November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wen, fijn dat alles goed was :D en idd als je er geen last van hebt kan je ook wel ff wachten!

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Kersje bedankt voor je peptalk :D

3. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    daar duim ik voor jou dat je mag thuis bevallen dan bij het ziekenhuis

Kersb, fijn dat goed gaat. ja straks heb jij wel veel nieuws hihi.. als ie geboren is haha

4. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    ManonF gefeliciteerd met Jille!
    Kleinwonder gefeliciteerd!
    Janny ik kan er niets zinnigs over zeggen, maar wat vervelend dat je je zo beroerd voelt! Ik hoop dat je iets aan de tips van de anderen hebt. En sterkte morgen! Ik ben doodsbang voor de tandarts, dus ook al veel te lang niet geweest... brrr.
    Tipp wat fijn, weer een stapje vooruit! Wat heerlijk dat ze het zo goed doet!
    Chebu als het niet besmettelijk is zou ik me niet te druk proberen te maken. Het klinkt soms enger dan het is. En anders even de GG&GD bellen morgen, hebben ze iets soortgelijks in Duitsland?
    Noatje wat een rotdag! Gaat hij het nou morgenavond doen? Vervelend als je niet verder kunt, en die zwagers daar zit je nu ook niet op te wachten.

Ik heb nu al bijna 2 uur regelmatige krampen, zou het dan toch doorzetten? Straks maar even douchen, kijken of het wegtrekt of niet.

5. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @ san: morgen denk ik ook niet dan is hij ook te moe... dus dat word zaterdag pas, en mijn schoonvader kan volgende week vrijdag dan pas het plankje ophangen... dus ik de babykamer voorlopig niet klaar :( ach jah...

6. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    jootje, loesjuh en manon: gefeliciteerd met jullie mooie kindjes :D

Janny; idd misschien wat meer eten tegen het spugen. En ik nam altijd wat melk als ik zo missleijk was dat het zuur omhoog kwam, hielp bij mij goed ( ook al heb ik een lichte koemelk allergie)
    Sterkte!

7. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    oh ja, ook nog wat minder goed nieuws:
    Mijn vader was vandaag bij de ha geweest voor een plekje op zijn wang, moest hij gelijk naar de dermatoloog, is het huidkanker :( ze hebben het plekje weggehaald en krijgt volgende week de uitslag. Spannend...

8. 078mama

078mama Niet meer actief

@Baylee ik eet eigenlijk altijd zo laat. Dat zal dadelijk ook wel wennen worden met de kleine. Maar voor 7 uur eten vind ik echt verschrikkelijk. Ik eet meestal tussen half 8 en 8 uur maar ook vaak zat om 9 uur. Ik heb in mijn zwangerschap niet zo heel veel last van mijn maag dus dat valt gelukkig wel mee.

@JstzD Mijn meisje is inderdaad nog niet ingedaald. Bij jou ook nog niet toch? Als het morgen nog niet zo is gaan ze het onderzoeken in het ziekenhuis dmv een echo. Dan checken ze of er niet iets voor zit, of ze niet per ongeluk verkeerd ligt of dat ze niet te groot is. Dat laatste is trouwens lastig te zien maar oke. Ik hoop dus dat alles gewoon in orde is.

@Maxje wat een rot nieuws! Overigens is het niet altijd iets ernstigs als het kwaadaardig is maar fijn is het natuurlijk nooit. Succes ermee.

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @maxje : jeetje ....dat gaat dan ineens ook allemaal snel he ....pppfff hopelijk blijft het bij het ene plekje .......

@san : spannend !

@all : oke wens me maar even succes ....ik ga zo met mijn kont in de douchebak zitten ....dat moet ...moet de boel weken van de vk .....zie er vreselijk tegen op

10. Niet meer actief

Beatrice: wel fijn dat ze ff checken hoe en wat... dat doen ze hier niet :( terwijl mn ventje ook niet ingedaald is, nu nog niet denk ik!
    San: spannendddd je moet de buddy's op de hoogte houden he :p
    Maxje: wat een rotnieuws van je vader

11. 078mama

078mama Niet meer actief

De Gyn's in het ziekenhuis vinden het ook maar onzin hier hoor maar de vk wil dit. Opzich is het wel goed maar er komt eigenlijk nooit iets uit. Misschien kan je het nog een keertje aankaarten nu je weet dat andere er wel een echo voor krijgen...

Sybje Succes! Lijkt me niet prettig...

12. Niet meer actief

Ja heb ik gedaan afgelopen maandag... zij vond het ook onzin helaas.. al zit het mij helemaal niet zo lekker maarja! Je hoort het wel vaker en ga dr maar gewoon vanuit dan dat het goedkomt..

13. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Sybje; succes! Enig idee hoe het komt dat je er zo'n last van hebt? Of is dat gewoon pech hebben?
    Ik heb helemaal geen last meer van de knip, alleen met naar de wc gaan zit het nog niet zo lekker.

San; spannend hoor! ben benieuwd!

14. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Maxje wat erg! Mijn moeder heeft een paar maanden geleden hetzelfde gehad op haar rug, zij is nu (na 2x weghalen) gelukkig helemaal schoon, maar wat heb ik me toen een zorgen gemaakt. Ik hoop dat voor jullie de uitslag net zo positief zal zijn!
    Sybje succes! Ik heb alleen even gemist waar je last van had, hechtingen oid? Brrr!
    JsztD uiteraard ;)

15. 078mama

078mama Niet meer actief

Dat is wel minder...Maar ja, bij bv mijn zus zijn ze beide allebei niet ingedaald en dat is ook gewoon goed gekomen! Heeft je vk wel een eventuele reden gegeven?

16. Niet meer actief

Nee, de ene vk had me een beetje schrik aangejaagd dat die misschien niet zou passen maar mijn andere vk wuifde dat weg en zei dat ik waarsch. veel vruchtwater heb en mn ventje het gewoon niet fijn vind om met zn hoofdje vast te liggen... en bij jou?

17. 078mama

078mama Niet meer actief

Ze hebben nog niet echt een reden gegeven alleen dat dat het misschien niet past of dat de navelstreng ervoor ligt... Allebei niet echt lekker! Maar het kan ook helemaal geen reden hebben. Ik ga er morgen meer over vragen! Dan vertel ik het je. Hopen dat ik meer antwoorden kan krijgen.

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @maxje : ja het is niet echt de knip geloof ik , maar ik had vanmorgen pusserige afscheiding (vanaf gisteren al) en de vk had ik gebeld en zij denkt dat het uit de knip komt en ik denk uit mijn eehhhh muts , verlies verder geen bloed meer maar dat wel

19. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Bedankt voor de felicitaties! Megan doet het erg goed!

Jootje en partner, gefeliciteerd met jullie dochtertje Denise!!

ManonF, gefeliciteerd met jullie zoontje Jille!!

Ik ben ook erg benieuwd wie de eerste november jongen word!!

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Waaah... even weer een trots egoberichtje van mij hoor :oops:

Ik ben vanavond weer naar het ziekenhuis geweest, en christine heeft voor het eerst 10 ml rechtstreeks uit de borst gedronken :D:D:D:D, daarna nog wat uit de fles (20 ml) en de rest (10 ml) door de sonde... Maar vooral met die eerste 10 ben ik superblij :D:D

Ik ga nu lekker naar bedje toe. Knuffels, tot morgen...

Deel Deze Pagina