November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Goedemorgen!

Nou, hier ook weer een nacht vol voorweeën, maar zoals verwacht halen ze niks uit. Ik baal ook meer van het feit dat ik er wakker van lig, dan dat het niks uithaalt. Dat gerommel is prima, maar laat mij ff lekker slapen... ;)
    Als ik trouwens dinsdag inwendig onderzoek krijg, gaat ze ws ook kijken of ze me kan strippen. Maar goed, dit is wat de VK van gisteren heeft bedacht en die gaat dit weekend op vakantie, dus ik moet nog maar zien wat die van dinsdag ervan denkt. Ik verwacht er maar niks van, dan kan het altijd meevallen :)

@jaki: lekker hoor, het bos in! Eerste keer met ukkie naar buiten?

@sybje: pff..klinkt allemaal niet echt fijn joh... Hopelijk is het snel over. Ik voeg je trouwens wel ff toe op MSN, anders hebben we straks dat we tegelijkertijd de lijst aan het aanpassen zijn, kunnen we tenminste via MSN ff checken wie wat doet :)

@boefje & janny: yep, mijn man gaat hem waarschijnlijk ook maken, maar hij had al bedacht dat ie zoiets wilde maken, maar dan wel van zijn Yamaha FJ1200 natuurlijk...dus hij gaat de tekening nog wel iets aanpassen :)

@janny: het kan goed zijn dat je idd wat grieperig wordt, het heerst heel erg hoor ik overal. Zorg maar ff goed voor jezelf en laat je man je ff goed verzorgen!

@beatrice: fijn dat ze is ingedaald! Ik moet zeggen dat ik van jullie VK bezoekjes niet heel erg positief wordt, ze mogen toch best ff wat meer meeleven lijkt mij. Ik kwam bijv. gisteren helemaal stralend binnen, maar ze ziet toch echt wel dat ik goed op mijn eind loop en dan geven ze iig aan dat ze mss de volgende keer inwendig gaan onderzoeken hoe het ervoor staat en dus zelfs ev strippen etc. En mijn volgende afspraak is a.s. dinsdag dus al... Het kan dus allemaal best wat beter, jammer dat niet alle VK-en dat snappen.

Goed, verder dus nog steeds geen november-jongen... Die mannen ook altijd...schiet niet op he.

Ow, en ikkes is vandaag 39 weken! Hoera!

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Auw...de tandarts. Daar moet ik begin december heen. Ik ben benieuwd wat de schade is.

@Kersje, gefeliciteerd!

3. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

Nou ik heb geprobeerd bij te lezen, maar het is wel erg veel. Een aantal korte reacties dan maar.

Kleinwonder, gefeliciteerd met je tentamen, indrdaad een reden voor een feestje!
    Manon Gefeliciteerd met jullie dochter.
    Noatje, als je misselijk bent wilt cola nog wel eens helpen(dan besef je pas wat voor troep het is).

Hier alles redelijk, kom bij de fisio vandaan, maar die kreeg het met mijn bekken niet voor elkaar helaas. Maandag mag ik weer. Hoop dat het dan beter gaat. Gelukkig heb ik Sterre naast me liggen en met zo´n wonderrtrje kom ik de dag makkelijker door!

Jooze

4. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Beatrice ik vind die bezoekjes ook altijd een beetje tegenvallen.
    Janny ik had je vraag gemist, heb net even teruggelezen. Ja ik heb gisteren voetzonereflextherapie gehad en het was heeeerlijk! Normaal mag niemand aan m'n voeten zitten, dus ik was bang dat ik het niets zou vinden, maar 't is echt een aanrader.
    Grappig was wel dat ze op een gegeven moment ergens drukte en ik gelijk m'n buik voelde.. en de baby ging gelijk bewegen. Bleek het drukpunt vd baarmoeder te zijn :)
    Ben je nog erg misselijk geweest? En die tandartsverhalen.. ik word er gewoon bang van!
    Kersje, klinkt goed zo'n meedenkende verloskundige!

5. Niet meer actief

Goedemorgen!

Beatrice: Wat ontzettend fijn dat ze is ingedaald! Dat is een goed teken.

Chebu: Gefeliciteerd met je 40 weken!

Noatje: Je hebt groot gelijk hoor meid, gewoon lekker samen met je schoonmoeder de boel in elkaar zetten. Ik vind dat je het al hartstikke lang volgehouden hebt, ik zou gek zijn geworden denk ik haha.

Maxje: Heel veel sterkte :( hopelijk valt het allemaal mee..

6. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    kersbj nee vorige week heb ik voor het eerste keer met esmay buiten geweest.

7. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    hoi

Hier weer verkouden, was er net een kleine week vanaf. Dus nog minder lucht. :(
    Vannacht wel redelijk geslapen. Heb ook eindelijk zo'n waterdichte molton op het bed gelegt, mochten de vliezen breken.
    Ga dadelijk beginnen met de enveloppen voor de geboortekaartjes schrijven. We hebben er rond de 85, dus iedere dag een paar.

Groetjes MarielleB

8. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Wij hebben zo'n 135 kaartjes te versturen, dus ik ben blij dat ik alles beetje bij beetje in een excell bestandje had gezet en dat het via de computer op allemaal mooie labeltjes uit de printer is komen rollen...

9. Niet meer actief

AHH %^#$^#$%#$%# #-o ](*,)
    Ik ben net zooo dom geweest!
    Ik belde mijn moeder omdat ik haar iets wilde vragen over de tekst op ons geboortekaartje, dus ik lees een zinnetje voor en ik noem zo de naam die we gekozen hebben! #-o ](*,)

Voel me zo stom nu! Want mn moeder vond het juist 'leuk' dat ze het niet wist.. aaaahrg!

10. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Man lief vind dat ik dat maar met de hand moet schrijven, vind hij persoonlijker voor zoiets.

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Kleinwonder, oeps!

12. BenMarieke

6 jun 2008
    88
    0
    0
    Interieur Adviseur
    Omstreeks Drachten
    :confused: ooohh dat is erg vervelend! Reageerde ze teleurgesteld?

13. Niet meer actief

Kleinwonder dat is ook ZO erg iets voor mij.. hoe reageerde ze?

Beatrice, fijn dat jullie uk is ingedaald zeg :D maar wel jammer voor mij aangezien ik nun og niks weet ;) hahaha grapje he!

En verder ja ik hoop stilte voor de storm hier hihi

14. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ooooh Kleinwonder dat is balen zeg! Vond ze de naam wel leuk?
    Haha, wij zijn er ook al zo aan gewend dat we alletwee echt op moeten letten dat we ons niet verspreken. Moeilijk hoor!

15. Niet meer actief

Ja ze vond de naam heel erg mooi, alleen ze baalde wel een beetje dat ze het nu wist haha.

Maar ik baal er zelf gewoon heel erg van. Heb ik het zo lang volgehouden praat ik in de laatste weken mn mond voorbij! Ah, ik ben ook zo verschrikkelijk onhandig!

Het kwam omdat wij een zin opgeschreven hadden en daar stond zn naam dus in. En ik las die zin voor en vergat helemaal de naam niet te noemen..

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Oeps kleinwonder :oops:

17. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    he balen zeg KLeinwonder :(
    Gefeli nog met het halen van je tentamen :D goed hoor!

Ik ben op de weegschaal gaan staan vanmorgen, en de 'schade' is 9 kilo, vind het meevallen, alleen moet er daarna nog veel meer af. Heb dus nog wat te doen :D
    Zolang is straks maar snel onder de 100 kilo kom vind ik het goed

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @maxje : wauw ! netjes toch ? ik durf niet te wegen ...maar dat komt nog wel ....ben wel enorm v eel afgevallen maar ben bang dat het als nog een tegenvaller is ....

@kleinwonder : ai dat is balen .....

@ janny : aauuw dikke knuff hoor heb echt respect voor je , doe het je niet na ...als ze dat bij mij willen doen zal het toch echt narcose moeten worden....anders bijt ik zijn vingers er af

@noa : succes met de kast opzetten !

@ marielle : he getsie hopelijk is je verkoudheid snel over !

@all : ik zit te wachten op Jelmer ...die ligt te zonnen ....hij was een uurtje geleden al wakker aan het worden maar toen ging het zonnetje bij hem schijnen ....tja dan slaapt hij weer lekker verder .......we gaan vanmiddag op stap met zijn 2en ...dat vind ik toch nog wel effe spannend ...hoop dat ik de maxi cosi goed vast krijg in de auto en hoop dat ik hem van de kinderwagen af krijg....

@kersje je bent toegevoegd !

19. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Dat vind ik eigenlijk ook hoor, maar het was nu toch echt even de praktische overweging die de doorslag gaf! (overigens: als het alleen manlief was die vond dat het allemaal handgeschreven moest worden zou ik hem met liefde de stapel kaarten en een pen overhandigen en hem veel succes wensen! :thumup: :p )

20. Niet meer actief

Hier is de stand nu 65 geboortekaartjes.. heb ze in etappes geschreven dus dan valt t nog mee ;)

Deel Deze Pagina