Chebu wat een k*tnieuws zeg... kan mezelf voorstellen dat je jezelf druk maakt.. heb je wat online kunnen vinden over die bacterie? Manon gefeliciteerd met jullie zoon Jille! MAAAAAAR ALSNOG GEEN MANNELIJKE NOV.BABY! Hihi Janny.. sorry van die maagverkleining wist ik niet... super rot voor je van dat overgeven.. ik las hier net ook al over cola, dat wil hier ook tegen veel dingetjes werken.. vooral als die lauw is! Wendy, waarom wil je tandarts eigenlijk wachten met vullen? Ik ben net heerlijk in bad geweest lovin'it!
Baylee dat klinkt raar.. pijn in je bovenbenen door de ligging van je beebje? Ik heb het wel in mijn rechterheup, snachts als ik op die zij lig ga ik kapot vd pijn!
@JsztD Ja ik heb het net onder me rechter bil ik ga soms kapot van de pijn het voelt als krampen in je kuit maar dan net onder me rechterbil en je ken niets je weet niet hoe je moet zitten of staan ... En dat antwoord van de vk jaaa volgens mij verzint ze het ook ter plekke om van me gezeur af te zijn... Volgens mij komt het gewoon allemaal van me rug vandaan... Lekker zo'n badje ik ga dadelijk es effe bubbelen ... Leef je mobiel nog wel ?
Die pijn in je heup ken ik! Als ik op mijn linkerzij lig dan doet mijn heup echt verschrikkelijk veel pijn maar op mijn rechterzij doet mijn rip heel erg zeer. En tja dan moet je kiezen... Nu ga ik maar elke keer op mijn linkerzij liggen en elk uur moet ik dan mijn bed uit om even te lopen. Dat valt toch altijd samen met een wc bezoek maar het is wel heel erg vervelend! Ik heb ook nog niet echt iets gevonden er tegen. maw je heb niks aan dit bericht maar je bent niet alleen hihi
Baylee die pijn onder je bil kan ik ook niet helemaal plaatsen hoor. Die twee delen van je lichaam hebben ook helemaal niets met elkaar te maken dus het is echt een onzin verklaring. Als het nu heel je bil met onder rug zou zijn oke maar alleen daar...
Gefeliciteerd met julie zoon Geniet ervan "bevalt" Hilversum een beetje? Ik ga daar als het goed is ook bevallen...
@Beatrice Ja ik heb ook wel pijn in me heup maar dan trekt het naar onder me bil en daar zijn het krampen ... ach zal er wel weer bijhoren ondertussen zijn we al wat gewoon he Moet je morgen weer op controle bij de vk bea ? Ik ben benieuwd of je meisje nou al ingedaald is ...
Baylee dat klinkt erg pijnlijk! Pfff als ik ooit een keer kuitkramp krijg gil ik het al uit, laat staan als je het dehele tijd in je bovenbeen hebt Wazig antwoord van je vk inderdaad... grrrr wat moet je daar nou mee! Zou het niet ook door magnesium tekort kunnen komen net als kuitkramp? Beatrice fijn dat ik niet alleen ben hihihi kunnen we aan elkaar denken als we ervan wakker worden 's nachts
Haha ja wakker worden doe ik ook al ieder uur om te plassen ...ik snap niet waar het allemaal vandaan blijft komen @ JsztD Deze keer je mobiel niet meegenomen in bad zeker ?
Baylee ik moet morgen inderdaad naar de vk. Ik ben benieuwd! De ene keer denk ik wel dat ze in ingedaald en dan weer niet. Ik hoop het natuurlijk wel! Anders moet ik weer naar het ziekenhuis voor controle. Geen zin in... JsztD Ik zal vannacht aan je denken Ik ga nu maar eens eten maken. Pasta wordt het vanavond.
Baylee nee ik heb hem veilig uit de badkamer gehouden hahahaha hij heeft een badkamer-ban En al die keren plassen snachts... vraag ik mezelf ook echt af waaaaar dat allemaal vandaan blijft komen
@Beatrice Moet je weer morgenochtend ? Laat wat weten he .. Lekker pasta ik had geen zin om te koken dus ik ben maar eens naar de Mc Donalds geweest ! Trouwens bea wat eet je laat zeg krijg je dan geen last van je maag of maagzuur als je in bed lig ?
ai.... sterkte dan morgenochtend. ik heb steeds last van bloedend tandvlees en ik moet nog een wortelpuntbehandeling ondergaan en heb vast nog wel ergens een gaatje, maar ik ga niet naar de tandarts zolang ik zwanger ben.... ben bang voor de stress... ik ben een angsthaas bij de tandarts, al heb ik wel een goede die heel veel geduld heeft
Jootje en man: van harte met de geboorte van Denise! Manon en man: van harte met de geboorte van Jille @ Janny: wat vervelend dat je je zo rot voelt....knuffel! @ Tipp: wat super dat het zo goed gaat! @ Marielle: fijn dat alles goed is. 25 tot 30 hydrofiel luiers heb je ook wel nodig (tenminste wij wel). Gebeurd regelmatig dat mevrouw gaat poepen op het moment dat je verschoont en ze dus alles eronder poept. Net als je schone hydrofiel hebt gepakt komt er weer een gobbel, na nog een schone ook nog even een plasje.....en een lol dat ze heeft Meerdere (stuk of 4) waskussenhoezen is ook zeker geen overbodige luxe.
Manon F: Gefeliciteerd met jullie zoon! *ego bericht* Ik heb hier een pestbui... ik heb vanmiddag een emmer sop in de babykamer omgeschopt en nu is het tapijt nog nat... tevens wil mijn man de kast niet in elkaar zetten o.a door het tapijt en hij is te moe... maar nu kan ik morgen helemaal niks doen en zelfs nauwlijks lopen in de babykamer.... en er moet nog zoveel gebeuren kan door me hormonen met emoties niet goed onder bedwang houden... tevens gaat het momenteel niet zo lekker hier met mij 2 autischtische schoonbroers (23 en 13) de oudste heeft momenteel 2 weken vakantie en dat loopt niet zo lekker.... pfffffff *zucht* *einde bericht*