November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummel

Hummel Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik wil even komen melden dat hier de weeen hoogswaarschijnlijk zijn begonnen.
    Ik heb al vanaf vannacht regelmatig weeen. Ik ben onder de douche gaan staan en ze werden alleen maar erger. De afgelopen uur om de vijf minuten en ze houden ongeveer een halve minuut aan. Ik moet ze nu al haast wegpuffen.

Ik probeer jullie op de hoogte te houden.

Liefs Hummel.

2. Hummel

Hummel Niet meer actief

@Manon; gefeliciteerd met jullie zoontje. Geniet ervan.

Liefs Hummel.

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    spannend hummel veel suc6!

4. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Maxje, wat een vervelend nieuws zeg van je vader. Hopelijk blijft het bij dat ene plekje.

@Tipp, je mag zeker trots zijn op je meisje. Knap hoor dat ze al wat gedronken heeft bij jou. Nu langzaam aan werken aan de rest.

@ManonF en partner van harte gefeliciteerd met jullie zoon.

@Hummel, heel veel succes vandaag!

@Noatje, wat vervelend zeg zo op de vroege ochtend al spugen. :(

@Janny, hoe is het nu met jouw spugen? Heeft al iets geholpen? Ik hoop het wel voor je. Je kan hier zo moe van worden en dat is het laatste wat wij nu nodig hebben.

Hier een nacht gehad met toch redelijk veel wakker. Rick moest zo veel hoesten dat we nu toch maar begonnen zijn met een hoestdrank vannacht en dat hielp wel aardig. Hij heeft toen daarna geslapen van 11 t/m 2 en toen weer wat gegeven en toen heeft hij t/m 4:45 geslapen. Even wat water laten drinken en is hij weer even in slaap gevallen t/m 6:30. Nu heeft hij weer hoestdrank op en ik kan toch al merken dat het helpt. Ben ik heel erg blij mee. :)

5. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Goedemorgen!

@Boefje, ik ben ook bang voor de tandarts. Echt geen pretje he? Ga 10x liever naar het ziekenhuis dan naar de tandarts. Maar jij bent dus ook zo'n pechvogel met je gebit?

@Noatje, hoe gaat het nu? Alweer een beetje bijgekomen van gisteravond? Niet leuk als mensen niet mee willen werken, zoals jij het wil he? En ai, ook al moeten spugen! Sterkte meid!

@Kersje, wat leuk, die bouwtekening van de hobbelmotor! Heb hem gelijk uitgeprint en aan m'n 'Handige Henkie' laten zien. Hij vind hem helemaal geweldig en gaat zeker proberen hem een keer te maken! Gaat jouw ventje hem ook maken?

@San, hoe is het met je krampen? En was jij diegene die naar zo'n voetreflex-dinges ging? Hoe is dat gegaan?

@Maxje, he bah, wat een naar nieuws van je vader! Ontzettend sneu! Hopelijk valt de uitslag nog een beetje mee. Ik zal voor jullie duimen!

@Sybje, heeft het geholpen met je kont in de douchebak? Was dat nodig voor het weken ofzo?

@Tipp, tjonge, kon er nog meer goed nieuws bij? Helemaal super!

@Hummel, spannend! Heel veel succes en alvast veel plezier voor als de kleine er is! We zijn erg nieuwsgierig!

@Schildje, wat vervelend dat het nog niet echt beter gaat met Rick. Eerst de hele tijd overgeven en nu gaat het over in hoesten?! Arm jochie. Je zult zelf ook wel helemaal kapot zijn!

@All,
    Hier weer een slechte nacht. Alles deed zeer, maar ja. Het lijkt ook wel alsof ik wat grieperig word ofzo.
    Heb gisteravond nog een keer moeten gal spugen. Helaas zijn we niet meer naar de supermarkt geweest, was ik gewoon te brak voor. En mijn mannetje wil nooit alleen, bang dat hij het niet goed doet... Ook de afwas heeft hij netjes laten staan gisteravond, nadat ik met alle liefde (en helemaal niet lekker dus, ja, het eten wel, maar ikzelf niet) voor hem had gekookt.
    Dus zometeen naar de tandarts, daarna die hele dikke afwas wegwerken en voor de rest van de dag ga ik gewoon lekker op de bank hangen met m'n dekbedje erbij. Heb ik wel verdiend denk ik... hihi.

6. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Goedemorgen! Die nachten van mij zouden zo slecht niet zijn... als ik niet iedere 2 uur moest plassen! Grrrrr..... Maargoed, ik hou me vast aan Sybjes uitspraak dat dat in ieder geval kort na de bevalling over is (gelukkig mogen we dan iedere 3 uur voeden, wat stukken langer duurt dan even plassen...).

Ben vanmorgen met een rotvaart tegen de badkamerdeur gelopen met mijn buik. Heb nu een soort blauwe plek/schaaf boven mijn navel zitten; heel charmant!

Ga me zo klaarmaken voor vertrek: ga naar mijn ouders zodat mijn vader iets aan mijn auto kan repareren en dan vanmiddag nog even de stad in met mijn moeder. Gezellig!

Hummel: heel veel sterkte vandaag, ik hoop dat eind van de dag we er weer een mooi en gezond novemberkindje bij hebben!

En voor iedereen met wie het niet helemaal lekker gaat: hou je taai, laat de mannen maar voor huishouden, eten en algemeen vermaak zorgen en broedt nog even dapper door! :D

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @whabbit dat valt reuze mee hoor , die van mij kwam gisteravond om 20.30 en om 03.45 kwam hij pas weer en toen om 07.30 ...netjes toch ?

@janny : ja ik moest de knip weken .....mag zo weer badderen ....hb om de minuut gevraagd aan mijn man of de tijd al voorbij was toen ik bad zat haha ...
    bad is best lekker maar dan een ligbad haha

@jsztd : verder voel ik me al weer aardig tip top ...zou nog niet een daagje kunnen gaan shoppen maar ik doe het redelijk goed geloof ik .....
    ik had jou of san verwacht vannacht ....met een zoon

@hummel : klinkt spannend ! succes !

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    goeiemorgen meiden,

nog geen nieuwe baby's?

Ik ga zo weernaar het ziekenhuis... :D

9. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Hier helemaal niets noppes nada! En op zich is dat geen ramp.... maar had die krampen dan ook lekker weg laten blijven!
    Ik ben er vannacht telkens wakker van geworden, kwam op een gegeven moment om de 5 minuten, ik blij.... trekt het weg! Gewoon foetsie! Niets meer te bekennen!
    (moppersmurf in tha house... sorry dames)

Hummel: toi toi toi! Ik hoop dat het bij jou wel doorzet!

10. 078mama

078mama Niet meer actief

San ik zou ook echt balen als het uiteindelijk niets was! Ik hoop voor je dat het vandaag toch nog op komt.

Hummel succes!

Hier niets bijzonders. Ik ga zo naar de vk. Ik ben benieuwd...

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    balen san, ik zou ook in moppersmurf veranderen hoor :D

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goeiemorgen!

Hier het dubieuze record van 40 weken. Geen baby, geen krampen, NIX. Ja alleen een zeer beweeglijk ukje. Volgens mij gaat dit nog heel lang duren.

@Maxje, vervelend zeg. Hopelijk valt het nog mee. Er zijn ook 'goede' plekjes zeg maar.

@Hummel, wauw zet 'm op! Ik ga voor je duimen. Elke dag een baby dames!

@Marisha, ja ook 40 weken hier. En nog helemaal niks. Moet nu om de dag naar de gyn vanaf maandag.

@Tipp, wat doet je meiske het goed!

@Spotlight, hoe is het met Noah?

13. Niet meer actief

Herkenbaar.. ik had het gister voor ik naar bed ging weer, maar ik ben gaan liggen.. knock out gegaan & heerlijk geslapen en nu nergens last van! Ja een erg rustig kind voor de verandering in mn buik :( dat is dan ook weer een gek gevoel!

Had vannacht ook een nov.baby verwacht :( wordt toch nog wachten voor ons haha ;)

Hummel zet m op !

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hummel veel succes en zet m op!

Dames met krampen lijkt me erg vervelend als het dan niet doorzet, mag je best even mopperen!

Tipp wat goed van je kleine meisje!

Maxje helaas komt je verhaal van je vader me bekent voor, voor 3 weken terug die uitslag gehad van mijn moeder met plekjes in haar nek is toch best even schrikken, ze hebben al een biopsie gedaan en nu worden de plekjes 17 november weggehaald. Heel veel succes met je vader.

Ik heb vanacht ook niet echt super geslapen, gaat sowieso niet echt top maar afgelopen nacht veel wakker gelegen en anders lig ik alleen maar te dromen. Vandaag niet veel doen vanmiddag komt mijn collega op visite en verder lekker rustig aan doen.

15. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Nu ik heb net 2 uur lekker geslapen! ga zometeen lekker kopje thee drinken en cracker ofzo eten en hopen dat dat er wel in blijft... voel me wel ietsje beter nu na het extra slapen...

Bedankt voor de lieve reacties!

Mijn schoonmoeder en ik gaan zo de kast opzetten :D, dus ik maak stiekem heel de babykamer af voordat vriendlief thuis is ;) en eigenlijk ook fijn voor mzelf want lag gisteren steeds te denken, wat als ik nu ga bevallen... :oops: ik verwacht dit nog niet maar je weet maar nooit!

16. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    goedemorgen iedereen,

ik hoop dat vandaag wel babynieuws er binnen is hihi..

hummel spannend en succes met bevalling als het vandaag doorgaat hihi..

hier is alles goed gegaan:D we gaan vanmiddag naar de bos wandelen het schijnt hier beetje zon. met mooi herfstkleur. dus daar heb ik erg mijn zin in hihi..

17. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Noatje je hebt groot gelijk dat je samen met je schoonmoeder aan de slag gaat! Ik zou ook echt op hete kolen zitten, vind het nog knap dat je het zo lang volhoud :)

Jaki, klinkt heerlijk! Veel plezier.

18. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik kom net weer van de vk vandaan en de baby is nu eindelijk ingedaald! Dat is wel erg prettig. Ze vond wel dat ik te veel vocht vast hou en dat mijn bloeddruk te hoog is dus ik moet alsnog naar het ziekenhuis voor een controle. Om 1 uur kan ik terecht. Ik ben benieuwd... Ik weet ook eigenlijk niet zo goed waar ze op gaan testen aangezien ik de termen niet echt ken maar dat hoor ik zo ook wel. Ze verwacht trouwens een baby van zo'n 7,5 pond!

Voor de rest vind ik toch dat je maar weinig hebt aan zo'n gesprek. Alles wat je zegt hoort bij de laatste loodjes en that's it. Al lig je half dood in je bed dan hoort het er nog bij. Maar oke, we gaan vrolijk verder!

19. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    Beactrice, wat heerlijk dat je kind helemaal ingedaald. dat is super. dat is ook logisch dat jullie verder vrolijk hebben, dat moet ook he.. hihi.. ik hoop dat ook ze snel mogen komen zoals iedereen anderen van deze forum hihi

20. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Fijn Noatje, dat je schoonmoeder je gaat helpen. Daar zal je vast wat rustiger van worden.

JsztD, zeggen ze niet dat de nacht voor de bevalling heel rustig is? Dat je dan heel lekker slaapt... En dat je beebje ook rustig wordt? Misschien zijn dit voortekenen. Hoop het voor je.

Chebu, gefeli met je 40 weken. Nu maar hopen voor je dat je kleintje zich snel zal melden. Om de dag naar de gyn, is ook best veel!

Whabbit, auw, dat was vast een pijnlijke botsing! En je hebt nog een druk dagje voor de boeg. Dat je daar nog zin in hebt! Petje af!

Nou San, gekke krampen dus voor jou. En tuurlijk mag je best mopperen. Heb je mijn vraag van die voetreflexen nog gelezen?

Jaki, veel plezier in het bos. Het is daar inderdaad prachtig in de herfst.

Lot, veel plezier met je rustig dagje. Heerlijk is dat he?

Beatrice, fijn dat jullie kindje eindelijk is ingedaald. Is toch weer een geruststellender gevoel he?

Zo, kom net bij de tandarts vandaan. Zit weer onder de verdoving. Deze keer maar 1 3-voudige zenuwbehandeling, + een nieuwe grote vulling + een reparatie aan een afgebroken kies. Valt mee deze keer... ahum.

Na de middag nog even boodschappen doen en die vreselijke grote afwas staat nog steeds naar me te kijken...

Deel Deze Pagina