waarom nog een 4e dan moet je weer helemaal opnieuw beginnen zo zie ik het juist niet, het verschil tussen de oudste en deze beeb is juist zo leuk. ik heb juist helemaal nergens trek in, eet echt het minimale, nu ben ik altijd al wel een zatvreter hoor
NOVEMBER 2008 MAMA'S 2 november Beppie1976, 31 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Sophie, 34 jr, 2e kindje, denkt: meisje??, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: zkh, fv/bv: bv Edithdeb, 34 jr, 2e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 3 november Maxje, 25 jr, 2e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Sanna, 28 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Sasgirl, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Mimi1981, 27 jr, 2e kindje, denkt: weet nog niet, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Saartje, 24 jr, 2e kindje, denkt: hoop een meisje, geslacht weten: ja, beroep: thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: bv Aaltje, 29 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: H en J, 32 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 4 november Corien, 36 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Kreeftje, 31 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 5 november Hummel, 24 jr, 1e kindje, denkt:: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: AmyRose, 27 jr, 3e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: gastouder, bevalling: hopelijk thuis,fv/bv: fv Marisha, 27 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Happyluna, 28 jr, 2e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Shannen, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: , fv/bv: bv 6 november Sybje, 23 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 7 november Tatlim, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten: nee, beroep: hopelijk thuisblijfmoeder, bevalling: zkh, fv/bv: bv 8 november Bramtim, 32 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Seilenna, 25 jr, 1e kindje, denkt: jongen, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 9 november Ukkepuk078, 28 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Noortje30, 32 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Waarom, 28 jr, 1e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 10 november JsztD, 23 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 12 november Loesjuh, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 13 november Jootje, 25 jr, 1e kindje, denkt: meisje, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Mejon, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Schildje, 30 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: Whabbit, ? jr, ?e kindje, denkt: ?, geslacht weten:, beroep: , bevalling: , fv/bv: 16 november Lillebi, 34 jr, 4e kindje, denkt: jongen, geslacht weten: ja, beroep: alphahulp, bevalling: hopelijk nu thuis maar denk zkh, fv/bv: bv 19 november Vera, 32 jr, 2e kindje, denkt: ?, geslacht weten: ja, beroep: ?, bevalling: , fv/bv: fv Er zijn tot nu toe 32 november mama's! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke AGENDA: 10 maart Sasgirl vk, Edithdeb vk, JsztD echo 12 maart Hummel vk 15 maart Saartje vk en echo 17 maart Shannen termijnecho 18 maart Marisha echo, Mimi1981 gyn termijn echo 15:00 uur, Seilenna intake vk 19 maart Sophie intake vk, Kreeftje echo 21 maart Maxje gyn voor echo 25 maart AmyRose vk, Sybje echo fert. arts 26 maart Maxje vk, Sanna echo, H en J vk 27 maart Corien vk. 31 maart Beppie1976 vk, Sanna vk 3 april Ukkepuk vk, Maxje echo vk 16 april Noortje30 vk + echo Aanpassingen/wijzigingen graag in een PB naar Saartje!
ik ben er weer vandoor, ik ga de hondjes uitlaten voordat het hier ook gaat regenen en moet nog stofzuigen dus tot later allemaal
meiden begrijp me niet verkeerd mijn symptonen zie ik absoluut niet als klagen ...ben er hartstikke blij mee ......!